Hakutulokset

  1. H

    Klonk klonk klonk!

    :laugh:
  2. H

    Leikitäänkö??

    hilavitkutin = hyödytön irkkaava lanttuvikainen avuton vässykkä, idlaava tolupäinen kääpiö, ukkopaha, tuskainen itsekeskeinen narsisti
  3. H

    Jos vauva ei kävele viellä mitä tehdä?

    anna pojan olla rauhassa, se oppii kun on sen aika :) voit toki kävelyttää että pidät ite käsistä kiinni ja yhdessä tallailette.
  4. H

    Löytyykö miehille jostain

    haisuli parempi :laugh:
  5. H

    ei hyvää päivää, itkeäkö vai nauraa??!!

    miksei hoitaja voi kirjottaa sairaslomaa? ei siihen kai tartte lääkäriä, jos kyse vain parista päivästä?
  6. H

    G: noin 2000 käteen tienaavat taloudet ; paljonko asumiskulut ?

    kirjotin edelliseenki, 2000e tulot verojen jälkeen ja asumiseen menee aika lailla tonni kuukaudessa. sit on sen päälle autoverot,vakuutukset ja mitä nyt millonki on.
  7. H

    Kokemuksia! Tatuoinnista lähti värit,kun iho oli auringossa vähän palanut, pysyykö uusintä värjäys siinä?

    se riippuu ihostakin pysyykö väri. mulla on kanssa haalistunut. kuulemma mitä nuorempana tatskan laittaa, sitä helpommin se voi haalistua. mä olin 17v kun otin tuon.
  8. H

    Miten ihmeessä onnistuu?

    elä ota ressiä. jätä jotain tekemättä sillon ku et jaksa. vauva-aika on ohimenevää ja se meneekin kiitäen. onko mies kuvioissa? toinen voi hoitaa vauvaa ja toinen puuhailla esikoisen kans jotain mielekästä.
  9. H

    Mokkulasta??

    meillä on tää gigan ja ihan hyvin toimii, ei tarttiskaan olla yhtään nopeempi. oon kyllä ollu tyytyväinen.
  10. H

    G:Omakotiasujat:Paljonko asumiskulut/kk?

    se verohan tulee sitten molemmille omistajille erikseen maksuun. eli jos miehes kans ostat niin sulle tulee oma ja miehelle oma.
  11. H

    G. Paljonko teillä kuukauden käteen tuleva summa on?

    2000e/kk sisältää miehen palkan, mun kht ja lapsilisä. ja tuo verojen jälkeen.
  12. H

    G:Omakotiasujat:Paljonko asumiskulut/kk?

    on joo. meillä kyllä heittelee nämä, riippuu lämmitetäänkö öljyllä vai sähköllä jne. hankala sanoo juoksevista kuluista kun ei tuu kaikkia maksuun joka kuukaus. mut suunnilleen tätä rataa: vesi 60e/2kk sähkö 80/kk öljy 120e/kk jätemaksut 40e/3kk
  13. H

    Mustikkapiirakkaa vai omena-kaurapaistosta?

    se vaniljamössö on ihanaa! kokeilkaapa sulattaa kattilassa suklaalevy ja sekottaa tohon vaniljavaahtoon, aivan ihana suklaamousse esim. mansikoiden kans :p
  14. H

    Mustikkapiirakkaa vai omena-kaurapaistosta?

    tuo jälkimmäinen kuullostaa paremmalta! :p
  15. H

    G:Omakotiasujat:Paljonko asumiskulut/kk?

    aika lailla tonni taitaa mennä..
  16. H

    vauva alhaalla rv23

    mä keskittysin lähinnä siihen että onko supistukset kipeitä. harkkasuppareitahan voi tulla paljonkin. ja jos ei sulla oo mitään ongelmaa raskauteen liityen todettu niin kyllä voit elää ja liikkua normaalisti. viikolla 23 vauva liikkuu vielä mahassa ja voi tehä kuperkeikkaakin.
  17. H

    alkoholistien läheiset

    sama mun isällä, kävely on tosi hankalaa välillä ja ei ajatuskaan kulje enää samallain.
  18. H

    G: mitä teillä syödään tänään?

    perunamuusia, uuniseitiä ja kananmunakastiketta.
  19. H

    Mistä ruuista saa rautaa?

    punajuuri

Yhteistyössä