Hakutulokset

  1. E

    Apuja tarvitaan..

    Eli siis, miten saan teenkeittimestä "uuden tuotteen" hajun/maun pois? Olen useamman kerran keittänyt teetä keittimellä, pessyt sitä, liottanut sitä (en tietenkään kokonaan uppeluksissa, sähkölaite kun on) ja nyt on keinot loppu. Vieläkin maistuu sellainen epämääräinen paha sivumaku teessä kuin...
  2. E

    Olenko tossun alla?

    Eli ns. ongelma on tämä: Minun puhelimeni kettuilee välillä, eli kohisee itsekseen, lopettaa kun sammutan puhelimen, ei aina pysy viestin kirjotuksessa perässä, touchpad (Samsung Soul siis kyseessä) ei ota aina painalluksia vaikka painaa ja on herkimmällä asetuksella. Menisi vielä takuuseen...
  3. E

    Minkäikäisenä lapsenne vielä käyttävät/käyttivät tuttia?

    Elikkäs tällainen tapaus.. Aikaisemmasta viestiketjusta mieleen tuli hankkia kaverin 1vee lapselle pääkallotutti, mutta onko nyt jo liian myöhäistä? Mikä on se ikä jonka jälkeen tuttia ei enää käytetä? Hjälp lapsetonta :)
  4. E

    Aika menee tosi nopeesti..

    Ootteko huomannu saman? Tai siis kun tulee töistä kotiin, syö, katsoo vähän telkkaa/tekee kotihommia, niin hups, kello onkin jo 22 ja pitää mennä nukkumaan. Ja tällä tavalla viikkokin menee nopeasti. Nytkin kello on jo 11 (melkein) ja tuntuu että olen tunnin ollut töissä. Huh..
  5. E

    Asumistuesta..

    Tarkastinpa tänään tilini saldon ja huomasin että se oli yli 700? plussalla. Avokki kotoota soitteli että KELALta tullut lappu, avasi sen (mun luvalla) ja luki että saan asumistukea n. 230? kuukaudessa. Olen KELAlle pyynnöstä vienyt palkkakuitin, josta täsmensin kahteen kertaan että tää on vain...
  6. E

    Apuja maalaukseen..

    Eli siis pitäisi asunnon sisäovia ja ovien karmeja maalata. Kysyisinkin siis niiltä joilla kokemusta on, että pitääkö näitä ovia hioa, jotta maali tarttuisi paremmin? Kyseessä siis tietenkin sisämaali jolla maalattaisiin.

Yhteistyössä