Hakutulokset

  1. A

    Auttakaas vaateasiassa!

    Täytyy saada koon 42/44 asiallisia, muodikkaita, edullisia, sexyjä ja "ei henkkamaukka" vaatteita nopsaan. Kertokaas hyviä nettikauppa linkkejä.
  2. A

    Pikku kukkula niitetty. Mitäs sille tekis että pysyis siistinä?

    Nyt jasvaa siis nokkosta yms. roinaa jotka niitettiin pois. Pitäs saada kukkula pysymään siistinä kun siinä on tuomi ja sireeni. Olis Hiaaano. Polemiikki 1. kerätäänkö niittojäte vai jätetäänkö ns. kateaineeksi tukahduttamaan kasvusto?
  3. A

    Vakkari päivittä statusta *turhaakin turempi*

    Mie sain vakkari duunin. Samaan aikaan iloinen ja masentunut. Masentunut en toki ole duunin saanista vaan siitä että ajattelin että tuntuis sitten paremmalta kun ja kun,,taidan olla sellanen sitten kun ihminen,, Sitten kun saan taas duunin,, Sitten kun laihdun,,,
  4. A

    Ruoditaanko tämäkin? Kardashian ja imetystweet

    http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=2213524 Periaatteessa samaa mietlä mutta kun kertoja on joku TISSIMALLI playboymalli niin hahahahha! Mulla on menny ruokahalu kun olen kanavasurffaillu niin sielä on Kim taas tissit pihalla joka ohjelmassa :saint:
  5. A

    Mitä tarkoittaa sanonta:

    Menee ansalankojen virittelyksi?
  6. A

    Viherpeukut! mitä soi istuttaa siemenestä vielä 2-3vkon päästä?

    Kasvuaika on aikas lyhyt muutenkin niin onko mitään mikä ennättää jos laittaa heinäkuun alussa siemenestä? Ei hernettä. Mites noi kurpitsat?
  7. A

    Mitäs leipois kaffelle huomiseksi?

    Kahviteltavia tuollanen 15kpl ja suolasta ja makeeta. Mitäs olis sellasia hyviä levypiirakka tyyppisiä? Budjetti on miniminimini :ashamed: . Paria suolasta ja täyskäriä pitäs olla,,ei kulje ajatus!
  8. A

    Miksikö se kasvi tuomitiin? palstaajat,,

    Ele mistä oli kuvia ja näytti vähän pihlajalta. Mä tarvin sen nimen ASAP. Pliis äkkiä, tiedätte mistä puhun, vakkarit,,,
  9. A

    Keittiö ihmeille kysymys,,

    Keksiikö kukaan mitään ranskalaisista? siis muuta kun uunissa paistettuna. Sattumoisin löytys tollanen 5kg noita pakkasesta ja eihän niitä voi syödä kun ei maistu. Onko kukaan koskaan keksinyt mitään reseptiä ranskalaisista?
  10. A

    Kysytään näin päin: koululainen uimassa:

    Jos ilmoitettaisiin että ekaluokkalaiset käyvät vain sekasuihkussa ja saunassa koulun kanssa uidessa niin kuinka moni näkee siinä jotain ongelmaa? Ja ennen kaikkea kuinka monen lapsi itse sanoisi että sitte ei lähde tai ei huomioisi mitään kummaa asiassa? Vastatkaa vain jos on jo kouluikäisiä...
  11. A

    Savannah! kai otit kultaseni huomioon,,,

    ,,että me palstalaiset ollaan oltu sun tukena tai muutoin "kasvun edellytyksenä" (vittuilijoita) että olet suunitellut jonkun salaisen merkin jolla saadaan miinus jotain? Onnea he honey silti vaikka et alea anna (ei ne mun päälle ois menny anyway) Onnea ja jos joku multa kysyy nii aina sanon...
  12. A

    Suomen oikeuslaitos toimii taas

    http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010050611611989_uu.shtml Kovat on tuomiot joo-o,,,Kaikki tuollaseen osallistuneet vaikka vain kuvien levittämiseen tai hallussapitoon niin linnaa pitäisi mun oikeuskäsityksen mukaan tulla.
  13. A

    Mistä näkee paikalliset hälytykset?

    Täälä oli taannoin joku linkki missä näkyi hälytyskeskuksen hälytykset? mikäs se on vai tekeekö muisti tepposia että sellaista on? Pörräs poliisi kopteria pirusti ja ihan kiinnostas mikä on. Tulee väkisinkin mieleen että mitäs jos ettivät esim. karhuja,,,lehissä ei ole mitään joten mistään...
  14. A

    Voice: se neuvon kyselijä, mehujään lipittämisestä (ihan turha)

    Kuunteliko kukaan muu. Muutama pvä sitten. eli tilanne oli se että oli tavannut ihanan miehen ja mies ilmoitti että ei lipitä mehujäätä (Vapun sanat) ja se oli naiselle kovapaikka. Mietti että unohtaako koko suhde vai mitä tehdä. Oli viikonlopulle treffit ja lupasi palata asiaan alkuviikolla. En...
  15. A

    American Idol: kuka tippu?

    Missasin lopun ohjelmasta kun piha houkutti ja unohduin sinne!
  16. A

    Särmiö?

    millonkas tällänen termi on ilmaantunut lasten matikkakirjaan? Oli ekaluokkalaisella hauskaa kun autoin läksyissä ja puhkuin ite että mikä ihmeen SÄRMIÖ. Meniko mulla sillon 80-luvulla ala-asteen matikka ihan huti kun en ihan oikeesti ole kuullut tollasta termiä ikinä ennen tuota hetkeä!
  17. A

    Vastavuoroisesti: American Idol suosikkisi

    Big Mike ja se kuka veti tänään sen Power of loven,,
  18. A

    Kysymys strippibaareista?

    Kateltiin elokuvaa mihen kanssa ja kysyi että miksiköhän suomessa ei ole tuollasia strippi baareja kun leffoissa, eli että nonstop esiintyjiä yms. niinkun siis leffoissa on. Väitin että mistäs tiedät kun täälä kylillä ei sellasta ole että ihan veikkaan että kyllä ne varmasti on kutakuinkin...
  19. A

    fb statukset?

    No mikäs nyt on Fb statuksien juju? esim. -2
  20. A

    Cittarin seksilelut? No missä ne on

    En ole etsimällä etsinnyt mutta tuli mieleen. Niistä kun niin kohistiin että kauheeta on niin nyt just tajusin että en ole edes niitä nähny sielä ikinä ja olen kyllä koko kauppaa ravannu. Kun kuitenkin pohdittiin että on järkyttävää kun lapset niitä kaupassa vahingossa näkee, en ole kyllä...

Yhteistyössä