Hakutulokset

  1. T

    Mikä rotu sopisi meille?????

    Olen kauan jo miettinyt narttupennun ostoa.Mutta mikä rotu sopisi meidän pesueeseen.meillä lapsia nuorin 5v.Ja sitten se isoin juttu-meiltä löytyy leikattu uros,joka on 72cm säkä eikä vielä täysikasvuinen. Olen kysynyt eri kääpiökoiria,mutta emme saa uros koiran koon takia:| Ja toista...
  2. T

    Kokemuksia viipurin/pietarin löytökoirista??

    Heips.onko täällä kellään kokemuksia venäjän puolelta tuoduista kodittomista koirista?? Itse olen katsellut tuota elamakoiralle.fi sivuilta. Sopetuvatkohan hyvin? Kokemuksia kiitos
  3. T

    Nelivarvaskilppari

    Hei onko täällä kellään kilpparia? Kokemuksia hoidosta ja luonteesta. Olen ostamassa nelivarvaskilpparia,kun vain löytyis.Tietoa olen lukenut mm.matelijat sivuilta. Mutta pureeko konna? ja miten ja minne se pissaa/kakkaa? Meinasin pitää konnaa vapaana asunnossa,mutta kumminkin tehdä sille...
  4. T

    Painonvartijoiden ostajan Opas 2009 OSTETAAN

    Ostaisin painonvartijoiden 2009 vuoden ostajan oppaan. Itselläni 2001 vuoden opas,joka käynyt jo vanhaksi.
  5. T

    Parturi-Kampaajat Hoi hoi

    Hei. Olen tahtonut lapsesta asti parturi-kampaajaksi,mutta olen kuullut ettei kovin lyhyet ihmiset vois tehdä stä työkseen. Olen 150cm. Ja toinen että olen allerginen ainakin blondi ja mustalle värille. :'( Onko haaveeni muserrettu? Ei viitsi 2vuotta tuhlata,jos en pysty tekeen tätä hommaa :/...
  6. T

    kuokkala/haapaniemi minkälaista asua?

    Minkälaista on nyk.kuokkalassa? uskaltaako pienten lasten kans muuttaa? netissä on ainakin melkoisia tarinoita :/ Entä pieni haapaniemi? mtä palveluja ym?
  7. T

    kauanko on mennyt kun JVL on saanut vuokra-asunnon?

    Olen laittanu jyväskylän JVL asuntohakemuksen. Ja siihen myös että mahd.koulu alkaa paikkakunnalla 5.10. Lupasivat ilmotella ku SOPIVA löytyy?? Onko kokemuksia mitenkähän kauan voi kestää? Vapaita asuntoja oli juuri sen kokosta,ku haen,mutta mielestänn ei meille SOPIVA =)
  8. T

    Jyväskylästä kavereita muuttavalle perheelle

    Tere Elikkäs oon 30v yh äiti. Oon hakenu jyväskylää kouluun,joka alk.mahd. jo 10/09. Asuntoa olen kans hakenu-luonnollisesti =) Mulla o 3 lasta vm -99, -03 ja -06 nuorimmainen on pikku rinsessa ja kaks vanhinta "keesi" poikia. :D Olis kiva saada kavereita sieltäpäi. Tuttuja on tasan kaks...

Yhteistyössä