Hakutulokset

  1. P

    Perätila vauvan synnyttäneitä??

    Perätilavauvoja ei käynnistetä lainkaan juuri tuon takia, että peppu ei samalla tavalla laskeudu kuin pää. Joko odotetaan, että käynnistyy itsestään ja lapsi sopusuhtainen alatiehen tai sitten mennään suoraan sektioon. Yleensä perätilavauvat kuulemma lähtevät syntymään ihan spontaanisti ennen...
  2. P

    Vauva käännetty perätilasta-millainen synnytys?

    Synnytin alateitse perätilavauvan, joten tämä menee alkuperäisen kysymyksen ohi, mutta tuohon käännösyritykseen halusin kuitenkin kommentoida. Myös minulla vauva istui vähintäänkin puolivälistä pyllyllään eikä ikinä yrittänyt itse kääntyä. Jälkikäteen ajateltuna olisi pitänyt vain kuunnella...
  3. P

    Onko joku saanut jo sikainfluenssarokotteen?

    Adeliina10:n ja Sapfon viesteihin viitaten, laitoin Iltalehdelle aika tulikivenkatkuisen viestin heidän otsikoinnistaan ja vastuustaan hysterian lietsonnassa. Vakavat oireet olivat juurikin niitä, mitä lääkevalmistaja on rokotteesta luvannut seuraavan ja Sveitsi-jutusta oli jätetty olennaisin...
  4. P

    Onko joku saanut jo sikainfluenssarokotteen?

    Piikillä käyty kaksi päivää sitten, jolloin rv 18+0. Rokottaminen ei tuntunut oikeastaan lainkaan. Käsi kipeytyi ottopäivän iltana sen verran, että sen päällä ei huvittanut nukkua, mutta panadolia en kaivannut. Käden liikuttaminen ei sattunut eikä käsi tuntunut jäykältä. Ei kuumetta, väsymystä...
  5. P

    Greippimehu

    Kiitos tarkennuksesta ja lisäinfosta! Tuon solunjakautumisen tueksi tosiaan sitä tällä hetkellä syön. Saisi varmaan olla melkoinen ruokavalio, että saisi pilleriä vastaavan määrän syömällä. Ja kiva tietää, että pillerimuoto on muutenkin sopiva. Mistähän olin lukenut, että sillä foolihapolla...
  6. P

    Greippimehu

    Siitä tuo greippimehunlitkimisvinkki on varmaan näille palstoille tullut, että greippi sisältää paljon foolihappoa, jota suositellaan raskautumista yrittäville ja alkuvaiheessa raskaana oleville. Itse en kauhean kummallisiin huuhaajuttuihin ole jaksanut tämän taipaleen aikana uskoa, mutta...

Yhteistyössä