Hakutulokset

  1. D

    * Kolmatta kaipaavien HEINÄKUU *

    Heipä hei, hiukan pitää tännekin kurkkia! Meillä kuopus vasta 4kk joten varsinaista vauvakuumetta ei vielä ole, mutta on vain sellainen fiilis että tämä ei ollut vielä tässä :) Yli kahden vuoden ikäeroa en haluaisi, joten kai se on pian päätettävä... Ensi vuoden alussa pitäisi sitten ryhtyä...
  2. D

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat kesällä

    Tsempitykset kaikille! Meidän heinäkuun 2010 plussamme on nyt 4kk vanha mönkijä =)
  3. D

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KESÄLLÄ

    Minulta on palstailu jäänyt kokonaan, mutta tulin nyt vielä ilmoittamaan että plussa on testattu ja maaliskuista odotellaan :) Toivottavasti tällä kertaa on parempi onni ja saamme nyytin syliin. Oikein paljon tärppionnea kaikille ja hyvää kesää!
  4. D

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 21**

    Minulta on palstailu jäänyt kokonaan, mutta tulin nyt vielä ilmoittamaan että plussa testattu ja maaliskuista odotellaan :) Oikein paljon tärppionnea kaikille ja hyvää kesää!
  5. D

    Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

    Minulta on palstailu jäänyt kokonaan, mutta tulin nyt vielä ilmoittamaan että plussa testattu ja maaliskuista odotellaan :) Oikein paljon tärppionnea kaikille ja hyvää kesää!
  6. D

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

    happihypylle lämpimät onnittelut ja toivon sinulle mukavaa odotusaikaa! :heart:
  7. D

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

    Kiitos Tuittu ja BlondeMonsoon tietoiskusta! Toivotaan tosiaan että asia olisi just noin. Ja toisaalta, minäkään en ole tottunut ovista bongaamaan enkä edes tiedä onko tuo sitä vai ei, kunhan hermoilen :laugh: Nyt koitan taas rauhoittua ja keskittyä olennaiseen - eli suklaaseen ;) Ja...
  8. D

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 21**

    Jeccicalle piti vielä toivottaa oikein paljon onnea! :heart: Varmasti aivan mahtava tunne!
  9. D

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 21**

    Minäkin täällä pitkästä aikaa. On taas ollut tylsä alkukierto, joten ei senkään vuoksi tule hengattua palstalla. Nyt siis kp 18/31-40 ja yk3 menossa. Tänään bongasin todella selkeää ovislimaa, joten josko pääsisi sitä hyödyntämään :) Sain kuulla ihania vauvauutisiakin viime viikolla...
  10. D

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

    Minä päätin että tässä kierrossa en analysoi yhtään, mutta tänään bongasin niin selkeää ovislimaa ettei tosikaan :p Sitä ei voi olla hyödyntämättä ;) Toisaalta taas jännittää kun nippailut tuntuvat juuri sillä puolen, missä se kohdunulkoinen oli. Ettei vaan jäisi kiinni sinne taas jos...
  11. D

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 21**

    Kp 1/31-40. Kierto oli tällä kertaa minun mittapuullani normaali, 36 päivää. Nyt vaan uuteen nousuun :)
  12. D

    Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

    Kp 1. Ei sentään kierto venynyt.
  13. D

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

    Täälläkin kp1. Onneksi ei kierto venynyt tällä kertaa.
  14. D

    Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

    Napakissalle ja Vaniljaiselle sympatiat :hug: Täällä edelleen iltalämmöt selvästi koholla (37.1) vaikka mitään flunssan oireita ei ole enää pariin päivään ollut. Toiveita elätellään :)
  15. D

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

    Ihanaa, näin monta plussaa :heart: Täällä iltalämpö selvästi koholla, antaa toiveita raskaudesta :) Mutta katsotaan, kuulostellaan.
  16. D

    Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

    Mutzilla: Oijoi, aivan mahtavaa! Toivon sinulle kaikkea hyvää! Täällä kp 26 ja kierto loppusuoralla. Nyt on kolmatta iltaa lämpö 37 ja huono olo, mutta todennäköisimmin johtuu tästä kummallisesta on/ei flunssasta, joka ei kehity mihinkään vaan samaa nenän vuotamista ja kurkun karheutta vaan...
  17. D

    Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

    Etusivulle voi päivittää minulle yk2 :) Nyt on tätä kiertoa menossa kp 19/31-40 ja luulen että ovis meni jo kun limat muuttivat muotoaan. Toivottavasti se todellakin oli tuossa viikonlopun vaihteessa, tässä on nyt nimittäin pupuiltu joka päivä perjantaista asti :D Odottelin sitä kyllä vasta...
  18. D

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

    Olen ollut kiireinen ja nytkin vain äkkiä käyn päivittämässä viimeisimmät. Eli nyt on menossa kp 19/31-40 ja luulen että ovis meni jo kun limat muuttivat muotoaan. Toivottavasti se todellakin oli tuossa viikonlopun vaihteessa, tässä on nyt nimittäin pupuiltu joka päivä perjantaista asti :D...
  19. D

    **PikkuKakkosta toivovat VOL20**

    Kristen: oi, mitä on tapahtunut? Toivottavasti kaikki hyvin! Toivon myös että mysteerisi selviää pian! Täällä tuntuu nyt aika monilla kierto venyvän, toivotaan että edes jollakin osoittautuisi plussaksi ;) Nyt minulla on kp 19/31-40 ja luulen että ovis meni jo kun limat muuttivat...
  20. D

    **PikkuKakkosta toivovat VOL20**

    KS09: Ei se mitään, on tässä ollut aika kiirettä niin töissä kuin kotona ja siksi jäänyt tosi vähälle nämä palstailut. Eipä olisi mitään raportoitavaa ollutkaan kun niitä menkkoja täällä vaan odoteltiin. Eli esikoinen -08, yk2 ja kp 2/31-40.

Yhteistyössä