Hakutulokset

  1. Toimistomyyrä

    ***PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.24***

    Hei vaan, Kyllähän siinä sitten niin kävi että tänä aamuna tein positiivisen testin :) vieläkin jotenkin koko ajan odottaa kuitenkin että menkat alkaa, aivan epätodellinen olo.. Nyt kun vaan tämä jaksaisi mukana loppuun asti ja jos oikein laskin niin mennään hyvin lähelle joulua :D mutta...
  2. Toimistomyyrä

    ***PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.24***

    Hei vaan pitkästä aikaa, lukemassa olen käynyt useamman kerran mutta jotenkin aina jäänyt tämä kirjoittaminen sitten. Ovis ilmeisesti oli ja meni, se tuli hyödynnettyä niin hyvin kun vaan ikinä on mahdollista hyödyntää :D Ja nyt jännittää aivan älyttömästi miten tässä muutaman päivän aikana...
  3. Toimistomyyrä

    ***PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.24***

    Hei kaikille ja kiva kun saa liittyä porukkaan :) Onnea RiverFlows plussasta :flower: Viikko menikin nopeasti kun tyttö oli kuumeessa koko viikon ja korvatulehdushan siellä sitten, joten ei ole paljon onneksi ehtinyt raskaus juttuja ajatella. Mikä on minulle hyvä kun ovispäiviin on vielä...
  4. Toimistomyyrä

    ***PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.24***

    Vieläkö yksi yrittäjä mahtuisi mukaan? :wave: Hetken aikaa olen taustalla seurannut tätä ketjua ja jos nyt uskaltautuisi mukaan. Meillä ennestään tyttö 01/07 ja nyt vihdoin uskaltauduttiin yrittämään toista, esikon kanssa takana hieman rankka alkutaival. Jos oikein nuo merkinnät ymmärrän niin...
  5. Toimistomyyrä

    Moniruoka-aineallergisten vanhemmat!

    Meillä 4 v tyttö, allergiat alkaneet n. 1-2 kk iässä, tällä hetkellä käy n. 25-30 ruoka-ainetta ja helpotusta ei vielä ainakaan ole muuten kuin pitämällä ruokavaliolla oireet kurissa. Lapsi on ollut ryhmäperhepäiväkodissa 1 v 8 kk saakka. Muuten on sujunut hyvin, paria maito tapaturmaa...
  6. Toimistomyyrä

    minne menisitte häämatkalle nyt jos raha ei olisi esteenä?

    Ehdottomasti Arubaan :heart: Kolmatta vuotta naimisissa mutta häämatka vielä suorittamatta :) ehkä sitten joskus
  7. Toimistomyyrä

    Jyväskylän parhaat ruokaravintolat

    Kantsii kokeilla Viikinkiravintola Haraldia ihan keskustassa. Keskustassa on paljon liikkeitä shoppailua ajatellen, Sokos, Anttila, jne..
  8. Toimistomyyrä

    KYLLÄPÄ TUNSIN ITSENI TOSI VANHAKSI JA MUUMIOKSI, KUN KÄYTIIN RUOTSIN RISTEILYLLÄ!

    Mun mielestä on sama valvooko lapsi vai ei . Olin pääsiäisenä työporukan kanssa laivalla, tanssisalissa laivan henkilökunta kuulutti muistaakseni klo 23 että nyt pitäisi alle 18 vuotiaiden poistua. No viereisessä pöydässä oli vanhemmat n. 6-7 vuotiaan kanssa ja pöytä täynnä tyhjiä laseja ja...
  9. Toimistomyyrä

    Kela sai nokilleen :D

    HYVÄ AP !!!Ja mä kun olen luullut et olen joutunut kaikesta tappelemaan Kelan kanssa :ashamed: Siis toi ap:n tarina tai siis tuo hylkäysperuste on aivan käsittämätön koska miedän lapsi sai alimman tuen sillä että on pahasti ruoka-allerginen ja atoopikko, sitten vuosi ekasta päätöksestä tuli...
  10. Toimistomyyrä

    lähiöpub-G: Minkä niminen on kotiasi lähinnä oleva (lähiö)baari? KAIKKI VASTAAMAAN! :)

    Jos ei kulman kioskia lasketa lähin kuppila taitaa olla entinen tornibaari; nykyinen Bar Tona
  11. Toimistomyyrä

    Rahtareiden eukot.

    Silloin kun mies vielä ajoi niin oltiin samassa työpaikassa joten kun mä tein päivää eli 8-18 niin hän teki 16- 08 eli nähtiin kotiovella aamuisin :kieh: En olisi kyllä jaksanut jos olisi tuo tenava jo silloin ollut...
  12. Toimistomyyrä

    Rahtareiden eukot.

    Sillon kun mies vielä ajoi niin olisiko ollut "hereillä" ennen töihin lähtöä jonkun tunnin- puolitoista. Siis jos lähti yöhön...päivävuorossa tietenkin erilailla. Miten niin?
  13. Toimistomyyrä

    Mielipide kirpparin hinnoista!

    mieti mitä itse niistä maksaisit. Just oli APU lehdessä vinkkejä kirppari myyjille ja ostajille
  14. Toimistomyyrä

    10 vuotta sitten (mitä sinä teit )

    joko ammattikoulussa kärsimässä edellisen illan krapulaa tai sit jos oli hiihtoloma niin töissä syksyllä lähdin amk:n
  15. Toimistomyyrä

    Pieniä iloja elämässä: 2-vuotias kuopus osaa puhaltaa nenää niistettäessä

    ihanaa, mä mielessäni kuvittelin ton otsikon toinen puhaltaa kamalasti ja samalla yrität niistää pienen nenää :laugh: taidan olla tarpeeksi väsynyt tältä päivältä
  16. Toimistomyyrä

    Onko oikeasti ravintoloita, joissa lapselle ei saa tuoda omia eväitä? (kiinalainen ravintola -ketjusta tuli mieleen)

    Just besserwisser, kyllä meillä osataan käyttäytyä kotonakin pöydässä mutta ravintolassa se tilanne on kuitenkin ihan erilainen kuin kotona.Kyllä lapsikin sen aavistaa ja siksi kai moni lapsi sitten ravintolassa tekeekin paljon sellaista mitä kotona rauhallisessa ympäristössä ei tehdä. Ja jos...
  17. Toimistomyyrä

    paljon maksaa imurin korjaus?

    http://www.sahkoturva.info/sahkon_kaytto_kotona/aiotko_tehda_sahkotoita_kotona/ tossa lista mitä SAA tehdä
  18. Toimistomyyrä

    Onko oikeasti ravintoloita, joissa lapselle ei saa tuoda omia eväitä? (kiinalainen ravintola -ketjusta tuli mieleen)

    Meidän 3 vuotias ymmärtää että on hänen ruoka ja on muiden ruoka. Jos se ruoka sattuu nyt tulemaan äitin kassista hän tietää että siitä ei saa ikävää kutinaa eikä muuta oiretta, jonka voi hyvinkin saada jos ravintolassa tilaa oman annoksen joka sitten on esim paistettu pannulla missä on ollut...
  19. Toimistomyyrä

    Onko oikeasti ravintoloita, joissa lapselle ei saa tuoda omia eväitä? (kiinalainen ravintola -ketjusta tuli mieleen)

    Meillä on myös erittäin allerginen lapsi, esim. perusjutut ei käy maito, kananmuna, kotimaiset viljat(lukuunottamatta kaura), peruna,riisi,soija, persikka ja vadelma. Käymme suht usein ravintolassa syömässä ja meillä on omat eväät mukana varmuuden varalta, ettei lapsi jää ilman ruokaa :)...
  20. Toimistomyyrä

    Poikamme saa viikonloppuna nimekseen Anthony Rickard Emilio

    Itse en kyseistä nimeä välttämättä omalle lapselle laittaisi mutta ei se nimi miestä pahenna jos ei mies nimeä =) Sen verran tiedän kokemuksesta nimen tavaamisesta kun omani on aika harvinainen ja aina saa olla sanomassa että yhdellä k:lla jne...se on hieman rasittavaa mutta olen asiaan...

Yhteistyössä