Hakutulokset

  1. S

    ¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut helmi ja maaliskuussa¤¤¤

    ..niin meidän poika ei siis huoli tuttipulloa edelleenkään, siksi lusikalla ja nokkamukista syödään! ja vaatteista meilläkin käytössä pääosin 62cm .
  2. S

    ¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut helmi ja maaliskuussa¤¤¤

    Loveangel: mä oon nukuttanu poikaa mahallaan 6vkosesta lähtien, kun huomasin että nukkuu siten paaaaljon paremmin ja pierut tulee paremmin unissaankin ulos.. Nukkuu siis AINA mahallaan, paitsi vaunuissa. Oon kyllä sitä mieltä että osaavat kääntää päänsä, tai en oo ainakaan kertaakaan huomannu...
  3. S

    Marraskuun 2009 karhunpennut

    Nyt tulee lyhyesti omaa napaa.. Meillä yhtäkkiä alettu syömään öisin 4-5 kertaa kun ennen syötiin kerran yössä... Tänään tuli tasan 3kk pojalle täyteen. Onko tämä nyt joku tiheän imun kausi vai mitä ihmettä ? vai loppuuko mulla maito?? oon ihan väsynyt, tätä jatkunut nyt 5 päivää ja yötä. Muilla...
  4. S

    Marraskuun 2009 karhunpennut

    Moikka! Mä oon kyllä tosi laiska kirjottelemaan.. nää päivät vaan hurahtaa jotenkin.. :/ Rotavirusrokotteesta piti kommentoida, että mä joudun kyllä jättämään kesken sen rokotussarjan (kun sitähän pitäs antaa vielä 3kk ja 4kk tarkastuksissakin)... pojalle tuli niin hirveät oireet siitä -...
  5. S

    Marraskuun 2009 karhunpennut

    Moi kaikki pitkästä aikaa. Musta tuntuu etten ikinä ehdi kirjottelee.. nyt kuitenkin poika simahti isänsä viereen ja mulla on laatuaikaa ihan yksin, ihana hiljaisuus ja rauha:) Täällä myös kuolataan hirveästi ja tungetaan nyrkkiä suuhun. Anoppi sanoi heti, että hampaita tekee, mutta näköjään...
  6. S

    Marraskuun 2009 karhunpennut

    Taas on aikaa vierähtäny etten oo ehtiny kirjoittelee... Mihin kaikki aika livahtaakin?! Huomenna meilläkin ristiäiset, joten niitä touhutessa menny tämä pvä (miten niin viime tipassa? :D), meillä kaikki tietää jo etunimen, oli jo raskausaikana selvä tapaus:) Ollaan sitä paitsi niin huonoja...
  7. S

    Marraskuun 2009 karhunpennut

    Heippa kaikki pitkästä aikaa! EN oo jaksanu hirveesti kirjoitella mutta joka pvä oon käyny lukemassa kuulumiset. Thor, aivan iiiihania kuvia!!! <3 Raskauskiloista: mä pääsin helpolla, kaikki 13kiloa oli lähtenyt kun 2vkoa synnytyksestä oli menny.. Ja en tosiaan oo paastonnu...
  8. S

    MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - MEIDÄN KUU! (Ja vähän joulukuuta...)

    lämmin osanotto piiperon perheelle :'( itku tuli, ja sydän vuotaa verta puolestanne. Sanoja ei ole, mutta tiedä että kaikki suremme kanssasi. (.) Täällä menee pikku-aarteen kanssa muuten kivasti, mutta toi nukkuminen on vähän niin ja näin, öisin valvotaan yleensä 01-04 välinen aika ja senkin...
  9. S

    MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - MEIDÄN KUU! (Ja vähän joulukuuta...)

    ai niin ja mitat: paino 3380g ja pituus 50cm poju syntyi rv 39+0.
  10. S

    MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - MEIDÄN KUU! (Ja vähän joulukuuta...)

    heippa kaikki! ajattelin tulla pikaisesti kertomaan vauva-uutiset. Nyt vasta pääsin rauhassa koneelle. Meille syntyi siis viime viikon torstaina 29.10. ihana terve poika-vauva sektiolla :) Leikkaus meni hyvin, jännitin kyllä enne sitä ihan hulluna, tärisin siellä leikkaussalissa kun haavan...
  11. S

    *** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - LOKAKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

    :flower: Ihania vauvauutisia ohituskaistalaisilla, Mere79:llä ja TT.llä!! ONNEA!!!! Täällä supistellut jonkin verran kivuliaasti (tais toissailtainen sekstailu aiheuttaa)..mutta viime yö meni ihan hyvin, mitä nyt poikanen riehui ihan hulluna. Täällä on välillä masussa tosi hiljasta monta...
  12. S

    *** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - LOKAKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

    Täälläkin nyt alettiin seuraavaksi pohtia tuota Calmette-rokotusta, sillä ollaan keväällä lähdössä Thaimaaseen.. :o Tuossakin rokotteessa tosiaan riskinsä , sen vuoksi siitä on luovuttu. KTL:n mukaan tämä on tarpeellinen VAIN jos vauva muuttaa yli kk:ksi riskimaahan tai jos hän matkustaa useita...
  13. S

    *** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - LOKAKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

    On muuten pitänyt kysyä että onko muilla sellasia "vihlovia sukkapuikkokipuja" tuolla kohdunsuun/emättimen pohjalla? Lyhyet vihlasevat kivut tuntuu aivan hirveeltä ja ne on mul nyt lisääntynyt tosi paljon..etenkin kävellessä. Vauvan pää se vissiin kairaa siellä? Aina kun vihlasee niin on pakko...
  14. S

    *** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - LOKAKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

    Voi onnea HeidiS ja pian saamme onnitella myös Heituskaa!! :flower: Odotellaan lisäkuulumisia Heituskasta! Mitä noi vasta-aineongelmat on? Tai miten ne on teillä havaittu ? Toiv. Olivia kaikki jatkuu hyvin ja saat vielä pitää vauvan kehittymässä masussa muutaman vkon! Hullua ajatella...
  15. S

    *** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - LOKAKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

    Heippa kaikki! Mäkin käyn joka päivä lukemassa kuulumiset, mutta oma kirjottelu jääny vähemmälle. Kävin tänään anestesialääkärin juttusilla ja meiän pienen aarteen synttäripäiväksi vahvistui ensi viikon to 29.10 (silloin tasan 39+0)!! Ajatella, että ens vkolla on vihdoin nyytti sylissä...
  16. S

    *** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - LOKAKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

    Kiitos Edta onnitteluista ja asenteestasi. Ihanaa etten saa täältä arvostelua sektiovalinnastani jonka koen omalla kohdallani ainoaksi vaihtoehdoksi. Voi Lispu sua :hug: Tiedän tasan tarkkaan noi sun tunteet ja ahdistuksen.. :( Mä en itsekään oo nukkunu sen synnytystapa-arvioinnin jälkeen...
  17. S

    *** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - LOKAKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

    ai niin joo, Jennyli, aivan liikuttavat vaatteet:)
  18. S

    *** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - LOKAKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

    Täysaikaisuutta tulin POKSUMAAN!!! 37+0!! Jipii! Uskomatonta että ollaan jo näin pitkällä.. Muutenkin on tooosi hyvä mieli tänään, juttelin uudelleen synnytystapa-arvion tehneen lääkärin kanssa ja kerroin jälleen voimakkaista synnytyspeloistani jotka ovat varjostaneet koko raskautta erittäin...
  19. S

    *** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - LOKAKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

    Synnytystapa-arviossa käyty tänään.. Vauveli on jo 3,2kg, ja lasketun ajan painoarvio on n. 3,9kg.. Vähän kyllä alko jännittää nelikilosen maailmaan vääntäminen - varsinkin kun itse oon niin pieni... Eivät kuitenkaan sektioon suostuneet, vaikka lantio ei kuulemma "hirveän tilava".. Eli vähän...
  20. S

    *** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - LOKAKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

    Hapikko, saitteko syntymäpainoarviota ultrasta?

Yhteistyössä