Hakutulokset

  1. A

    raskausajan uimatoppi

    Onko kukaan nähny? Mielessä olis semmonen ehkä musta toppi jossa rypytys ja jousto sivuilla jonka takia toppi suurenis mahan kasvun mukaan. :D En vaan ole löytäny semmosta mistää. Beluan sivuilla oli ainakin ihan hölmöjä.. oisko jossain muualla, tietäskö joku?
  2. A

    Just, pojan kummitäti ei sit voikaan osallistua joululahjaan

    No just joo.. kai kaikki saavat ostaa sen joululahjan minkä itse haluavat!!!
  3. A

    Etsitään oikeeta ystävää E-Suomesta.

    Olen tämmönen rauhallinen, ilonen, alle 25v, Keski-Uusimaalainen, yhden pojan äiti. Ystävät on kaikonnut oikeastaan pojan syntymän jälkeen. Kavereita on, mutta ei yhtään sellasta jolle voisi kertoo mitä vaan, mistä vaan, luottamuksella. Tai käydä shoppailemassa, kahvilla, istua iltaa kaverin...
  4. A

    KESÄKUUN KULLANNUPUT

    Tiiän näin alussa ollaan ja kaikki vielä epävarmaa, mut silti jo tämmösiä mietin.. eli.. Onko teistä jotku käyttäny lapsillanne kestovaippoja? Haluisin niitä käyttää tulevalla vauvalla.. Mikähän ois paras vastasyntyneelle? Olisko taskuvaippa hyvä? En oo siis esikoisella yhtäkään kestovaippaa...
  5. A

    KESÄKUUN KULLANNUPUT

    Tänne tulee tekstiä hurjaa vauhtia. :D Ei perässä pysy. Esikoinen just päikyille menossa, mietin pitäskö itekki mennä.. väsymys on kamalaa! Mulle voi tohon listaan laittaa iäksi 23 ja Hyvinkään sairaala. Jeps.. nyt kuuluu "pyyhkimään" :D Siispä pyyhkimään ja laittamaan poika unille!
  6. A

    KESÄKUUN KULLANNUPUT

    Ihanaa, täällä on jo kesäkuisille oma ketju. :heart: Mulla menkkojen mukaan LA 3.6. Pikkukakkosta ootellaan. Tarrasukkia kaikille! :flower:

Yhteistyössä