Hakutulokset

  1. V

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Hei mammat! ONNEA KAIKILLE VAUVAN SAANEILLE!!! :flower: :flower: Meille syntyi poika 20.6. rv 39+3 3420g ja 52 cm. :heart: käyn myöhemmin kertomassa lisää ja lukemassa teidän kuulumiset. vaahtera
  2. V

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    no tuo viimenen hymiö ei kyllä ole tarkotus, mistä lie pompannu...
  3. V

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Onnea kaikille vauvan saaneille! :flower: :heart: :heart: Täällä ei mitään uutta, odottavan aika on pitkä... Unna, mistäs ton laskimotukoksen hoksaa? :ashamed: (nolona kyselee typeriä)
  4. V

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Onnea kaikille vauvan syliin saaneille!!! :flower: :heart: :heart: Täällä ei mennä vieläkää, jonkun verran parin päivän aikana supistellu,välillä tiheästiin, mutta nyt ei taas mitään...
  5. V

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Onnea kaikille vauvan saaneille!!! :flower: :heart: Niitähän tosiaan satelee ihan urakalla... Tänne ei mitään uutta, kyllä se taitaa heinäkuulle mennä ennen kuin minä olen synnyttänyt... :kieh: Vaahtera 38+1
  6. V

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    ONNEA KAIKILLE VAUVAN SAANEILLE!!! :flower: :heart: :heart: :heart: ei meinaa enää perässä pysyä... Tänne ei mitään uutta, jatketaan paisumista. huomena neuvola. vaahtera 37+6
  7. V

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Onnea unelias ja laakeri! :flower: :heart: Minäkin mielellään kyllä ottasin nuo onnittelut vastaan, mutta en ole vielä synnyttänyt! :D (juu, ymmärrän kyllä että voi mennä nikit sekaisin kun on niin paljon vauvoja tullut.)
  8. V

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Onnea Tillintallin ja Mamma84! :flower: :heart: Tupuhupunalle hyvää matkaa! Toivottavasti Onerva85 pääsee kohta jo tositoimiin, varmaan alkaa olla jo tosi väsy... :hug: tällä on oudon hiljaista, onkohan kaikki jo synnyttämässä? minä varman vielä heinäkuussa täällä huhuilen ison...
  9. V

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Onnea garden! :flower: :heart: olipas sulla lennokas synnytys!
  10. V

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Paljon onnea maypo! :flower: :heart: Kiitos Tupuna vinkeistä, pitänee lähempänä la ruveta kokeilee jos ei sitä ennen synny... :D
  11. V

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Paljon onnea miumiu ja lenniina!!! :flower: :heart: Täällä ei edelleenkää mitään uutta, jos lähtis saunan pesuun ja kylpis sitten pitkän kaavan mukaan... Vaahtera 37+2
  12. V

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Onnea Blackcurrant tytöstä! :flower: :heart: Täällä ei mitään uutta vieläkään, menkkajomotusta ja pieniä suppareita... |O
  13. V

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Onnea nan-nan-naalle ja panicroomille vauvoista! :flower: :heart: Tänne ei mitään uutta, ei supistuksia ei mitään. Tänään pesen ikkunat ja muutenkin siivoilen, jospa sais ajatukset pois vauvasta ja synnytyksestä... Minä olen keittänyt pari tuttia valmiiksi, meillä molemmat lapset on...
  14. V

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Onnea tvvo! :heart: :flower: toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti! Täällä kans yksi hormoonihirviö ilmottautuu! :wave: pinna on niin kireällä jatkuvasti ja tuntuu että huumorintaju on kadonnut kokonaan... |O vaikka olo on muuten ihan ok, ei mitään kummempia vaivoja (paitsi...
  15. V

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Tervetuloa meriheponen ja tupuhupuna! Onnea lumihiutale82 ja pikkuapina! :flower: :heart: mariann-81 ja nan-nan-naa, onnea matkaan! Aika moni on saanut jo vauvansa kainaloon, itellä ei vielä ole kiirettä mutta toisaalta ois kiva nähdä jo vauva... Kivunlievityksestä sen verran että...
  16. V

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Onnea Myntille ja perheelle! :heart: :flower: Tupajumin kakut kuulostaa herkulliselta! :p jaksaisko itekkin leipoa tänään jotain pakkaseen... valerie82- minä sain toisen synnytyksessä kohdunkaulan puudutteen ja siitä ei kyllä minulle ollut yhtään apua, en tiedä sitten laitettiinko...
  17. V

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Onnea niiskuneiti ja rapu! :flower: :heart: tästä se alkaa pino purkautua.
  18. V

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Heissan mammat! Minä jo aamuyöllä aattelin että pääsen vauvan hakuun kun tunteroisen supisteli tosi napakasti, ja osa kunnolla kipeitäkin, mutta sitte ne loppu... :| ei sitä vielä, katotaan sitten heinäkuun alkupuolella josko onnistais. B) jaha, poks poks 36+0 Juupeli taitaa kohta päästä...
  19. V

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Onnea mussupussulle !!! :flower: :heart: Ja joo, samaa minäkin tilaan kuin muut, yhtä helpon ja nopean synnytyksen! kiitos. On jotenkin levoton olo, väsyttää mutta ei nukuta? ihan hölmöä...
  20. V

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Onnea Siirille ja perheelle! :flower: :heart: (.) täällä ei mitään uutta, jonkun verran menkkamaisia tuntemuksia ja pieniä suppareita päivittäin, mutta ei sen kummempaa... parin viikon päästä ois hyvä synnyttää. :D vaahtera 35+5

Yhteistyössä