Hakutulokset

  1. P

    Clomittaret 2012

    Hei, Mulla luget piti vuodon aika hyvin poissa Hydrangea. Vai olikohan niin, että joku pienen pieni vuoto tuli jossain dpo6 paikkeilla tässä tokassa pistoskierrossa. Kiitos tsempeistä. Negahan se sieltä tuli testiin tänä aamuna. Eli se oli tämän lorun loppu meidän kohdalla. Kaksi vuotta...
  2. P

    Clomittaret 2012

    En muista olenko sua onnitellut Ambro, mutta paljon onnea plussasta. :flower: Hienot ultrakuulumiset toivounelma! Kumpa välttäisit koko endoleikkauksen. Raskaus kuivattaisi senkin. Vieläkään en pääse teitä hyvästelemään (onneksi), kun tilanne harvinaisen epäselvä täällä...
  3. P

    Clomittaret 2012

    Onnea onnea onnea Ambro. Ihana plussa. Tosiaan kannattaa lauantaille ootella seuraavan testin kanssa. Ehtii hcg kunnolla nousta tämänpäiväiseen verrattuna. Minä testasin tänään puhtaan negan. Aattelin jättää teille hyvästit jo tänään, mutta enpä sittenkään. Kattelin lääkärin ohjeita ja...
  4. P

    Clomittaret 2012

    Niinpä niin laihat kahvit ja hammastahnat :) Mä olen aivan mestari keksimään uusia loppukierron "raskausoireita". Joka ikinen kierto jotain uutta, mutta pään sisältähän ne tulee, kun ei sitä toivottua kahta viivaa ole tikussa näkynyt. Meillä tuli marraskuussa yritystä täyteen sen kaksi vuotta...
  5. P

    Clomittaret 2012

    Luna, monella tulee oviksen aikaan valkkaria ja sitten sellaista venyvää limaa. Oviksen jälkeen nää vuodot yleensä lakkaa ja siitä sitten tuo nimitys kuivakausi. Toi mun suomenkielen sanahirviö epäkuivakausi oli siis ihan itse keksitty. Tarkoitin sillä kuivakauden vastakohtaa.
  6. P

    Clomittaret 2012

    Mulla ei tosiaan minkäänlaisia oireita missään vaiheessa ovulaatioon liittyen. Ei lääkkeillä eikä ilman. Seemin "epäkuivakausi" vaikuttaa tosi lupaavalta. Hinot ultrakuulumiset Skorppari! Mitäs kuuluikaan Slartibartille? Entä 10kaks. Vieläkö käyt meitä lukemassa? Oletko päässyt jo...
  7. P

    Clomittaret 2012

    Tervetuloa Unja-O ja Hanzku. Ambrosia, hetikö huomenna uutta testiä kehiin? Skorpparille peukut pystyssä huomiselle. Noissa hymiöissä pitäisi kyllä olla sellanen peukut pystyssä kuva. Ainiin ja Jenskille tietysti onnittelut plussasta! Mä testailen vasta torstaina. Vapaapäivänä on...
  8. P

    Clomittaret 2012

    Palstatauolta palattu ja heti tukku hyviä uutisia täällä. Onnea PikkuJellona! Aikas vahvat viivat tosiaan noille päiville :) Lunallakin mahtava folli lähtenyt etsimään kaveria. Mä laskin irrotuspiikkipäivän olevan dpo-1 eli seuraava olis nolla ja sitten vasta yksi. Mutta esim...
  9. P

    Clomittaret 2012

    Voi tuhrujen tuhrut Slartibart. Toivotaan nyt kuitenkin vielä. Ilmeisesti se limis voi kasvaa nopeamminkin, koska mulla menkat kestää aina sen n. 7 päivää ja silti limis on kp10 jo 10mm. Taidan pitää tässä sellasen muutaman päivän palstailutaon. Jos sillä sais tota piinailua vähän...
  10. P

    Clomittaret 2012

    Mäkin aikoinaan ostin yliopiston apteekista noita viiden satseja clomeja. Voi harmi luna noita huonoja uutisia. Sitä niin toivois kaikille, että olis edes se yritysmahdollisuus. Kun lopputulos on kuitenkin sitten vielä isommissa käsissä. Mä jännään nyt sitä, nouseeko mulla tässä kierrossa...
  11. P

    Clomittaret 2012

    Peukut pystyssä lunalle. Ambro, mä pistin irrotuspiikin äsken. Aattelin laskea niin, että tänään olis dpo-1, koska huomenissahan sen muniksen pitäis irrota. Mut voi siis lisätä piinailijoihin, perjantaille dpo0. Kauhulla ajattelen ensi viikkoa, jolloin se todellinen piinailu alkaa.
  12. P

    Clomittaret 2012

    Hurjan vilkasta keskustelua. Olis kiva osallistua, mutta oon noussut tänä aamuna puoli neljältä, joten ihan pakko lähteä nukkumaan. Sen verran vain, että mulla yleensä kaskaa kummallakin puolla folli. Johtofolli on vaan isompi. Tällä kertaa toisella puolella folli oli sen 16mm ja toisella...
  13. P

    Clomittaret 2012

    Kivan paljon tekstiä tullut sitten viimenäkemän. Onnea onnea DjaP ja Tikkerituu. Käy Tikkerituu vielä joskus kertomassa uutisia. Musta on niin mukava, kun Aniit käy meitä vielä moikkaamassa. Hinot ultrakuulumiset Ambro ja NiQ. Täällä onneksi samaa. Johtofolli on nyt kp10 16mm. Kolmena...
  14. P

    Clomittaret 2012

    Rohkeasti vain mukaan Neppu. Tänne on aina uudet osakkaat tervetulleita. Kiva, kun on aktiivista kirjoittelua. Ultrakysymykseesi: Ensinnäkin olis hyvä olla kolmikerroksinen limis ja sitten yksi johtofolli kasvamassa. Koko voi vaihdella suurestikin eri ihmisillä, mulla johtofolli oli viimeksi...
  15. P

    Clomittaret 2012

    Tervetuloa porukkaan mukaan Seemi. Pitkä on jo ollut teilläkin taival. Onnellista odotusaikaa Linneat. Mikäs siellä on tilanne 10kaks? Mulla olis folliultra edessä maanantaina. Viimeksi pelkäsin, että jos siellä on liikaa folleja. Nyt tuntuu, että ei mitään väliä. Jos olis useampi...
  16. P

    Clomittaret 2012

    Eihän ne tosiaan olis inssiä tehneet, jos ei olisi ollenkaan mahkuja PikkuJellona. Peukut pystyssä. Onko sulla oireita Linneat? Kiva, että vielä kirjoittelet täällä. Täällä pistellään tänään taas ekat gonalit. Kyllä mä niin kovasti toivon plussaa tästä kierrosta, vaikka henkisesti...
  17. P

    Clomittaret 2012

    DjaP, tee vain testejä ja ota kaikki ilo irti kahdesta viivasta. Muistan kyllä tuon tunteen, kerran kun minullekin tuo ihanuus jo suotu. Varmasti vyöhyketerapia on tuonut hyvän lisän tähän tärppiin. Onnea vielä. Sarpalla on hyvät kiertopäivät koossa, mitä kuuluu? Mulle voi päivittää...
  18. P

    Clomittaret 2012

    Lyhyesti vain, suuren suuret onnittelut DjaP, ihan mahtis juttu. Kiitos kaikille sympatioista, olette ihania. Ei ollut kunnon kp1 tänään, mutta maanantaina pitäisi olla puhelinyhteydessä lääkäriin ja varalta sain ihan vastaanottoajankin. En vaan raaskisi taas maksaa käynnistä ja ultrasta...
  19. P

    Clomittaret 2012

    Tutut tuhrut alkoi tänään ja teinpä sitten sen negatestinkin samaan mielipahaan. Eli se oli tässä se. Ensi kierto vielä yritystä. Vähän tulee tiukkaa gonal-f:n saamisen kanssa, jos kp1 on lauantai. Toivonmukaan olis jo huomenna, niin vois soittaa lääkärille virallisella puhelinajalla. Yksi...
  20. P

    Clomittaret 2012

    Pahoittelut negasta Hydrangea. Viimeiseen asti toivottiin, että se plussaan kääntyisi. Toivottavasti uusi kierto alkaa pian itsestään. Tervetuloa joukkoon NiQ. :flower: Tää piinailu on tuskaa. Kamalasti kaikenlaisia mukamukaoireita ja samaan aikaan toiset oireet viittaa tädin tulevaan...

Yhteistyössä