Hakutulokset

  1. V

    Hei bloggaavat palstalaiset!

    Auttakaahan tyhmää.. Jos blogin perustaa salasanallisena, pääseekö sinne KUKAAN KOSKAAN jolla ei ole salasanaa käytössä? Entä näkyvätköhän blogiin ladatut kuvat esim. googlen kuvahaulla, vaikka blogi ois salainen? Olisi nimittäin kiva kirjoitella kuulumisia kuvien kera kaukana asuvien...
  2. V

    Luovun urastani ja jään kotiin

    Taasen sairastetaan kotona lapsen kanssa.. toinen kuukauden sisään jo. Töissä naristaan ja asenteen kuulin taas aamulla äänensävystä. Vaikka paljon meillä tosin on kipeänä oltukin : / Nyt saa mun osalta tää työuran rakentaminen riittää. Toisen lapsen syntyessä aion jäädä kotiin niin...
  3. V

    Vastaisitteko nopeaan kysymykseen "vierashuoneesta"?

    Kysymys kuuluu siis: Jos olisit vieraana yön yli, olisiko sinusta mukavampi nukkua vierashuoneessa joka on muun talon yhteydessä VAI viettäisitkö yösi mieluummin erillisessä rakennuksessa johon rakennettu vierashuone, mutta jossa ei ole pesutiloja? Tälläista mietiskelen nyt raksan ollessa...
  4. V

    Kellään blogiaarteita?

    Eli lukemianne blogeja kyselisin! Omalla listalla kalastajan vaimoa, magicpoksia jne jne.. nyt kaipais jotain täydennystä:) Kertokaahan hyvistä blogeista, omaakin saa toki vinkata!
  5. V

    D-vitamiinista kysymys!

    Onkos kukaan muu vaihtanut 2-vuotiaalle tipat pillereihin? Meillä alettiin syödä minisun-nimistä d-vitamiinia Jekovitin sijaan (Pilleri paremman makuinen ja vaivattomampi kun koko porukka syö samaa nyt.) Nyt alkoi vaan kummastuttaa tuo D- vitamiinin määrä :confused: Sehän ilmoitetaan ihan...
  6. V

    Aina huono omatunto poissaoloista! (lapsi sairastaa..)

    Onko teillä muilla huono omatunto, jos joudutte olemaan töistä pois lapsen sairauden takia?? Mulla saa pomo aina mielen maahan, kun joudun töihin soittamaan etten pääse.. :/ Tottakai lapsi on mulle tärkein, ja kotona on saatava sairastaa. Tää alkaa vaan olla TODELLA stressaavaa jo. Aika...
  7. V

    Huutikseen vai kirpparille??

    Hei "huutiksen" käyttäjät! Kävin tässä poitsun vanhoja vaatteita läpi, ja niitähän tuli taas aika kasa.. aiemmin oon kipannut kaikki laiskana UFFiin :ashamed: Tällä kertaa kuiteskin mietin, josko laittaisi myyntiin. Useimmat kun on kerran, pari käytettyjä ja tosi hyvä kuntosia. Onko...
  8. V

    Suomen parhaat kohteet kesälomareissulle jakoon!

    Nyt mammat jakakaa tietonne paikoista, joissa ehdottomasti kannattaa käydä kesällä. Suunnitelmissa toteuttaa tänä kesänä pieni "road trip" kotimaassa ja tutustumisen arvoisia paikkoja pitäs alkaa listaan! Mitä paikkoja tulee mieleen akselilla helsinki-oulu? Oma Suomi-tuntemus heikko, joten...
  9. V

    Aivan ihana kevätjuhla!

    Juuri palattiin upeasta päiväkodin kevätjuhlasta :) Oli hienoja ja hauskoja esityksiä, ihania muksuja! Täytyy nostaa hattua hoitajille, hienoa työtä olivat tehneet valmistaessaan noin onnistuneet juhlat :flower: Juu tiedetään, turhaa jaaritusta, mut mä olen vaan niin iloinen :D
  10. V

    Kellään pco:ta??

    "Hoitamattomana PCO-oireyhtymä voi aiheuttaa kohdun runko-osan syöpää ja se voi olla syynä lapsettomuuteen. PCO:n hoitoon käytetään ehkäisypillereitä tai keltarauhashormonia potilaan iästä riippuen. Joskus munasarjoja hoidetaan myös polttohoidolla, joka säännöllistyttää kuukautiskiertoa"...
  11. V

    Auttaisitteko avutonta? (lapsen kuumeesta kysymys)

    Lapsella (1v 3kk) ollut nyt kovaa kuumetta 3 päivää jo.. korkeimmillaan 40,4. Lääkärissä käyty, eikä mitään löytynyt. Eikä kyllä ole muita oireitakaan :/ Lääkinnyt olen pronaxenilla ja panadolilla. Kuume on helpottanut lääkkeenannon jälkeen, tosin noustakseen vain takaisin. Mutta siis...
  12. V

    Mitenkähän sitä hyötyisi eniten veroeuroistaan..?

    Hoitovapaa loppuu ja vakipaikka kokopäivätyössä odottaa. Opiskelu ei työn ohella ole mahdollista (pomo ei aio joustaa työvuoroissa :( ) mutta alaa tai työtä haluan vaihtaa. Pohdinpa tässä siis seuraavaa: Sanoakko itsensä irti -> siitä liiton rahoille ja opiskelemaan osapäiväisesti Vai...
  13. V

    Sanoisitko lapsesi olleen vahinko?

    Ystäväni kertoi odottavansa lasta (hänellä on lapsia jo ennestäänkin), samaan hengenvetoon hän sanoi lapsen olevan vahinko. Aloin miettiä, kertoisinko itse jos lapseni ei olisi suunniteltu. Tulin siihen tulokseen, etten todellakaan sanoisi lastani vahingoksi/virheeksi :/ En haluaisi...
  14. V

    Pässi narussa!

    Miten musta taas alko tuntuun, että linssiin viilataan ja kunnolla? On mediamaksuu, ilmastolaskuu, possujen imagonkohotus-mitälie-laskuu... ja päälle vielä kaikenmaailman leikkaukset ja korotukset (vaan ei palkan |O ) Ei pitäis kyllä lukee uutisia ollenkaan kun tulee niin pahalle päälle...
  15. V

    Suojat pistorasioihin?

    Mistäs väki on löytänyt pistorasioihin ne semmoiset tulpat? Pientä miestä noi vekottimet on alkaneet kiinnostaa ja äitiä hirvittää jos saa sähkötällin :/ Oon kierrelly kauppoja ja tuntuu ettei missään oo.. tai prismasta löyty jotku viritykset, mutta hintaa oli 5?/6kpl niin jäi sitten...

Yhteistyössä