Hakutulokset

  1. xylitolsisu

    Smilex!

    Hih tunnistin sut profiilikuvasta. Mulla on vaan mein muksujen kuvat, joten en tiedä arvaisitko niistä mistä tunnetaan?
  2. xylitolsisu

    PeeKoo76 Oletko paikalla

    Olisin laittanu YV:tä, mutta sun kansios on täynnä
  3. xylitolsisu

    Kassa unohti hälyttimen kiinnin vaatteeseen.

    Ostin paidan eilen Kotkasta ja illalla tultiin takaisin kotiin mökiltä ja vasta äsken huomasin että yhteen paitaan oli jäänny hälytin kiinni. Voikohan sen käydä poistattamassa täällä jossain liikkeessä, kun ei viitsis ajaa sinne takaisin sen takia?
  4. xylitolsisu

    Onko tarpeeksi hyvä kuva mummon synttäritauluun?

    http://www.aijaa.com/v.php?i=2123733.jpg
  5. xylitolsisu

    Mä en taida enää kohta kehdata mennä kauppaan

    kolmas kerta, kun pojan syntymän jälkeen unohdan avaimet ostoskärryyn kiinni ja joudun käydä niitä kaupasta kyselemässä. Pitäisköhän vaihtaa toi poletti kiinni autonavaimiin, niin huomaisin sen heti parkkipaikalla. :ashamed:
  6. xylitolsisu

    ei voi olla todellista

    Mulla olis keskiviikko aamuna suunniteltu sectio ja viime yönä nousi kuumetta. Aamulla ei enää ollut, mutta taas nyt iltaa kohden nostanut uudestaan. Lisäksi ihan järkky yskä ja oikeeta korvaa särkee. Mä en ala kyllä mitään |O :'(
  7. xylitolsisu

    Tosi kiva

    ei tule vettä. Olisin päiväkahvit keittäny, mutta hanasta ei tule pisaraakaan vettä. Astianpesu- ja pyykinpesukoneetkin on päällä. |O
  8. xylitolsisu

    Pitäisi mennä hammaslääkäriin,

    kun paikan vierestä lohkesi hampaasta pala, mutta kai ne pystyy puuduttamaan vaikka onkin raskaana. Mä en kyllä muuten taida uskaltaa mennä. :/

Yhteistyössä