Hakutulokset

  1. P

    Älykkyysosamääränne

    126
  2. P

    G: Huonoin biisi kautta aikojen?

    Maija Vilkkumaan koko tuotanto :o
  3. P

    NO! TULIKO MÄTKYJÄ VAI PALAUTUSTA?

    705? palautuksia =)
  4. P

    8kk- ikäistenne mitat?

    Poika 7860g ja 71,4cm
  5. P

    Kiloklubi vs. KALORILASKURI, kannattaako maksaa?

    Kalorilaskuria suosittelen. Sieltä löytyy kaikki mahdollinen ja jos ei löydy niin pystyy itse helposti lisäämään.. Voithan tilata tekstiviestillä vaikka sen 2 viikkoa käyttöaikaa kalorilaskuriin, niin näät paremmin miten se toimii. Ja tosiaan tuo maksullinen kalorilaskuri on vielä...
  6. P

    kuinka kauan olitte yhdessä ennen kihloja?

    Oltiin yhdessä reilut 2 vuotta ennen kihloja. Myös naimisiin mentiin reilun 2 vuoden päästä kihloista :) Naimisiin mentäessä minä olin 24 ja mies 29.
  7. P

    paljon olet painanut viimeisillään raskaana?

    86kg, lähtöpaino oli 75kg. Nyt vuosi synnytyksestä ja paino 66kg.
  8. P

    Turhis hirmu hassu juttu!

    585? :whistle:
  9. P

    monellako eurolla laitoit lottoa??

    9 eurolla..
  10. P

    G: minkä ikäinen olit kun synnytit ensimmäisen lapsesi??

    24, samana vuonna täytin 25.
  11. P

    Paras TV-sarja ever?

    Tällä hetkellä Täydelliset naiset. Pako oli myös huippu hyvä. Harmi että se loppui.
  12. P

    Angelsounds doppler JPD-100S4

    Mulla on kans se perusmalli missä ei oo tuota näyttöä. Ostin sen uutena ebaysta ja hintaa tuli postikuluineen noin 23?. Eli kannattaa katsella josko tuotakin mallia löytyis jostain muualtakin :)
  13. P

    Rakenneultran painoarvio ja syntymäpaino

    Rakenneultrassa oli painoarvio 333g (viikolla 19+6). Syntymäpaino 3160g (39+1)
  14. P

    Saako FB:ssa peruttua kaveripyynnön?

    Kaveripyynnön voi poistaa kun menee sinne "kaverit" ja "kaikki kaverit" ja ruksaa sen henkilön pois kenelle on pyynnön lähettäny.
  15. P

    PITKÄSTÄ LENKISTÄ APUA?? SYNNYTYKSEN KÄYNNISTÄMISEE..KOKEMUKSIA?

    No mulla lenkki sai aikaan supistuksia ja lapsivesi alko tihkumaan (38+6) Synnytys käynnisty sitten kunnolla 39+1.
  16. P

    Sen siitä saa kun antaa 8kk käteen pankin lukukortin

    Meidän poika (11kk) oli kans vieny mun avainlukulistan ja kyllä sitä haettiin joka paikasta.. Loppujen lopuks tuo avainlukulista löyty olohuoneen maton alta ja varmaan puolet numeroista oli kulunu pois :kieh:

Yhteistyössä