Hakutulokset

  1. J

    Mitä mieltä nimestä?

    Ihan ok.
  2. J

    Mitä mieltä nimestä?

    Ei hyvä. :c
  3. J

    Millaiseen taloustilanteeseen olisit valmis hankkimaan koiran?

    Kyllä meillä on ainakin koira vaikka ollaankin erittäin pienituloisia. Kuitenkin aina on hätävarasäästökassa yllättäviä tilanteita varten. Ja aina ensin huomioidaan lapsen + koiran ruuat ja tarvikkeet, minä näin aikuisena selviän paljon vähemmälläkin kun vaan budjetoi kuukauden menot oikein...
  4. J

    Miten sijoittaa takapenkille 3 turvaistuinta järkevästi? Ja kapea istuin hakusessa!

    Tartteeko tuon ikäinen muka vielä koroketta? o_O Ainakin sillon kun minä olin eka-tokaluokkalainen niin ei mulla mitään koroketta enää ollut.
  5. J

    Olenko mä nyt huono äiti?

    No ainakin tuo haalari mikä meidän muksulla on, maksoi jonkun 35 euroa eikä ole mitään vettähylkivää "reimatekkiä". Ainakin tällä palstalla on muutamaan otteeseen myös H&M-haalarit (ja melkein kaikki muutkin) luokiteltu halpisjutuiksi.
  6. J

    Mieli maassa. (turhis)

    Hormonit hyrrää, nopskaa se tunne ohi menee :) :hug:
  7. J

    Miehen kanssa shoppailemassa. Mitä mieltä? olimme stadiumisa vaateostoksilla

    En mä nyt lähtis tosta mitään numeroa tekemään. Maailmassa (ja parisuhteissa) on isompiakin ongelmia kun se, että toinen pitää nahkahanskoja kädessään shoppailureissulla. Turha ärsytys mun mielestä.
  8. J

    G: Kenellä tällä hetkellä hiivatulehdus alapäässä?! ;D

    Ei onneksi ole, mutta voimia ja kutinanhelpotuksia sinne! :flower:
  9. J

    Olenko mä nyt huono äiti?

    Mjoo eipä oo meilläkään kumpiakaan, Lassieta tai Reimateciä vaan paljon halvempia mm. H&M lastenhaalareita. :s Että jos sä olet tuon perusteella huono äiti, niin on kuule tosi moni muukin ja ne on vielä huonompia äitejä kuin sinä jos nykyään haalareiden merkin perusteella mitataan "hyvä äitiys".
  10. J

    Tytölle nimeksi Rinna vai Rianna?

    Mun mielestä ei kumpikaan. :(
  11. J

    Paljonko maksaa PRISMASSA metallinen ohut verhotanko

    n. 20e, riippuen mimmosta tankoa haet.
  12. J

    Ripsitimantit,mistä?

    H&M;llä esimerkiksi myydään noita pieniä ripsitimantteja.
  13. J

    mitä mieltä tästä talosta?

    Ei mun makuun. :c
  14. J

    Porkkanakakku

    Jep. :) Siispä hyvää reseptiä kehiin!
  15. J

    Tykkäisittekö, jos saisitte turkin lahjaksi?

    En käyttäisi. Jos mies semmoisen ostaisi niin joko käskisin palauttaa tai sitten myisin sen semmoiselle joka käyttää turkiksia.
  16. J

    Leikkiikö teidän 1,5 vuotiaat (ainokaiset) paljon itsekseen?

    Eihän tuo suostu äitin ja isin kanssa leikkimään olleskaan, oma seura on hänestä parasta. :D Toisaalta ihan hyvä näin niin jää enemmän aikaa itselle ja se ettei hän sitten roiku 24h lahkeissa kiinni. :) Kyllä meidän tyttökin tulee sitten aina välillä kesken leikin sohvalle sylittelemään ja...
  17. J

    Oiskohan toi kalevalakoru uutuus pore kiva?

    Tosi kivannäkösiä. :)
  18. J

    Porkkanakakku

    Niin, olisiko kellään jotain superhyvää porkkanakakku-reseptiä? :) Alkoi tekemään mieli niin kauhiasti.

Yhteistyössä