Hakutulokset

  1. victoria89

    *Tammikuun tähdet-11* MEIDÄN KUU <3

    Terve! Ilmoittelen että poikamme syntyi 23.1.2011 klo 23.01. Painoa oli 3750g ja pituutta 50cm. Synnytys eteni vauhdikkaasti, kokonaiskesto n. 2,5h. Sairaalassa ehdittiin olla puolisen tuntia niin vauva oli maailmassa. Kaikki meni hienosti kuitenkin, ei ollut kamalaa vaikka nopeesti menikin ...
  2. victoria89

    *Tammikuun tähdet-11* joulukuu-10

    Onnea kaikille vauvautuneille!! =) Ja tsemppiä kaikille kasassa oleville, justiis kohta alkaa meidän kuu! Tänään on tasan vuosi siitä kun tuo mein esikoinen putkahti maailmaan uudenvuoden aattona 17:28 :) Saisi tästä pian oppia kävelemään, ku nostelu on aika raskasta jo, mutta hyvin se tässä...
  3. victoria89

    *Tammikuun tähdet-11* marraskuu-10

    Jospa itsekin taas sais jotain kirjotettua :) Ettei jää pelkästään seurailuksi tämä... Seurailen siis kyl säännöllisesti kuulumisia mut miks itse oon niin laiska kirjottelee .... ä060811 Toivottavast hb nyt sitte pysyy parempana, ettei tarvii uudelleen mennä veritankkaukseen ja et vointis...
  4. victoria89

    *Tammikuun tähdet-11* syyskuu-10

    Mä oon ollut edelleen hirveen laiska kirjotteleen tänne, vaikka suht aktiivisest seurailenkin toisten kuulumisia :) Tervetuloa kaikille uusille! Mulla oli tossa viikko sitten ultrakin, vauveli vastas ihan viikkojas ja kaikki nääytti olevan kunnossa :) Ja aika selvästi itsekkin olin...
  5. victoria89

    onko toinen synnytys ollut ensimmäistä nopeampi??

    eka kesti 5 h, toki sitä vähän vauhditettiin kalvojen puhkaisulla. Mutta toivottavast on yhtä nopee tää seuraavakin, vaikkei vauhditettas :D
  6. victoria89

    *Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

    Neuvolassa käyty, kaikki mallillaan :) Paino edelleen n. -2kg alkupainosta. RR 126/72 Hb 139 sydämen syke ja liikkeet + Että sellasta... Suraavaksi sitte onkin ultra, ja neuvolakin olis osunnu melkein samaan päivään, mut sit laitettiin se ultrasta pari viikkoa eteenpäin, kun ultrassa...
  7. victoria89

    *Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

    Täällä yksi ERITTÄIN laiska kirjoittaja, olen kylllä seurannut pinoa ahkerasti, mutta ei ole ite tullut kirjoteltua :p Anteeksi! Täällä (luulisin ainakin) että kaikki mallillaan, potkuja tuntenut sellasen reilun viikon. Nyt siis ois rv 16+2. On ne niin sulosen tuntusia ne potkut <3 Ja toinen...
  8. victoria89

    *Tammikuun Tähdet-11* kesäkuu-10

    Saanko liittyä joukkoonne? :) Olen alusta asti seuraillut pinoanne, mut en ole ennen ite uskaltanut liittyä ... Pelkään että joku tuttu bongaa minut täältä, ku olen vielä pitäny salassa (paitsi vanhemmilta ja osa sisaruksista tietää). Mutta, se todennäkösyys on niin pieni et joku minut bongaa...

Yhteistyössä