Hakutulokset

  1. D

    Minkä ikäiselle kannettava tietokone?

    Meidän perheessä on aina ollut yksi yhteinen pöytäkone ja aina ollaan selvitty! Hei haloo, jotain järkeä: ala-asteelaiselle oma kannettava tietokone? EI MITÄÄN JÄRKEÄ! Lukiolaiselle ymmärrän vielä! Lukiossa kirjoitetaan paljon aineita ja tehtäviä koneella, mutta mitä ihmettä ala-asteelainen...
  2. D

    koululainen kärähti poissa olost koulussa

    En ymmärrä turhaa vouhotusta. Itsekkin litsasin yläaste-ikäisenä (13-15v.) ja väärensin vanhempien nimiä solkenaan. Lopulta kerroin vanhemmilleni ja keskustelimme asiasta. Äiti ja isä totesivat, että koulussa on käytävä ja olen aina ollutkin kiitettävän arvosanan oppilas. Äiti sanoi, että aina...
  3. D

    Tokaluokkalainen ja vähäiset ystävät

    En olisi kovin huolissani. Itse olin pienenä (ja ehkä edelleenkin) melko itsenäinen ja yksinmenijä. Viihdyin usein itsekseni koulun jälkeen esim. kirjojen tai askartelujen parissa. Olen aina ollut sellainen "yksinäinen sielu". Eikä se ole ollenkaan paha asia! Kyllä niitä kavereita tulee jos on...
  4. D

    poikaystävälle yöksi?

    Helpointa olisi tietenkin kutsua tytön poikaystävä teille yöksi ja laittaa heidät nukkumaan vaikka eri huoneisiin jos on tarvis. Ja tosiaan, paneskella voi muulloinkin kuin yöllä yökylässä! Itse menetin neitsyyteni 14-vuotiaana silloisen poikaystäväni kanssa (seurustelimme ennen sitä noin...

Yhteistyössä