Hakutulokset

  1. K

    Siis mitä v...a täällä tapahtuu???

    Paula Vesalahan lähti kesken kaiken pihalle...palstalle siis ;)
  2. K

    Siis mitä v...a täällä tapahtuu???

    Omituista ja surullista...meillä ei ole vieläkään parempaa tekemistä :o
  3. K

    Ketä paikalla?

    Näin kauan arvailin salasanaa, mutta löytyihän se :D Moro mussut :heart:
  4. K

    Asun lähes pohjoisimmassa paikassa Suomea, kysy mitä haluat

    Siis minä olen, en ole koskaan silti siellä käynytkään, aina on lähdetty etelään päin, ei itään =)
  5. K

    Asun lähes pohjoisimmassa paikassa Suomea, kysy mitä haluat

    Käsivarresta kotoisin =)
  6. K

    Tytöt tuumasivat että en saa värjätä hiuksia mustaksi

    No et tietenkään saa :D Sulla kuuluu olla leijonan harja, minäkin tänään värjäsin vähän enemmän punaiseksi/oranssiksi kuin normaalisti =)
  7. K

    Asun lähes pohjoisimmassa paikassa Suomea, kysy mitä haluat

    Eikö sillä laialla puhuta ollenkhan??
  8. K

    Asun lähes pohjoisimmassa paikassa Suomea, kysy mitä haluat

    No katothampa tulleeko se hoo oikehan paikhan :D Alappa kirjottamhan murtheela ;)
  9. K

    Ketkä alkaa seuraamaan Big brotheria?

    :wave: Ihanaa, kohta alkaa :D En tiedä otanko 24/7 tai no otan varmaan...
  10. K

    Uusi kuvaketju arvon naiset :)

    Tässäpä se taas nähdään kuinka eri tavalla ihminen katsoo itseään ja katsoo muita, minusta ei noin raikasta kuvaa edes sais miltä sinä näytät joka kuvassa. Ihan kuin sinun iho hohtais tai jotain ja itse näytän aina yhtä harmaalta :headwall: Ja sleepis, sulla on yks niitä maailman...
  11. K

    Uusi kuvaketju arvon naiset :)

    :heart: ja sä olet puolueellinen :D Omasta mielestä näytän lähinnä sellaiselta elähtäneeltä vanhalta hutsulta (jos on meikattu) ja ilman meikkiä minua ei huomaakaan, mutta näillä mennään, mitä on annettu :D
  12. K

    Uusi kuvaketju arvon naiset :)

    Minua ärsyttää aivan suunnattomasti että kaikkien pitäisi olla kauniita, ihan kuin saisi laittaa kuvansa esille vain jos on joku bikinimalli, luulis että niilläkin on jotain parempaa tekemistä elämässä kuin näin hikisellä palstalla pyöriminen. :whistle: Ei täällä niitä malleja liiemmältä ole...
  13. K

    Eikö ihmisillä ole tilillä rahaa "pahanpäivän" varalle?

    Entä jos onkin ja tulee paha päivä ja säästöt menee, miten tuollaisen määrän rahaa saa uudelleen kerättyä jos kuukaudessa ei jää yhtään ylimääräistä? Vaikka ei mulla ole koskaan ollutkaan, aina on jotenkin selvitty ilman sossua =)
  14. K

    kun ihmisellä on alaselässä molemmin puolin..

    Eipä kestä =) Ollaan tätä tietoa jaettu eteenpäin ja aluksi reaktio on aina ollut se että et voi olla tosissas, jalka kivutta paikoilleen :D
  15. K

    kun ihmisellä on alaselässä molemmin puolin..

    Se voi olla, kyllä minäkin sellaisen lonksahduksen tunsin ja aina se toinen jalka lyheni. Enkä tosiaan aluksi meinannut itsekään uskoa tähän juttuun :D
  16. K

    kun ihmisellä on alaselässä molemmin puolin..

    Eli selälleen makaamaan ja se "pidempi" jalka painetaan rinnan päälle koukkuun ja käännetään sieltä suoraan sivulle ja sitä kautta suoraksi. Se ei tee kipeää, eikä saakaan tehdä ja ainakin meillä on molemmilla toiminut ja se kipu katoaa ja jalat ovat taas sillä kantapäät käteen -mittauksella...
  17. K

    kun ihmisellä on alaselässä molemmin puolin..

    Minä voisin tietääkin, mene makuulle ja pyydä jotain ottamaan molemmat kantapäät käsiinsä ja "mittaamaan" ,siis katseella, ovatko jalkasi yhtä pitkät. On tapahtunut sekä minulle että miehelleni, että toinen jalka pari senttiä pidempi ja siitä johtuu kivun tunne joka säteilee takapuoleen ja...
  18. K

    Taas lapsi hukassa

    http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2235859 On nämä niin hirveitä uutisia aina, toivottavasti on kunnossa :/

Yhteistyössä