Hakutulokset

  1. K

    kuolleiden vauvojen synnyttäminen ennen 20 raskausviikkoa

    Kyllä, omassa yksityishuoneessa. Ihan synnytyshän se on... :'( Kätilöt ja mahdollisesti lääkärit käyvät...
  2. K

    kuolleiden vauvojen synnyttäminen ennen 20 raskausviikkoa

    Itse synnytin osastolla huoneessa (naistenklinikka) eikä mihinkään tarvinnut mennä. Jos haluaa epiduraalin, pitää ymmärtääkseni siirtyä saliin. Itselleni oli helpotus päästä pois odottajien osastolta. Voimia paljon, olet ajatuksissa!
  3. K

    kuolleen lapsen synnyttäminen

    Mutzilla, suuret pahoitteluni ja voimia jatkoon. Kuten muillekin... Olen ekaa kertaa täällä lukemassa. Omat kaksospoikani syntyivät kaksi viikkoa sitten, raskausviikolla 18+3.
  4. K

    Sikiöiden painoerosta, onko kyse fetofetaalitransfuusiosta

    Enkelipojat syntyivät toissayönä, A klo 00:01 ja B klo 00:21. Viikkoja oli 18+3. Pojat jatkavat elämää enkeleinä, heillä on nyt hyvä olla.
  5. K

    Kaksosten odottajia v.2009

    Juuri niin kuin Tuune sanoi; täälläkin (Hki) verikoe suositeltiin juuri siksi, että sillä ehkä tulevaisuudessa on merkitystä muiden kaksosodottajien kannalta. Itse en mitään tuloksia edes odottanut. Se nyt oli vain yksi putkilo verta, joka tuli otettua muiden ohessa. Kiitos Valkoliljalle...
  6. K

    Sikiöiden painoerosta, onko kyse fetofetaalitransfuusiosta

    Rekisteröidyin, koska oli pakko sanoa sulle jotakin... vaikken mitään osaakaan sanoa. Olen niin niin pahoillani puolestanne. Olen seurannut sinun ja muiden samassa tilanteessa olevien taivalta taustalta ja toivonut parasta. Toivotan kovasti voimia ja jaksamista jatkoon. Tuska ei lopu...

Yhteistyössä