Hakutulokset

  1. E

    Tahdomme laihtua

    Moi kaikki! Mä olen edelleen samassa tilanteessa kuin kolme viikkoa sitten eli rimpsu on täsmälleen sama. Jos nyt edes pari kiloa sais pois jouluun mennessä ja sitten vois taas laihduttaa niitä joulun mentyä ;) Emma99 Pituus: 159 cm Lähtöpaino 89,2 kg Paino nyt: 82,0 kg Pudotus...
  2. E

    Tahdomme laihtua

    Heippa! Olen edelleen mukana tässä ketjussa, mutta nyt en merkkaa painoani, koska on ollut kaikenlaista, mm. flunssa ja nielutulehdus, enkä ole pystynyt vahtimaan syömisiäni täysillä ja lähinnä vaan maannut, joten ainakin nesteitä on kertynyt ja paino näyttää 1 kg plussaa :'( Huomisesta...
  3. E

    Tahdomme laihtua

    Pituus: 159 cm Lähtöpaino 89,2 kg Paino nyt: 82,0 kg Pudotus viikossa: -0,3kg Pudotusta yhteensä: 7,1 kg 1. Tavoite 75 kg Niin kauan en valita, kun suunta on alaspäin...ja ihan hyvä, koska viime viikonloppu oli aikast dieetistä lipsumista...mutta sais kyllä nyt vähän tahti...
  4. E

    Tahdomme laihtua

    Moi iloksi Ja onnea saavutuksestasi!!!:flower: p.s. oletkos huomannut, että sinulla taitaa olla aina toi oman painosi kuukausi väärin, eli nytkin on 27.9.??
  5. E

    Tahdomme laihtua

    Emma99 Pituus: 159 cm Lähtöpaino 89,2 kg Paino nyt: 82,3 kg Pudotus viikossa: 0,2kg Pudotusta yhteensä: 6,9 kg 1. Tavoite 75 kg Heippati heippa! perjantai-aamun punnituksessa paino oli tuo 82,3, mutta veikkaan että nyt voipi olla jopa pari kiloa enemmän, lähdettiin meinaan eilen...
  6. E

    Tahdomme laihtua

    Iloista perjanataita vaan kaikille!!! Kiva ja kiitos, iloksi, kun jatkat tämän ketjun ylläpitoa:) Nyt on kyllä motivaatio alhaalla, mutta kaikesta huolimatta pitäis sitä tsemppiä jostain löytää, ettei vaan käy huonosti....no paino on kuitenkin tippunut siihen, mitä suunnittelinkin, mutta...
  7. E

    Tahdomme laihtua

    Moi kaikille! Tässä nyt sitten pudotukseni kahden viikon ajalta, eipä mikään huikee, vaikka aika tiukkaa dieettiä olen pitänyt. Liikuntaa hikeen asti en ole sitten oikein pystynyt/ehtinyt harrastamaan. Jospa tänään pääsisi lenkille... Ensi viikonloppuna vietän synttäreitä eli jos siihen...
  8. E

    Tahdomme laihtua

    moikka! Mulla on yleensä ollut ns. virallinen punnituspäivä perjantai. Viime perjantaina paino oli 83,3,, mutta ilmoitetaanko se siis tämän viikon (40) tuloksiin?? No niin tai näin, ehkä punnitsen itseni nyt perjantaina ja ilmoitan sitten viikkotulokseni...
  9. E

    Tahdomme laihtua

    Kiitos kaikille tervetuloa -toivottajille. Iloksi: :olin tosi tyytyväin GFG -dieettiin ja siihen, että jaksoin noudattaa sitä. Olin myös tyytyväinen, että löysin dieetin, jolla saa jatkossakin nopeesti kiloja pois. edelleen noudatan sitä suunnileeen saman kaavan mukaan, mutta sallin itseni syödä...
  10. E

    Tahdomme laihtua

    Moikka! Liityn mukaan nyt sitten tänne, jos vaan saan :). Iloksi kun minut tänne ohjasi, kiitos! Kyllähän tätä ketjua luin jo aikaisemmin, mutta kun oli niin pitkä, niin en jaksanut kahlata vastauksia läpi. Mutta olin siis samalla GFG -dieetillä kuin iloksi...Nytten jatkan hieman...
  11. E

    GFG -Juttaajia paikalla?

    Olisko täällä ihmisiä, jotka ovat laihduttaneet GoFatGo -haasteen avulla? Kiinnostaisiko ketään jatkaa täällä laihdutusta ja keskustelua, kun fitfarm -foorumi sulkeutui? Itse sain 5,5 kiloa pois kuukaudessa ja tästä olisi hyvä jatkaa...Voitaisiin vaikka kirjata kerran viikossa tuloksia täällä
  12. E

    ***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 18***

    Harmittaa kun tää loppuu, mihinköhän kaikki on kadonnu??? JooJoo ja Jutt??? Mäe en on vaan pystyny laihduttaa... :kieh:
  13. E

    ***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 16***

    Heippa! Kiva kun viitsit ylläpitää tätä ketjua!!! Yritän edelleen tsempata. Nyt kokeilen sellaista, että olen viikon karppauslinjalla ja katon miten käy... =)
  14. E

    saako kysyä jotain lihavilta?

    En tiedä....Kyllä ne kilot kertyy muilla helpommin, syömisellä ne tulee, mutta ne on myös tosi vaikeita sitten saada pois. Eli kun oot kerran elämässäs lipsahtanu ja lihonut vaikka 10-20 kg, ni on tosi vaikeeta saada pois, vaikka puputtais vaan salattia ja liikkuis, Ainakin mulla.
  15. E

    ***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 15****

    Mä oon kannustusmielessä mukana!! Itse en oo edes uskaltanu käydä vaa-alla...miks tää on niin vaikeeta??? :ashamed:
  16. E

    ***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 13****

    Heippa! Paino se vaan junnaa paikoillaan, mutta tulipa tossa viime viikonloppuna huvikseen mitattua noita ympärysmittoja ja 5-7 cm oli lähteny jokaisesta...vyötäröstäkin!! Eli kyllä se salilla käyminen vaan tehoaa vaikkei näkyiskään painossa Yritän taas ensi viikolla tosissaan ja voin...
  17. E

    ***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 12****

    Moi! Mun vaan ei paino putoa tai en pysty kunnolla laihduttaa nyt kun on kaikenlaista... Tuun sitten ilmoittamaan painoni, kun sitä on pudonnut... :) Mut ei siis tällä viikolla, jos taas ens viikolla yrittäis tosissaan :ashamed:
  18. E

    ***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 11****

    Moi! Jaahas ja meikäläisen epätoivoinen kamppailu painoa vastaan senkun epäonnistuu :kieh: Eli Nimi Emma Pituus: 159 cm Aloituspaino 88,5 kg Tavoitepaino 75 kg (välitavoite) Paino nyt 86,7 kg Pudotettu yhteensä 1,8 kg Viikkopudotus +0,9kg Punnituspäivä perjantai Hyvin...
  19. E

    ***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 10****

    Mä en kanssa viitsi tällä viikolla punnita itseäni, koska olen ollut karmeessa flunssassa, enkä ole paljon katsellut mitä syön; lisäksi liikunta on jääny minimiin, olen nukkunut vaan, tunnen oikein kuinka kroppa on täynnä nestettä...ja painoa varmaan sen mukaisesti |O
  20. E

    ***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 9****

    Emma99 Pituus 159 cm Aloituspaino 88,5 kg Tavoitepaino 75kg(välitavoite) Paino nyt 85,8 kg Pudotettu 2,7 kg Viikkopudotus 0,4 kg Punnituspäivä perjantai Heipparallaa. Ihmeissäni olen, että paino oli pudonnut nyt lasten hiihtoloman aikana, mutta tästä taas uudella tsempillä maaliskuun...

Yhteistyössä