Hakutulokset

  1. L

    Keinoja jaksaa 2v uhmaikäisen kanssa?

    Omasta tilanteesta täytyy sen verran kertoa, että sairastuin suhteellisen myöhään synnytyksen jälkeiseen masennukseen, joka aiheutti aikamoisia jaksamisongelmia. Siitä kun sitten pikkuhiljaa selvisi eteenpäin niin tuli paljon mietittyä sitä miten lapseen reagoi ja mistä syystä. Eli...
  2. L

    Keinoja jaksaa 2v uhmaikäisen kanssa?

    Itsekin jäin miettimään tuota saanut äidin itkemään-asiaa. Omasta samanikäisestä olen ajatellut ettei vielä osaisi kyllä tahallaan pahoittaa toisen mieltä. Ymmärrän kuitenkin enemmän kuin hyvin, että väsyneenä ei tosiaankaan ole voimia tapella joka asiasta. En kyllä siltikään halua lapselle...
  3. L

    SIKAINFLUENSSA ROKOTE!

    Ihan mielenkiinnosta kyselen, että millaisella tietopohjalla itse arvioitte netistä saatavaa tietoa? Oletteko esim. lääkäreitä, kemistejä jne. ? Itse en ihan yliopistotutkinnon ja normaalin älyn omaavana pysty kaikkea arvioimaan enkä kyllä luota muidenkaan mutu-arvioihin. Perusluottamus...
  4. L

    Onko muita yhden lapsen perheitä?!

    Ei niitä toisia tai edes ensimmäisiä tehdä kenenkään muun kuin vanhempien halusta. Yhden lapsen äitinä nyt jo valmiiksi ahdistaa kun se maaginen kahden vuoden ikäero tulee kohta täyteen ja kyselyitä tulee joka tuutista. Joskus erilaisista syistä se arki pienen lapsen kanssa voi olla niin...

Yhteistyössä