Hakutulokset

  1. C

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Hello! Meillä oli eilen neuvola. Saatiin nyt rokotteet, kun MrH oli viimeksi liian paljon alle 3 kk ja nyt sitten ihan reippaasti yli 3 kk. Eilen illalla sitten huudettiin korkeelta ja kovaa. Pienen päätä tais särkeä, kun hieroskeli sitä. Suppo auttoi. Lämpöäkin lienee ollut, kun on toi aikas...
  2. C

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Hei taas kaikki! SnowAngel87 Me oltiin just Siljalla risteilyllä. Meillä oli isot vaunut mukana. Hytti oli kyllä A-hytti, joten vaunut mahtui hyvin mukaan. Hyvin meni matka. Nyt kesällä on lapset muutenkin kuin kunniavieraita, kohtelu oli vauvalle upeaa. Kumpanakaan iltana ei tosin syöty...
  3. C

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Pitkästä aikaa tervehdys! Meistä ei ole kuulunut aikoihin. Näin kesällä on täällä maalla kasvimaalla niin paljon puuhaa, että kaikki vapaa-aika menee siihen. Meillä oli tossa tiistaina neuvola. Saatiin vain toinen rota-annos, kun oli vielä viikko 3 kk ikään, niin ei saatu muita rokotteita...
  4. C

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Moikkelis! Täällä on käyty neuvolassa. Kaikki ok. Painoa oli tullu viime vkosta melkein 400g, vaikka tällä hetkellä poika tosi flunssainen ja eikä aina ruoka maistu. Rota-rokote maistui pienen mielestä hyvälle :) helteistä en kyllä tykkää yhtään. Eilen toi pieni oli koko pvän väsähtänyt ja...
  5. C

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Saanko mä kysellä tyhmiä? Miten nykyään kahviloissa suhtaudutaan imettämiseen? Katsotaanko sitä edelleen paheksuvasti vai saako jossain nurkassa huomaamattomasti? Esikoisen ajoista on asiat ehkä muuttuneet, häntä en koskaan kaupunkireissuilla imettänyt. Vauvojenhoitohuoneet on niin ankeita, eikä...
  6. C

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Me käytiin eilen Jorvissa. Poika on kunnossa. Keltaisuus on äidinmaidosta johtuvaa. MrH kasvaa vähän liiankin hyvin lääkärin mukaan, siksi vähän lötkö, kun on iso vauva. Saatiin vähän jumppa- ja kantamisohjeita, jotta vahvistuu. Mun maitokin ok, kun pari pvää imetin tiheemmin enkä enää stressaa. =)
  7. C

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Kiitos tsempityksistä. Huono tuuri jatkuu. Nyt ilmeisesti stressin takia mun maito on radikaalisti vähentynyt. Toisesta rinnasta ei tuu juur ollenkaan eikä täyty edes neljässä tunnissa (ennen räjähdyspisteessä siinä ajassa). Yritän pumppaamalla aktivoida, mutta saattaa tämä meidän imetys myös...
  8. C

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Meillä ei nyt ihan mene putkeen tää elämä. Lekuri soitti, että bilirubiinit edelleen koholla. Jorviin meni kiireinen lähete, ens vkolla tutkimuksiin. Jos MrH:n kunto romahtaa, voidaan mennä nyt vkonloppunakin. Vauva siis koko ajan aika väsynyt, nukahtelee rinnalle, ei jaksa oikein seurustella...
  9. C

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Meillä oli tänään lekurineuvola. MrH on vielä kellertävä, joten tuli lähete verikokeisiin. Päätä voisi kannatella enemmän. Jos ei opi 2 vkossa, tulee lähete fysioterapiaan. Kasvaa kuitenkin hyvin.
  10. C

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Moikkelis! Meillä oli eilen ristiäiset. Sankari huusi kuin palosireeni melkein koko toimituksen ajan, ristiäskolttu oli vähän hiostava jne. Siinä ei auttanut edes mun syli. Pappi siitä huutamisesta kiusaantu ja ehdotti jopa, että voitaisiin keskeyttää tilaisuus. Kaikki totesi, että korvat ja...
  11. C

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Mun riviin vois lisätä, että tää on toinen Myöhästynyt äitienpäivätervehdys! Jihuu, me ollaan saatu päätettyä kummeista - vihdoin ja viimein! Meidän piti alunperin pyytää kaikki kummit miehen kavereista (ollaan jo pyydetty miehen paras kaveri vaimoineen), mutta meidän toisen kummipojan...
  12. C

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Chilipapu 37v poika 16.4. rv 39+0 50 cm 3475g JS (Jorvi) Lohis, D-tipoista, meidän neuvola käski lisäämään tippojen määrää vähä kerrallaan, jotta masu tottuu. Voi siis antaa ensin yhtä tippaa useamman päivän ja sitten kahta, kunnes pääsee viiteen. Meillä eka tippa aiheutti vatsanpuruja, joten...
  13. C

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    Hello! Täällä on viime aikoina käynyt yhä enemmän selväksi, että tämä kuopus ei ole yhtä helppo tapaus kuin isoveljensä. Vaippapaviaanilla tosissaan mielipiteitä ja herne menee nenään herkästi. Jos maitobaarin palvelu vähänkin on hidasta, herra protestoi suureen ääneen. Taitaa pojalla olla...
  14. C

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    Tervehdys! Täällä normaalia arkea. Meillä on maitoa ikkunassa (by esikoinen, joka heitti tölkkiä paperiroskikseen) ja kakkaa seinässä (by kuopus the vaippapaviaani). Kaikki menee hyvin ilmeisesti. Eilen oli illalla tiheämmän tankkaamisen aika. Vaippoja kuluu tolkuttomasti, mutta ainakaan pieni...
  15. C

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    Onnittelut vauvansa saaneille ja tsemppejä vielä odottaville! Pari sanaa synnytyksestä: Meillä ei taaskaan aikaa mennyt synnytykseen. Lapsivesi lähti menemään 15.4. klo 22.30. Sitä lorahti jonkin verran. Soitin Jorviin, josta neuvottiin odottelemaan suppareita ja vaikka menemään nukkumaan...
  16. C

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    Pieni mies syntyi 16.4. klo 01.01 (rv 39+0). 3475 g ja 50cm. Tarkempi selostus myöhemmin. Kotiin päästään ma.
  17. C

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    Hello ladies! Tsemppiä Allie! Tänään oli neuvola. Kaikki oli ok. Hemppa oli niin korkea, että raudan popsiminen tulee lopettaa (mutta d-vitskua pitää nauttia). Tällä kertaa pissassa ei ollut lainkaan sokeria, vaikka eilen söin todella paljon kaikkea sokeripitoista pitkin päivää ja vielä tänä...
  18. C

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    Onnitteluja taas vauvansa jo saaneille! Täällä ipana kairasi niin kipeästi viime yönä, että meinasin kilahtaa. Ei se kuitenkaan mitään edistäny. Imetyksestä Tiedän monia, joilla imetys ei vaan ole onnistunut, vaikka kuinka on halunnu ja yrittäny. Mun kaverilla on kolme lasta. Näistä...
  19. C

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    Onnea vauvaantuneille! Täällä sitä ollaan edelleen yhtenä kappaleena. Perjantai oli aika syvältä. Mulla oli hengittäminen tosi tukalaa. Vauva on hyvin alhaalla, mutta jostain syystä en meinannut saada happea. Poskiontelot on edelleen vähän turvoksissa, mutta ei niin paljon, että se noin...
  20. C

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    Onnittelut talitintille! Mä kävin eilen neuvolassa. Kaikki ok. Sokeria oli pissassa tällä kertaa vain yhden plussan verran, vaikka olin syönyt sokeripitoista. Painoa oli tullut aika paljon, mihin neuvolatäti oli tyytyväinen. Ipanan pää roikkuu kuulemma todella alhaalla. Oli vähän hankaluuksia...

Yhteistyössä