Hakutulokset

  1. V

    Jännitysniska...

    Heippa Tiinuli81! Mukavaa, että laitoit kuulumisia. Olen täältä ketjusta lueskellut tilannettasi, kun itselläni on ollut vähän samanmoista. Onko sinulla vielä oireita vai millainen tilanne? Minulle on myös tehty liuta neurologisia tutkimuksia, mutta mitään ei löytynyt, paitsi kilpirauhasen...
  2. V

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Mulla TSH oli 4,7 ja T4V 14, kun sain lääkityksen vajikseen. Kannattaa pyytää mittaamaan myös vasta-aineet, jotka mulla esim. oli ihan pilvissä. Eli oireiden ja noiden arvojen perusteella sain tyroksiinilääkityksen. Oireita oli juuri mm. hermosto-oireita, silmäkipua ja niskakipua ja iso liuta...
  3. V

    Jännitysniska...

    Mama*7: mulla on juuri noita lihasnykäyksiä eri puolilla kehoa ja päivittäin. Ei kyllä aavistustakaan mistä johtuvat... Jossain vaiheessa ovat helpottaneet, mutta nyt taas tuntuu olevan pahempi vaihe. Voisivatko johtua vaan stressistä ja jännityksestä? Mulla myös kilpirauhasen vajaatoiminta. En...
  4. V

    Jännitysniska...

    Itse olen tiiviisti seurannut tätä ketjua, koska olen itse oireillut nyt reilun puolitoista vuotta. Oireita on vaikka millä mitalla, pahimpana puutumiset ja tuntohäiriöt käsissä, jaloissa ja kasvoilla. Lisäksi lihasnykäyksiä ja uusimpana näköhäiriöitä ja silmäkipua. Niska on ollut koko ajan...
  5. V

    Just, pojan kummitäti ei sit voikaan osallistua joululahjaan

    Luulisin, että kummi ei halunnut osallistua lahjaan, koska "odotettu" osallistumissumma olisi ollut liian korkea. Varsinkin jos toiset kummit osallistuvat 60 eurolla, niin ehkä tää toinen ajatteli, että summan pitäisi olla suurinpiirtein sama. Eli ei siis olisi kehdannut laittaa 10 euroa tms. Ja...
  6. V

    mistä ostat vaatteesi?

    Pääosin tulee ostettua Espritin nettikaupasta tai myymälästä (jostain kumman syystä olen tykästynyt viime aikoina ko. merkin vaatteisiin), joskus Gina Tricotista, Lindexiltä tai H&M:sta
  7. V

    Jännitysniska...

    Oletko kokeillut auttaisko B-vitamiini tai magnesium? Mulla huomattiin labrakokeissa hieman alhainen B12-vitamiinitaso ja mulla nykimiset lähes loppuneet, kun olen syönyt B-vitamiinia ahkerasti.
  8. V

    Etätyö-kokemuksia?

    Olisko vielä jollain kokemuksia?
  9. V

    Etätyö-kokemuksia?

    up
  10. V

    Etätyö-kokemuksia?

    Löytyiskö täältä etätöitä tekeviä? Millaisia hommia teette etänä ja kuinka paljon viikossa? Miten työnantaja on suhtautunut etätöiden tekemiseen?

Yhteistyössä