Hakutulokset

  1. S

    Marraskuun murut #2

    Moi, Mulla mennyt ihan ohi tämä uusi ketju, käynyt vaan vanhassa ketjussa katselemassa ja ihmetellyt sen hiljaisuutta. Mä luen yleensä kännykällä suosikeista ja en ole kirjautuneena, joten yv:kin mennyt ihan ohi. Laskettu aika 20.11. /kolmas/Tyks Tyks aika hyvin edustettu, onko moni ihan...
  2. S

    Marraskuun murut

    Moi pitkästä aikaa! Meillä on vanhan talon myymistä, uuden asunnon remppaamista ja muuttohässäkkää, joten en ole oikeen kerennyt palstailemaan tai ylipäätään olemaan edes raskaana :D Painoa on paukahtanut sellanen 7 kiloa yhteensä ja erittäin nousujohteista näyttää tämä painokehitys olevan...
  3. S

    Marraskuun murut

    Rakenneultrassa käyty ja kolmas poika tulee perheeseen, kuinkas muutenkaan. Kaikki oli kovasti toivoneet tyttöä ja 7-vuotias isoveli totesi erittäin lakonisesti "parempi kuin ei mitään" :D Itsellä oli vähän surullinen olo siitä etten saa kokea äiti-tytär suhdetta. Nämä on varmaan niitä asioita...
  4. S

    Marraskuun murut

    Moi! Uusi ilmoittautuu mukaan keimeihin =) nähtävästi olen palstalle kirjautunut jo vuonna 2009 ekan lapsukaisen myötä, mutta aktiivinen en ole ollut moneen vuoteen. Eli kakkonen tulossa, ja itselläkin jo ihan mukavasti ikää, rapiat 37 vuotta. Perheeseen kuuluu myös bonuslapsi ja mieskin :LOL...
  5. S

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Heippa! Löysin tieni tänne poikamme synnyttyä 18.8.2009. Olen siis vain taustaillut, mutta teidän kirjoittamat jutut ovat olleet tärkeääkin tärkeämpää vertaistukea. Eli saisinko minäkin liittyä teidän seuraanne sinne "suljetulle osastolle" :) Kiitos jo etukäteen!

Yhteistyössä