Hakutulokset

  1. M

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Niin Sartsalle piti vielä sanoa, että flunssaako podet - mää nimittäin yritän moisesta tässä tervehtyä. Luin vauvakirjasta kuinka odottava äiti voi hoitaa flunssaa lääkkeettömästi ja yksinkertaisesti juomalla paljon vettä ja syömällä tuoreravintoa, mm. valkosipulia - en ole kuitenkaan...
  2. M

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Heh, luulenpa että kahdella pienellä hlöautolla pärjää jo kohtalaisen hyvin. Jos ei nyt vaunuja saakaan mukaan välttis mahtuun kaikkialle, niin ainakin saa sentään lapsen itsensä kuljetettua vaiks mihin kauas isovanhemmille tms. Miettikää te automerkkejä, mää vaan kattelen vaunukirppiksen...
  3. M

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Heippa pitkästä aikaa, oon ollu tauolla netistä kun olin ulkomaan reissussa. Aika monta sivua uusia kommentteja tullut sillä välin! Vointi edelleen ihan hyvä, joskin näin töihin lomalta palattua väsyttää ihan julmetusti... ja kun on koko ajan nälkä, niin joutuu evästeleen töissä vähän väliä...
  4. M

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Hyvänen aika Siili, nyt jo noin pitkällä ajatuksissa :laugh: mää en ole uskaltanut asiaa paljoa miettiä juurikin ettei viä rupea pelottamaan :) . Heh, kun kysyit neuvolasta niin aloin pohtia että mitäs siellä oikein tehtiinkään... olen tainnut olla puolihorroksessa ihan uudessa paikassa...
  5. M

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Jaahas niin sitä väki alkaa kertoa ekoista neuvoloista ja varhaisultrista... Suloisilta kuulostaa ultrakokemukset, kiva että kaikki on hyvin Sartsa ja Rinsessapa! Itsellä oli tänään eka neuvola, aika kivaa oli miehen kanssa siellä käydä, ja oli mukava terveydenhoitajakin, sellainen että jaksaa...
  6. M

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Sartsa, hyvä että olet menossa, saadaan sitten kuulla sun uutisia ja kuvailuja jos ei omia mennä kyseleen :p ei ole enää kaukana 29.12. :)
  7. M

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Siili H, ymmärrän hyvin houkutuksen :)! Mää yritän hillitä itseäni menemästä varhaisultraan, vaikka välillä tekisikin mieli soittaa aika. Mutta koitan järkeillä, että se on vain yksi melko kallis hetken helpotus, ja se, että menenkö vai en, ei sinänsä muuta olosuhteita miksikään, oli ne sitten...
  8. M

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Heippa taas, ja tervetuloa Esposakin mukaan! Voi olisinpa yhtä taitava kuin sinä, etten olis vielä kertonut kenellekään ja oisin ultraa ootellut. Oli nimittäin kummallista nähdä vanhempia tänään, kun kumpikaan niistä ei mitenkään viitannut mun viikko sitten kertomaan uutiseen, vaan juteltiin...
  9. M

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Hei taas, niistä oireista: haluaisin myös oireilla, mutta aika hiljaista on. No ehkä noi tissit vähän tuntuu turvonneilta, mutta siinä se sitten näinä päivinä onkin ollut. Sisko sanoi, että sillä on kolme neljästä alkuraskaudesta ollut ihan oireettomia, että jos meissä on jotain samaa siinä...
  10. M

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Hei, hauskaa että väki on lisääntynyt sitten viime näkemän. Viimeksi pohdin, että kertoako vielä lähimmille vai en, ja nyt olen jo ilmoittanut vanhemmille (mies halusi, että kerrotaan heti niille) ja siskoselleni, sekä yhdelle ystävälle... eli kuten ilmeisesti myös Niskavuori, kauheen...
  11. M

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Hei, Listaan itseni mukaan. Marru... 28v... esikoinen... 13.8. ... TAYS. Pari päivää sitten plussasin, ja tuloksesta iloinen, mutta yllättynyt, koska asia oli vähän sattuman varaan jäänyt. Mies myös iloinen ja aika suloinen asiasta, mutta mahtaako tuo vielä ihan käsittää kaikkia muutoksia...

Yhteistyössä