Hakutulokset

  1. joshu84

    osaako joku latinaa?=)

    lääkärin lausunnosta on kye kun siinä on joka toinen sana ihan ihme sana et mistäköhän sais sen käännettyä suomeks sillai et tyhmäkin ymmärtää :D
  2. joshu84

    tulihan se sit kuitenkin tännekkin

    kuume meinaan...38.8 näytti mittari äsken...tosi kipeen oloinen neiti mut lääkettä ei suostu ottaan. nukkunu jo tunnin mitä nyt välillä heräs ja sano ettei nää mitään ja nukahti uudestaan. miten ton pienen oloo sais helpotettua ku ei lääkettä halua ottaa...
  3. joshu84

    eilinen pähkinä siitä linja-autosta

    joko siihen saatii täydellinen vastaus?en löytäny sitä ketjua enää...
  4. joshu84

    meikki apua

    mitä tarkottaa meikeissä "blush" ja "shimmer powder" ?
  5. joshu84

    huominen ruoka?

    antakaas vinkkejä mitä laittais huomenna ruokaa...
  6. joshu84

    terveellisestä ruuasta

    auttakaa avutonta...mä en oo koskaan kattonu miten terveellistä mikäkin on ja nyt tuli sellanen fiilis et vois yrittää syödä terveellisesti ja saada kroppa kuntoon...kasviksia ei olla oikeestaan koskaan syöty...eli miten se onnistuu?mitkä rasvat on hyviä ja sillai... :ashamed:
  7. joshu84

    keksikää sopiva nimi pojalle

    eli kolmas nimi hukassa muut nimet olis kaapo eemeli...järjestyksellä ei ole väliä...
  8. joshu84

    resepti apua

    mitä tehdä sämpyläjauhoista?voiko niistä tehä muuta kun sampylöitä? ja muitakin leipä reseptejä saa laittaa!! niin ja onko jollain mangokiisseliin hyvää ohjetta?
  9. joshu84

    miks miks miks...

    mulla on nyt pidemmän aikaa ollu jatkuvasti kiinnostuksen puute ja jatkuvasti väsyttää ja mitään ei jaksa tehdä, joka pienikin vastoinkäyminen itkettää tai ei ees tarvii aina olla sitä vastoinkäymistä vaan saattaa ihan ilman syytäkin ruveta itkettään. Lapsen kitinääkään ei jaksa kuunnella yhtään...
  10. joshu84

    helppoja ruokia makkarasta??

    eli siis auttakaa...mitä kaikkee voi tehä makkarasta muutakun kastikkeen ja keiton...
  11. joshu84

    myykää joku mulle verhoja

    eli verhoja kaipailisin leveys saa olla ainakin sen 145cm ja pituus joku 180cm mielummin punasia/sinisiä tai muuta vähän tummempaa
  12. joshu84

    auttakaa äkkiä

    mörri-möykyn sanat missä vai mikä nyt olikaan missä lauletaan: ruokopilli soi ruokopillin tahdissa tanssiakin voi käännä...
  13. joshu84

    juhannus grillattavat yms...

    mä en sit millään keksi mitä vois grillata kun vaan jotain perus makkaraa...aivot ei toimi nyt ollenkaan... :/
  14. joshu84

    HÄMEENLINNALAISET HUOM!!!!

    tein kokonaan uuden jutskan kun tossa edellisessä rupes oleen aika paljon tota tavaraa...onko kellään ehdotuksia seuraavasta tapaamisesta???jonkun luona vai jossain puistossa???saadaanko viä vaik tälle viikolle tapaamista kun on luvannu niin hienoo ilmaa koko viikoks...!?!?

Yhteistyössä