Hakutulokset

  1. J

    RELAATIO 7 on ilmestynyt!!

    DDR 5 = Stasi DDR 8+6 = varsovan liitto muuri 9 palomuuri muuri 13 (tän kanssa tappelin aikas kauvan) Rautaesirippu muisti 10 muistipeli Oktoberfest 4 Olut Kiitos sanoista! :) Pelin läpäisy: 652 / 652 (100.0%) Vihjeet: 5 / 5 Loppuratkaisu oikein! Sijoitus: 1 / 432
  2. J

    RELAATIO 7 on ilmestynyt!!

    Pataässä --------------- Karaoke 14 karaoke"juontaja" Ruutu 8 televisiossa on tälläinen Pata 10 lasten elokuva näihin en saa mtn järkevää ,voi olla että olen nyt iha hakoteillä kun aivot lyö tyhjää :ashamed: kertokaa joku nuo 3 miulle
  3. J

    RELAATIO 7 on ilmestynyt!!

    kiitos intian valtamerestä! juu se on ninja :)
  4. J

    RELAATIO 7 on ilmestynyt!!

    Kiitos !! ja olin koittanu Ateistia yms :| harvinaisen noloa... ps onko teillä vihjeitä näihin vielä antaa? Enid Blyton : Enid Blyton 8 (vasemmalle) Vappu 15 huntu 5 Indiana Jones 5+5 (oikealle) Harrison Ford 5+4 Indiana Jones 7+5 (vasemmalle) Indiana hopon yllä...
  5. J

    RELAATIO 7 on ilmestynyt!!

    mäntyniemi mulla on mutta se toinen 10 vasemmalla puolen :D
  6. J

    RELAATIO 7 on ilmestynyt!!

    Tiekartta 10 Kim Jong-il 5 wikistä löytyy Suomen presidentti 10 (vasemmalle) noita 4 en löydä vaikka koitan kuinka etsiä.. Uskonto --------------- Iran 8 (oikealle) siä on tällänen "johtaja" tai jotain wikistä löytyy Uskonto 7 (vasenyläviisto Islamin ylle) kun ei uskota...
  7. J

    RELAATIO 7 on ilmestynyt!!

    mua voisi näissä sanoissa auttaa sillä olen kujalla näiden kanssa.. Valtionpäämies ---------------------------- Keisari 8 Diktaattori 7+7 Valtionpäämies 6+5 (alas) Tie 9 Maantie 14 Kim Jong-il 5 Kim Jong-il 13 Liittokansleri 6+6 Suomen presidentti 10 (vasen ylös) Suomen...
  8. J

    RELAATIO 7 on ilmestynyt!!

    samperi Herttua 7+11+7 mustan kyyn elokuva <= ja tuota en saa millää ilveellä,olen koittanut sen nimen ja kaikkee mutta ei vaa mene,sanoisitko tuon suoraan.
  9. J

    RELAATIO 7 on ilmestynyt!!

    Voisiko näihin saada vihjettä, olen wikin kolunnu läpi,mutta en jostian syystä huomaa niitä haettavia sanoja :'( musta surma ; Herttua 7+11+7 Grönlanti : Kalajoki 8+12 Bikinin Atolli 7 Nilviäinen ; Sieni 9 (ylös) Atlantin valtameri 6+9 Palo 12 (vasemmalle) Jyrki Kasvi...
  10. J

    RELAATIO 7 on ilmestynyt!!

    Taru sormusten herrasta 6 <= ks saagan pahis toista en tiedä itsekkään.. joulu 10 --> <== tuohon tarvisin avitusta ,onpi oikea alalaidassa oleva sana,korvatunturin alla..
  11. J

    RELAATIO 7 on ilmestynyt!!

    kiitos! muutama mietinnän alla ja tarkoitin tuolla => joulu 10 --> mitä jouluna jaetaan -- oikea alalaidassa oleva sana,korvatunturin alla.. tuohon vihjettä? lumi 10 lumi 10 lumi 9 Grönlanti ; ydinkoe 7+6 ydinkoe 7 vihjaas hieman jotta saan suuntimaa noihin,alkaa näin...
  12. J

    RELAATIO 7 on ilmestynyt!!

    Ei kellään ois avittaa näitä?
  13. J

    RELAATIO 7 on ilmestynyt!!

    saisiko näihin vihjettä tms Musta Surma ---------------------------- Aatelinen 7 (ala vasen viisto) Turku -------------- Yliopisto 7 (ylös) Yliopisto 6 (vasen yläviisto) Pääsiäinen 5 Vanha Suurtori 11+8 Vasen alakulma 8 kirjaiminen sana Grönlanti ----------------...
  14. J

    RELAATIO 7 on ilmestynyt!!

    Kiitos! vihjeet auttoi oikeille raiteille :) ei sulla oisi vielä vihjeitä näihin,koitin etsiä wikistä mutta jostai syystä nyt en hokaa sitä oikeita sanoja. musta surma; Soturi 10 soturi 11 Feodalismi 9 Biologinen ase 13 kustaa vaasa : televisio 9 Luovutettu karjala...
  15. J

    RELAATIO 7 on ilmestynyt!!

    no laita vaikeimmat suoraan,ja rautalanka vihjeitä muihin :)
  16. J

    RELAATIO 7 on ilmestynyt!!

    saisiko näihin apuja : Viivi ja wagner Nuorsuomalainen puolue 15 ? General Protection Fault ja armeijan yhdistävä 8? satu Armas J. Pulla 5+2+10 satu 5+10 (vasemmallepäin) iltasatu 5+6 Uuno turhapuro 10+7 (alaspäin) kustaa vaasa Aleksandr Sollzhenitsy 12+8 media 9...
  17. J

    RELAATIOT 6 - jatketaan tähän

    Pelin läpäisy: 431 / 431 (100.0%) Vihjeet: 6 / 6 Loppuratkaisu oikein! Sijoitus: 1 / 532 =)
  18. J

    Relaatio 5 tilttas, jatketaan tähän!

    loppuratkaisu saatu itse mutta 2 sanaa vaille :headwall: Karjalan ja kaupungin yhdistäjä 8 kirjainta Tornio 9 kirjainta näitä en löytänyt vaikka selasin koko ketjun läpi Vihjeitä
  19. J

    Relaatio 5 tilttas, jatketaan tähän!

    no miksei esim googlen haku sitte yhtää anna tärppiä??? esim hakuna nyt ; Relaatiot 5 Rakennus Tornio 8 ??? kaikki antaa suomi 24 foorumia,pdf sun muuta "zontaa" jote pikkupakko kysyä vihjeitä,kerta hakukaa ei ees vie relaatio 5 edellisee ketjuu josta vois ees koittaa löytää noita sieltä...

Yhteistyössä