Hakutulokset

  1. L

    Marraskuun murut #2

    Onneksi ehdit sen spinaalin saamaan! :) Helpotti varmaan ponnistamista! Mä päätin siinä vaiheessa, kun ponnistutti, että nyt mä vaan puserran tän lapsen äkkiä ulos, että muhun ei sattuis enää. Onneksi se toimi just noin :D Mä sain yhden pikku nirhauman välilihaan, jota ei onneksi tarvinut...
  2. L

    Marraskuun murut #2

    Onnittelut Kysynpävaan ihanasta tyttösestä! Onneksi ei tarvinut odotella tyttöä enää tuon enempää! Ehditkö vauhdista huolimatta saada kivunlievitystä? Millainen mieli jäi synnytyksestä? Täällä ollaan oltu kotona jo perjantai-illasta lähtien, kun oma ja vauvan vointi sen salli. Synnärillä oli...
  3. L

    Marraskuun murut #2

    Meidän typykkä syntyi sitten eilen illalla rrv 41+1 seitsemän aikaan hyvinkin vauhdikkaasti! Kaikki meni hyvin ja vointi on molemmilla hyvä. Oma pää ei oo kyllä vielä oikein ehtinyt prosessoida kaikkea, kun synnytys tapahtui kuitenkin tosi nopeasti. Tiistain supistelut nimittäin loppuivat ja...
  4. L

    Marraskuun murut #2

    Kysynpävaan Kiva kuulla, et täällä on vielä muitakin, vaikka molempien puolesta toivon, että päästään synnyttämään pian. Ellet sitten ole jo synnyttänyt? ;) Täällä rv 41 poks! Eilen illalla kymmenen aikaan ilmaantui vihdoin kipeämpiä supistuksia ja nyt aamupäivän oon niitten kanssa...
  5. L

    Marraskuun murut #2

    Jatkan yksinpuhelua. Edelleen yhdessä koossa. Olo alkaa olla todella kärsimätön! Sama olotila taitaa vaivata myös sukulaisia ja ystäviä, kun nyt viime päivinä on saanut vastailla jokojoko-tiedusteluihin... jännä juttu, miten joka kerta tilanne on se, että ne jotenkin kuvittelee, et me ei...
  6. L

    Marraskuun murut #2

    Moikka! Täällä edelleen yhdessä koossa; mikä tilanne muilla? V-käyrä on nousujohdanteinen. Mä en jaksais enää tätä loppuraskautta! Vaan kun minkään en voi tilanteelle... Edellisissä odotuksissa ei oo ollut ihan näin voimakkaita mielialan vaihteluja, vaikka stressipallo musta on silloinkin...
  7. L

    Marraskuun murut #2

    Lortsu Tervetuloa mukaan! Tässähän on just jännimmät hetket aikaa höpötellä (toisaalta myös ehkä tylsimmät, kun mitään ei tapahdu)! :LOL: Mutta on kiva saada seuraa ja vertaistukea näihin viimeisiin päiviin ja viikkoihin! (y) Mä oon tänään menossa yhteen työpaikan illanviettoon ja oon ihan...
  8. L

    Marraskuun murut #2

    Innukka Jaksuja sinne! Lasketun ajan ylimeno tekee kärsimättömäksi, mutta ihan kohta se teidänkin pikkuinen on täällä! Helpommin sanottu kuin tehty; mulla on päivittäin sellaisia hetkiä, et kärsivällisyys loppuu JUST nyt, kun kaikki asiat tuntuu hankalilta (on kuuma, kutittaa, sattuu, kolottaa...
  9. L

    Marraskuun murut #2

    Jee, meidän kuu! :LOL: Kiva kuulla kuulumisia vauva-arjen keskeltä Kastepisarainen! Kaikki tapahtui niin nopsaan ja erilailla kuin mitä olit ajatellut tuosta synnytyksestä, niin aivan varmasti mielellä kestää ymmärtää, et mitä tapahtui. Onneksi neiti on nyt siellä turvassa halitravana ja...
  10. L

    Marraskuun murut #2

    Huomenta! Kirjoitellaanpa nyt täältäkin jotakin kuulumisia kuluneelta viikolta. Valitusta luvassa. Varoitan jo valmiiksi!:LOL: Mulla on alkanut olemaan tylsää! Yksin kotona toimettomana kykkiminen ei todellakaan oo mun juttu. Ja just ton takia turhauttaa ja ärsyttää tietää olevansa ns...
  11. L

    Marraskuun murut #2

    Nyt sitten alkoi näköjään vauvoja putkahtelemaan meidänkin ketjuun! (y) Onnea Liidu pienestä tyttövaavista! :love: Onnea myös Kastepisaraiselle pikkuneidistä, joka toivottavasti tokenee pian dramaattisesta maailmaantulosta! Samoin äiti! Olipa hyvä, että lähdit sairaalaan käyrille ja nyt...
  12. L

    Marraskuun murut #2

    Jaahas, eilen unohtui mainita, että oon nukkunut taas tosi paljon paremmin kuin viimeiseen kuukauteen, mut viime yö kyllä taas katkas sen putken.. :( Ihan pirteenä saa useamman tunnin pyöriä sängyssä ja se on nimenomaan sitä pyörimistä, kun kumpikaan kylki ei kestä painoa kovin kauaa. Innukka...
  13. L

    Marraskuun murut #2

    Vitsi, sulla alkaa Kastepisarainen olemaan jo kivasti viikkoja! :LOL: Ja jos edelliset synnytykset on alkaneet ennen laskettua aikaa, ni kyllä mäkin pakkaisin sen kassin! (y) Otat loppukirin peiton tekemiseen tähän, niin johan se on sit valmis 39+0! Mulla ei oo vielä laukkua pakattuna. Ens...
  14. L

    Marraskuun murut #2

    Terkkuja täältäkin; äitiysloman toinen päivä meneillään! :) Aivot on kyllä ihan työmoodissa vielä.. Koko ajan pitäis puuhata jotain, enkä oikein malta olla paikallaan. Tänä aamuna kävin spinningissä ja totesin, että eipä oo enää oikeen mun juttu: maha otti reisiin kiinni ja se satulalla...
  15. L

    Marraskuun murut #2

    Iltoja ladies! Synnytyspelosta: Mulla on molemmat synnytykset menneet ihan hyvin. Esikoinen tosiaan oli sen vajaa 5kg ja sfinkteri otti vähän osumaan rytäkässä, mutta onneksi parani hyvin eikä jäänyt pidätysongelmia. Pikkurepeämiä tuli myös tokassa synnytyksessa, mutta kuumottavin hetki oli...
  16. L

    Marraskuun murut #2

    Huomenta! Täällä elellään tokavikaa viikkoa ennen äitiysloman alkamista. Hassua, miten vielä muutama viikko sitten olin sitä mieltä, että ihan tyhmää jäädä äitiyslomalle, kun siinäpähän vaan sit pyörittelee peukaloita viisi viikkoa, mutta nyt kun se jo siintää ihan lähitulevaisuudessa, niin...
  17. L

    Marraskuun murut #2

    Huomenta! Täälläkin on uni pätkittäistä ja yöllistä elämää on paljonkin! Toisaalta, mua ei kyllä aamulla väsytä yhtään, et jotkut hormonit selkeästi jo jeesii. Tässä raskaudessa tää yöunien pätkittäisyys on ollut jostain syystä läsnä melkein alusta lähtien. Edellisissä raskauksissa oli lähinnä...
  18. L

    Marraskuun murut #2

    Huomenta! Tuli tässä mieleen kysellä, että ootteko saaneet raskausarpia? Mä ajattelin jo, et ei tohon arpien sekamelskaan voi enää tulla lisää, mutta olin ilmeisesti väärässä :eek: Yllättäen ensisynnyttäjän vatsanahka ei kestänyt ehjänä ja vatsanahka sekä napa oli tosi surullisen näköisiä ekan...
  19. L

    Marraskuun murut #2

    Huomenta! Mulle noi hemppa-asiat on aina jääneet jotenkin mysteeriksi, kun raskaana tai ei raskaana, arvot on olleet aina yli 130. Yleensä jotakin 140 luokkaa. Meillä on ilmeisesti "sukurasitteena" paksu veri. Mun siskolla oli joskus joku tosi korkea lukema, et saattais jopa hiihtokisat jäädä...
  20. L

    Marraskuun murut #2

    Nyt sain aikaiseksi kirjottaa! Mullakin oli maanantaina neuvola. Vaavilla oli kaikki hyvin; viistossa/poikittain majailee edelleen masussa. Välillä kiristää ihan kauheesti vatsan ihoa ja vanhat raskausarvet kutisee. Toivoisinkin, että tyyppi vaihtais asentonsa pää alaspäin. Omatkin arvot oli...

Yhteistyössä