Hakutulokset

  1. E

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    heippa rallaa! tässä puhuitte tosta vatsan suurenemisesta, niin mulla kanssa on vatsa kyllä aika iso. Sanoinkin alkuvaiheessa siitä turvotuksesta, mutta nyt vatsa on suurentunut ja on paljon pyöreämpi... Vaikea enää peitellä muilta ihmisiltä, ellei sitten käytä koko ajan hupparia. Mutta...
  2. E

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    HIPHEI! Yö meni, ja aamulle tai tälle päivälle minkä se päänsärky mulle anto, on armoton krapula! ihan on kankkus olo, ja silmiä ollu tosi vaikee pitää auki. Pää kyllä ei onneksi enää ole kipeä. Nyt se väsymys putki sitten taitaa alkaa, eilen laskelmien mukaan meidän pienellä piti sydämen...
  3. E

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    täytynee palailla taas tänne. Olen ollut hetken netti paussilla, koska tuntui että aika meni vaan täällä ollessa. . Nyt sitten tullut kaamea pelko onko kaikki kunnossa. Oireet hävinneet melkein nollaan. ehkä ihan pientä pahaa oloa, ellen kuvittele, tissit ON kipeät, ja tänään alkoi pään...
  4. E

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    Lara-- Oon lukenu aikasemmin mun mielestä tällä palstalla, että muillakin samoja vikoja. Yhdynnän jälkeen sattuu paljon. Ihan normaalia varmasti! Mulla on paha olo kadonnut kokonaan. Ainut mikä vaivaa on mielialat, turvotus ja tissien arkuus. Viime yönä heräsin siihen kun huusin "aiaiaiaiai"...
  5. E

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    muilla palstoilla oli samoja oireita. Eli aika normaalia itseasiassa. Joko kohdun kannattimen löystymistä tai siteeen se keltarauhanen :) ja mitä luultavammin keltarauhanen. Huoli heitetty syrjään, ja nyt voin mennä huolehtii sit kaikessa rauhassa täydellisten naisten ongelmista ja ottaa...
  6. E

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    PRKL , tästäkö tää nyt alkaa. Tänään läjdin kesken työpaivän pois töistä, koska, uskokaa tai älkää, vaseman puoleisessa munasarjassa tuntuu samanlaista jomotusta kuin ovuloidessa. Soitin lääkäriinkin, mutta ei siellä mitään oikeen osattu sanoa. En halunnut yksin mennä lääkäriin niin tuli kotiin...
  7. E

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    kiva ettei oo ainut. Hullua vaan ajatella, kun viikkoja 5 ja vatsa sen kokonen, että ois 4 tai 5.. Mutta siis mulla myös vatsan seutu aina ollut isompi kuin kokooni käy. Nyt tuntuu vaan että se on silmiin pistävää :D
  8. E

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    Lara-- opastatko mua vielä yksityisviestien käyttöön :)
  9. E

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    paljonko teillä on vatsassa turvotusta? mulla on vatsan seutu suurentunut ihan huomattavasti, ja mun ystäväkin huomas sen. Se kyseli multa, että "jos on ihan alkuraskaudessa, kuuluuko vatsan on jo noin pyöreä. !!" mulla oikeesti niin hirvee turvotus, että saan just ja just paidoilla peitettyä...
  10. E

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    Käy lääkärissä. Saat itsellesi varmistuksen, ja silloin ei tarvitse yksin pelätä! voimia :heart: :flower:
  11. E

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    taas sorruin. Ihan kamalaa. Työ päivä menee ihan hyvin nikotiini tablettien kanssa. Mutta sitten kun tulen kotiin :'( ihan kamala olo. Psyykkaan nyt itteeni että saan lopetettua. !! Mulle neuvolasta sanottiin, ettei laastaria kannata käyttää kun siitä saa koko aika sitä nikotiinia. Mutta olen...
  12. E

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    joo, mulla kanssa oli samallalailla aluks, että heti kun muutaman veti niin se alko. Mutta nyt se rupee silleen kun siel joku ois nikotiinin tuskissaan, ja anelis mua menemään tupakalle! KAMALAA :'( :'(
  13. E

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    aini ja tänään omien laskujen mukaan tasan 5+0 WIPPII :heart:
  14. E

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    tupakoitsijat! Onko teillä vatsa särkyä silloin jos ette ole käyneet tupakalla? itselläni alkaa vatsaa heti juilimaan jos en sen 4h aikana ole käynyt tupakilla. (koitan siis polttaa vain 4h välein, jos sitäkään) Eilen huomasin tällaista. Ja sanoin ukollekin, että ei vielä voi se pieni saada mun...
  15. E

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    Täällä taas :wave: ;) Tänään ollut aika normi päivä, pahoinvointia ei ole ollut, mutta yöllä kun heräsin niin huomasin jokaisella kerralla että vatsaa juili. Mutta en siis herännyt kipuihin. Päivä jatkunut samalla lailla juilimalla, ja jätänkin tänään bailatinon väliin niin saan vähän...
  16. E

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    Naiset! Vielä haluaisin antaa kaikille sen verran lisäpontta tähän raskauteen että koitetaan nauttia jokaisesta raskausoireesta! Koska niinkuin meillä kaikilla varmasti on päällimmäisenä mielessä keskenmenonriski, niin mitä tahansa voi tapahtua. Ja kaikki mitä tapahtuu, niin on tarkoitettu...
  17. E

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    Kuinka tupakan polton lopettajilla sujuu?? Itselläni aika heikosti. Eilen tuli tupruteltua enemmän tänään vain 3 tähän mennessä. Tosi hyvin tänään. tuossa kuuden aikaan ajattelin viimeisen imaista ja huomenna nauttimaan nikotiini purkista! Toivottavasti viimestään ennen ultraa ois päässyt...
  18. E

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    siis en vaan osaa tota tummennus hommaa vaikka kuinka harjoittelen!
  19. E

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    Moikka! Onpas tullut taas tekstiä :) Täällä pahaolo kadonnut täksi päiväksi. Mukavaakin suorastaan, koska eilen oli koko aikainen pahaolo ja ei lähtenyt pois kuin hetkeksi. Tänään aamulla oli ihan 15 minuuttia paha olo ja sitten meni pois. Kokeilin sitä, että juon mehulasin sängyssä maaten...
  20. E

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    Minä kans haluun mukaan :) 25.9. elni...........ensimmäinen.............23..............jorvi Varasin tänään ensimmäisen neuvola ajan. Helpotti heti. Ensin tuli mieleen kauhulla, että entä jos joudunkin perumaan ajan?? soitinkohan liian ajoissa?? Mutta nyt pari tuntia soittamisesta, mulle...

Yhteistyössä