Hakutulokset

  1. V

    Erikoiset tv-häät herättivät tunteita

    Ihmiset saa pitää sellaiset häät kun itse haluavat, oli muut mitä mieltä tahansa
  2. V

    Onko muka totta että ihminen voi laihtua 15kg 1kk?

    Itse pudotin 11,2kg/kk Söin päivässä kevyen kotona valmistetun salaatin(töissä), aamulla pala ruisleipää kurkulla,tomaatilla, aamukahvu ja illalla kevyttä, ei ruokaa kello 18 jälkeen
  3. V

    G. iltapala?

    Ruisleipä, margariinia, kinkkuleike,paprikaa ja kurkkua. NAM!
  4. V

    Hääbudjettia..

    Meille riitti 5 000e ja saatiin sillaiset häät kuin haluttiin. Nuo kaikki saat kyllä 5 000e:) Ja tulee sillä hinnalla niin rinsessa häät, kuint oivot(jos toivot:D)
  5. V

    Martina meinaa jättää vastasyntyneen vauvansa Eskon HOITOON kun lähtee bailaamaan!!

    Miks niitä haukutaan koko aja? Kyllä isätkin on yhtä hyviä hoitamaan lapsia
  6. V

    Mitä mieltä näistä yhdistelmävaunuista?

    Noi on ihanat! Kyllä mun ystävän vauvalla on ihan samallaiset rattaat, ja hyvin se tääl Kuusamossa niitten kans menee lumessa ja jäässä
  7. V

    HUHTIVAUVAT 2009 *Joulukuussa*

    Ei oo meri ku siis jörvi:D
  8. V

    HUHTIVAUVAT 2009 *Joulukuussa*

    Taas vääriin kohtii noi tummennukset, en oikee hallitse viel tätä juttuu :D
  9. V

    HUHTIVAUVAT 2009 *Joulukuussa*

    Esikoinen on 6.vuoden, kakkonen 3.v, miehen lapsi 2.v ja yhteinen lapsi nyt 8kk siis, pian 9kk:) Eli omilla lapsilla 3.vuotta ikäeroa. [/b]Uusivuosi[b] mennään mökille Suomusalmelle, mökki on aika lähellä ajaa n. 1,5h, ammutaan parit raketit, syödään ja nautitaan muiden raketeista, läheisellä...
  10. V

    HUHTIVAUVAT 2009 *Joulukuussa*

    Terppa, ihmettelette varmaan, kun taas uus jäsen, mutta kui palstalainen Iltainen saattuu olemaan meikäläisen isosisko, ja innoitti tulemaan palstalle, koska on mukavaa porukkaa ja ystävällisiä, joten päätin tulla kattelee nyt. Asutaan Kuusamossa, mutta ollaan suunnitelemassa muuttoa, nyt...

Yhteistyössä