Hakutulokset

  1. M

    IVF:n kulku

    Kiitos viesteitä! Sain lopulta jarrulääkkeen suoraan klinikalta, jonka sitten jälkikäteen toimitan heille takaisin, jahka oma varaamani lääke apteekkiin joskus saapuu! Olkaahan muut aikaisemmin liikkeessä noiden jarrulääkkeiden kanssa:)
  2. M

    IVF:n kulku

    Hei! Mulla olis lääkeongelma. Eli IVF hoito olisi alkamassa ja pian aloitan Gonal-F pistokset. Ne lääkkeet sainkin, samoin kuin Pregnyl-lääkkeen. Mutta tuo Cetrotide on loppunut apteekista ja keskusapteekistakin, ainoastaan tukusta tilaavat. Nyt vaan se lääke tulee _ehkä_ (!) viikolla 8 ja...
  3. M

    Surkeat siimaveikot?

    Hyvä tietää, että asiat ei ehkä ihan hirveän surkeasti sitten ole:) Aikaisemmassa testissä muutama vuosi sitten oli normaaleja ollut 9%, eli vähän ikä vai mikä lie heikentänyt. Mutta näillä mennään:D Kiitos kaikille viesteistä vielä!
  4. M

    Surkeat siimaveikot?

    Meidän lapsettomuuden syy on ollut aina mun endometrioosissa. Mutta nyt tuli miehen siemennesteanalyysi, jossa sanottiinkin, että myös hänen simppansa ei ihan priimalaatua ole.. Eli onko teistä kuinka paha tää tulos: Normaalimuotoisten siittiöiden määrä 4% ja epänormaaleja 96%! Lausuntoon...
  5. M

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    Hei ystävät! Enpä tiedä muistaako minua täällä kukaan enää, mutta olin alkuvuodesta mukana jännäämässä 2. IVF:n ekaa PASia. Ainakin Annabell (joka onnellisesti juuri sai lapsen) ja Helmiina78 piinaili samaan aikaan. Myös Hopping ja Hugsy olitte joko ennen mua tai jälkeen piinailemassa...
  6. M

    Kympin hoidot

    Kiitos teille kaikille lohduttaneille! Tinka: Kyllähän se tietty varmaan voisi olla joissain tilanteissa mahdollista, että on runsasta vuotoa ja sitli kaikki on hyvin. Epäilen silti kovasti omassa tapauksessani. Teen toki kyllä vielä testin varmuuden vuoksi, mutta ultran mukaan (piti käydä...
  7. M

    Kympin hoidot

    Lyhyt raportti: Verta jo tullut, joten tämäkin hoito tässä sit:( Vaikka oma olo ei tässä nyt onnellisin olekaan, niin onnea pitää jaksaa aina kuitenkin toivottaa plussanneille :heart: Olette sen kaikki ansainneet!
  8. M

    Kympin hoidot

    Olen taustaillut tässä muutaman kuukauden, mutta nyt olisi aika liittyä piinailijoiden joukkoon. Mulle laitettiin yksi kulkuri matkaan eilen. Tosin olin kovassa kuumeessa, ja joku gynekologinen tulehdus uhkaa pientä että vähän nihkeät onnistumismahdollisuudet antoivat. Mutta joka tapauksessa...
  9. M

    Kympin hoidot

    Sanasa, Vadelmaunelma ja SaaraX: Sanattomaksi vetää... Voimia teille kaikille kolmelle!:heart: Myös halit Eevi-Anterolle ja Inialle :hug: Toivorikas: Huomasin, että olit aiemmin kysellyt mun Synarelan ja Pasin osalta. Mulla on endoa, ja siksi kai haluaa lekuri yrittää jarruttaa oman...
  10. M

    Kympin hoidot

    Lämpöinen halaus negan testanneille... :heart: Ja onnea kovasti matkaan teille onnekkaille!! Viimeisimmäksi Maricce :flower: Piinailijoille pitkää pinnaa & liimaisia ajatuksia:) Mullakin alkoi vuoto sitten, joten päästään uuteen PAS-hoitoon suuntautumaan. Sen voi merkata mulle...
  11. M

    Kympin hoidot

    Äititär: :hug: Voi ystäväiseni... kohtalotoveri! Tiedän tasan tarkkaan miltä tuntuu juuri tyhjää ruutua 3 päivää sitten viimeksi katselleena, että se kirpaisee ja kovaa. Ja senkin tiedän, miltä tuntuu sen jälkeen halata sitä pientä omaa rakasta rinsessaa. Kyllä nousee vielä suurempaan arvoon...
  12. M

    Kympin hoidot

    Kolmas kerta toden sanoi. Negatiivinen oli tämäkin testitulos:( Nyt jään hetkeksi nuolemaan näppejä, mutta uutta PASia varmaan kokeillaan vielä.. ehkä jo ensi kierrosta. Ja jos nyt raukat sulatuksesta selviää (viime kerrallahan jouduttiin 3 pakkasen pahasti puremaa olkea sulattamaan, jotta yksi...
  13. M

    Kympin hoidot

    Voitteko kuvitella. Tänään on se mun testipäivä, mutta en oo vielä testannu!!! Minä - maailman malttamattomin testaaja - oon ihan kipsissä täällä, enkä uskalla:D :laugh: Nimittäin nythän se tilanne on se, että mitään selittelyn varaa ei jää. Testi kertoo luotettavasti ja varmasti lopullisen...
  14. M

    Kympin hoidot

    e74: Tervetuloa ! :wave: Mä olen vähän huono antamaan neuvoja, kun itse testasin jo 9 pp. Joskus olen meinaan nähnyt niinä päivinä jo 2 viivaa. Mutta eihän se välttämättä kerro koko totuutta noin varhain. Jotain suuntaviivaa ehkä kuitenkin se osoittaa! Helmiina: Toivottavasti se siitä olo...
  15. M

    Kympin hoidot

    Kataka: Muistanko oikein, että teilläkin on jo yhteinen lapsi? Eli sehän silloin puhuisi sen puolesta, että kiinnittyminen on kuin onkin mahdollista. Muistelisin jostain joskus lukeneeni, että se on ihan huima prosentti (oliko peräti joku 80- 90%) joka menee kesken kaikista alkioista yhteensä...
  16. M

    Kympin hoidot

    Kataka: Ymmärrän kyllä tosi hyvin miltä tuo tuntuu. Nähdä ensin se haamu. Iloita -vaikkakin varovaisesti- siitä ja sitten pari päivää myöhemmin menettää kaikki kuitenkin:( Se oli musta ainakin astetta ikävämpi tilanne kuin että suoraan olisi hoito mennyt pieleen. Kyse oli kuitenkin...
  17. M

    Kympin hoidot

    Voi Helmiina.. Oon tosi hirmu pahoillani. Olin ihan varma sun onnistumisesta. Ne oireet kuulosti niin lupaavalta.. Onko sulla kuitenkin vielä veritesti tänään? Onhan se kuitenkin aina pieni mahis olemassa, että vuodosta huolimatta raskaus olis alkanut.. Vai jaksaako sitä edes nyt...
  18. M

    Kympin hoidot

    Helmiina & Berits: Eikös teillä tänään ole testipäivä? Jännittää kovasti teidän puolesta!
  19. M

    Kympin hoidot

    ONNITTELUT ANNABEL!! :heart: Enpä sinänsä yhtäään yllättänyt, kun tuo hyperi jo ennustikin tätä tulosta! LINNIA & KATAKA: Harmi teidän puolesta:( :hug: Kataka: mulle on käynyt juuri samoin kerran. Ensin näytti plussaa, sitten alkoi hiipumaan ja lopulta testipäivänä ihan täysin nega. Ja kyse...
  20. M

    Kympin hoidot

    Annabel: Mulla ei ollu tota hengenahdistusta musta kyllä yhtään. Mutta vatsakivut oli kyllä ihan riittävän ikävät.. Ja tosiaan se turvotus - olin kuin 5. kuulla raskaana vaikka hädin tuskin 5. viikolla olin :laugh:

Yhteistyössä