Hakutulokset

  1. I

    Martinan ja Eskon "luxuskoti"kuvina*

    Siis kenenköhän mielestä ton aitolehden ja eerikäisen koti on luxukoti :whistle: Kattelin vaan kuvia niin ihan tavalliselta ( melkein tavallistakin tylsemmältä) mun mielestä niiden asunto näyttää..Ehkä tylsä nyt ei kuvaa oikein tätä luxuslukaalia mutta en halua enempää arvostella kenenkää...
  2. I

    kohta 2vkoa elohiiri silmässä,argh!

    Siis miten tosta pääsee eroon voi viddu et rupee menee hermot |O
  3. I

    kohta 2vkoa elohiiri silmässä,argh!

    Siis miten tosta pääsee eroon voi viddu et rupee menee hermot |O
  4. I

    Mitä tänään tekis???

    lapset on hoidossa huomisiltaan ja mä en keksi mitää tekemistä ku kaikki paikat on kiinni.. Ulkona ei oikeen viihdy ku on niin saamarin kylmä. Ajattelin mennä illemalla spinningii ja käydä apteekissa :whistle: Siinä ne suunnitelmat sit olikin. Voishan tietty vaikka siivota mut ei toisaalta...
  5. I

    Mikähän minussa on vikana..mietteitä vaan..

    Kun olen eronnut 3.5 vuotta sitten jo exästä. Meillä 2 yhteistä lasta. Eron jälkeen olen kyllä tapaillut miehiä, en tiedä voinko sanoa paljon mutta ainakin aika aktiivisesti käynyt treffeillä jne. Oli 2 pikkasen vakavempaa suhdetta, toinen kesti 5kk ja toinen 10kk. Muut on olleet tällasia...
  6. I

    pieni tytön tylleröinen!

    Tuli tuosta avauksestasi mieleen kun sanoit että sulle on tullut iho-ongelmia. Niin jätä nyt ihan ekaksi pois nuo kuorivat tuotteet .Silloin kun iholla on tulehtuneita finnejä niin ihoa ei saisi ikinä kuoria silloin eikä hieroa koska tulehdus leviää iholla ja siitä ei ole mitään apua sellaisiin...
  7. I

    Miks lasketteluvaatteet on niin törkeen hintasia:0 ihmettelen vaan

    Mistään urheilukaupasta tai edes prismastakaan et varmaan löydä nättejä laskettelu/ulkoiluvaatteita järkihintaan. Siis pelkät ulkoiluhousut on vähintään 150-200e ja siitä eteenpäin saati takki, kaikki yli 200e. Sit ku tulee alennusmyynnit niin ne kaikkein kalleimmat vaatteet on tarjouksessa, no...
  8. I

    Ruoka ei maistu. Missä vika?

    Mulle on tullut ihan viimeaikoina joku ihme juttu että mulla ei oo yhtään nälkä:/ Siis tää on ihan käsittämätöntä enkä osaa selittää tätä paremmin mutta ruoka ei vaan maistu. En voi mitenkään huonosti, siis ei ole mitään pahoinvointia tms. mutta on koko ajan ihmeen kylläinen olo, niinkun...

Yhteistyössä