Hakutulokset

  1. T

    Elokuun Epelit 2012 jatkoilee

    Moikka, mäkin laitoin pyynnön kerhoon, täällä oon vähemmän kommentoinut, enemmän tuolla Facebookissa :)
  2. T

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Eli mun tiedot vois myös päivittää tänne ja jatkoketjuun, 24.8. rv 42+0, 4.3kg ja 52cm, poju :) Kiitos paljon! Tessu
  3. T

    RD odottajat 2012

    Heips pitkästä aikaa! Onpas ketju kovasti hiljentynyt. Ajattelin ilmoitella, että meille syntyi toissa viikolla poika 4.3kg, 52cm; rv 42. Sokerirasituksen paastoarvo oli tässä raskaudessa ainoa sokeriylitys, kotimittauksissa arvot kunnossa:) Ehkäpä sen takia ei ole tullut itsekään tänne...
  4. T

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Heippa! Ajattelin mäkin tulla täältä lähinnä taustalta ilmoittelemaan, että meille syntyi viime viikolla (rv 42+0!) potra poju, 52cm ja 4,3kg. Tyytyväisen oloinen pieni kullannuppu <3 Luckygirl Taidettiin olla samoihin aikoihin Nkl:lla pyörimässä, oli tosiaan aika täyttä silloin...
  5. T

    RD odottajat 2012

    Heippa kaikille! Oon jo vähän aikaa taas lueskellut tätä ketjua, ja nyt tuli aika ilmottautua mukaan, kun sain viime perjantain sokerirasituksen tulokset :( Paastosokeri yli rajan, 5.7. Alkuraskaudessa arvot oli vielä ok. Mutta tavallaan odotettavissa oli, kun esikkoakin odottaessa oli rd...
  6. T

    ||Elokuun Epelit 2012||HUHTIKUUSSA<3

    Heippa kaikille! Oon taustalla lueskellut oikeastaan alusta asti, mut nyt ajattelin ilmoittautua mukaan, ennen ku vauva syntyy ;) Ikää siis mulla 34, toinen lapsukainen tulossa ja laskettu aika 10.8. Sukupuoli ajateltiin pitää yllärinä, eikä kysytty sitä :) Raskaus on sujunut hyvin...
  7. T

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Tervetuloa uusille, kiva kuulla lisää heinäkuisten äippien jutustelua:) Parisuhteista - miten teillä on on sujunut miesten kanssa nyt vauva-aikana? Raskausaikana meillä meni oikeastaan tosi hyvin, mutta nyt vauva-aika ollut miehen kanssa jotenki aikas vaikeeta aikaa :| Vauvaa hoitaa kyllä ja...
  8. T

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Yksinolosta kyselen, eli miten kauan teidän pienet viihtyy yksinään sitterissä, sängyssä, lattialla tms....? Meidän pienimies on kovin seurankipeä... Aamuisin herättyään tai muuten oikein hyväntuulisena ja pirteänä ollessaan saattaa viihtyä ehkä 15min yksin, mutta siis muuten yleensä tuntuu että...
  9. T

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Murr, meillä piti olla tänään 4kk lääkärineuvola, mut se peruttiin lääkärin sairastumisen takia :( Eikä sille tietty mitään voi, mut olis voinu perua vähän aiemmin aamulla, kun se varmaan oli jo kummiskin tiedossa, oltiin jo herätetty poju normaalia heräämisaikaa aikasemmin, mies järkänny töistä...
  10. T

    ~~ RD odottajat 2010-2011 ~~

    Moikka kaikille! Täällä onkin paljon uusia, itse kävin täällä kesällä kirjoittelemassa kun samassa tilanteessa kärvistelin. Vieläkin tulee aina välillä tultua lukemaan keskustelua vanhasta tottumuksesta:) Tulin kommentoimaan paria juttua. Eli Riksumi, Espoossa saa mittarin kotiin ihan...
  11. T

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Häistä Mä luulen ehkä tavallaan ymmärtäväni Fiinukan saaman kutsun. Meidän häihin kyllä kutsuttiin koko perheet, myös lapset (ja sinkuille avec-kutsut). Mutta kutsuun muotoiltiin silleen tosi kohteliaasti, et halutaan juhlia myöhään ja kiva jos saa lastenvahdin. Lähimmille sukulaisille, joilla...
  12. T

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Kiinteistä Täällä ei myöskään olla vielä yhtään kiinnostuneita kiinteiden aloittamisesta, tai siis en mä tiedä olisko poika, mut sen vanhemmat ei oo :D Tavoite olis 6kk täysimetystä, jos siis poju vaan kasvaa ja maito riittää... ja noin 1v asti sitten osaimetystä. Tuntuu et pääsee helpommalla...
  13. T

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Viuhtomisesta Meillä kanssa on tullut tota käsien viuhtomista, pään kääntelyä (ja välillä yritystä peiton pois potkimiseksi) lähinnä aamua lähestyttäessä. Mä herään tohon aika herkästi, vauva itse taitaa olla puoliunessa. Meidän poju ei tuttia suostu syömään, eikä oikein tunnu rahoittuvan...
  14. T

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Yösyötöistä Meillä heräillään parisen kertaa yöllä syömään, ja nyt välillä alkaa tuntua, että voisi olla aika ihanaa nukkua ihan kokonainen yö putkeen. Mietittiin, että lypsäisin maidot valmiiksi jotain viikonloppuyötä varten, ja mies sitten syöttäisi pojun (mun täytyy mennä kyllä sitten eri...
  15. T

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Heippa pitkästä aikaa! :wave: Tuntuu että täällä on hieman hiljentynyt, joten päätin kantaa korteni kekoon ja kirjoittaa, enkä aina vain lueskella... Imetyksestä Meillä on menty täysimetyslinjalla, oon yrittänyt lypsää jääkaappiin silloin kun olen ollut menossa jonnekin ilman vauvaa...
  16. T

    ***RD ODOTTAJAT 2010-2011!***

    Maijamehi Hurjasti onnea! Ja Duffylle onnittelut talon ostosta!
  17. T

    ***RD ODOTTAJAT 2010-2011!***

    Heips kaikille pitkästä aikaa! Täällä on nyt sitten vihdoin vauvaannuttu, 28.7. 40+6 meille syntyi ihana poika, 4024g, 52.5cm. :heart: Mulla siis ruokavalio rd, paastoarvot oli keväällä usein koholla, nyt kesällä pysyi aikas hyvin kurissa, pieniä ylityksiä korkeintaan kerran viikossa...
  18. T

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Hiphei! Meillekin syntyi sitten vihdoin viimein poika 28.7. raskausviikolla 40+6, kokoa 4kg ja pituutta 52cm. Olin edellisenä iltana vielä ihan varma, ettei yöllä tapahdu mitään, supistuksia vain noin kerran tunnissa. Sitten viiden aikaan tosi kipeä supistus, oli pakko nousta sängystä ylös, ja...
  19. T

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Syvä huokaus. Viime yö meni valvoessa. Sain ehkä reilun tunnin nukuttua sen jälkeen, kun olin ottanut Panadolia ja ollut kuumassa suihkussa kunnes kuuma vesi loppui... Muuten koko yö kipeitä suppareita10-15 min välein, välillä vähän tiuhempaakin. Luulin jo hetken, että se olis menoa...
  20. T

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Virpi1980 Myös täällä vielä yhdessä kasassa, 40+4 täynnä. Käytiin tänään ä.polilla taas kokoarviossa, kun mulla on se rd. Kokoarvio nyt 4,1kg, saapas nähdä paljonko heittää... Ei aleta käynnistelemään, jollei sitten mene oikeasti yliaikaiseksi. Viikonlopun aikana alkanut vähän kipeästikin...

Yhteistyössä