Hakutulokset

  1. M

    Vauvalle työnimiä

    Esikoinen oli "Keke" ja kakkonen oli "Lyyli" kunnes selvisi, että on poika tulossa ja sit alettiin kutsua pikkuveikaksi.
  2. M

    Isofix vai turvavyökiinnitteinen istuin lapselle?

    Isofixit jos vaan auto sen sallii. :)
  3. M

    Tiedätkö ketään kenellä on ollut hepatiitti B ? Miten se on ilmennyt / onko

    Meinasin alkaa tähän selittelemään asiaa, mut totesin paremmaksi etsiä linkki eli tässä: Hepatiitti B
  4. M

    Meneekö multa nyt juhannussaunat sivusuun pissatulehduksen takia? :(

    Sun on virtsarakko on mahassa hyvässä suojassa ja ei se siellä hetkessä saunoessa lämpene eli saunaan vaan. :)
  5. M

    Minne vois kolmekymppinen sinkkunainen lähteä heinäkuussa viikoksi?

    Gambia on kuulemma valkoisten naisten Pattaya. ;)
  6. M

    Tehdääs tämmönen; minne et ikipäivänä muuttaisi ja miksi?

    Suomessa ainoastaan Helsinki ympäristökuntineen ja Tampere ympäristökuntineen ovat mahdollisia asuinpaikkoja.
  7. M

    Auttakaa.. tavoitteet harj.jaksolle

    Kirjaaminen, raportointi
  8. M

    Kylläpäs taas apteekkiin meni rahaa =(

    Meillä menee apteekkiin kuukaudessa yli 200 euroa eli mustakaan ei 70 euroa kovin pahalta kuullosta, mut jokainenhan katsoo näitä asioita omasta näkövinkkelistään ja kohta meilläkin lääkekatto täys, niin sit menee muutama euro kuussa.
  9. M

    Penisiliini ja Pamol F ?

    Voit antaa.
  10. M

    kotiäidit!

    Mä oon vähän samanlainen, että toivoisin jaksavani olla kauan kotona lasten kanssa, mutta toisaalta taas pää välillä leviää kotona ja kaipaan työelämään/opiskelemaan. Me kyllä paljon kyläillään, käydään kaupoilla ja perhekahvilassa, mut silti... Eli tiedän tunteen. :)
  11. M

    Jos saisit kaksostytöt, niin mitkä haluaisit niille nimeksi ym.?

    MIehen nimet miellyttää enempi minua. Itse voisin antaa Sella ja Silva nimiksi.
  12. M

    Missä KONSERTEISSA olet käynyt?

    Viimeisin Club for five & UMO. Sen lisäksi erilaisilla klubi-, stadion-, jäähalli- ja festarikeikoilla kuten myös oppeerassa jne. Esim. AC/DC, U2, Slipknot, Marilyn Manson, Smashing Pumpkins, Rammstein Rajaton, Semmarit, Eläkeläiset, Taikahuilu... Laidasta laitaan siis. :D
  13. M

    Vammaisen hoitotuki allergian vuoksi, onko kukaan hakenut tänä vuonna?!

    No mitkä minä tiedän, niin on kyllä kela vaatinut sekä maito, että vehnäaltistuksen. Meillä varmaan jossain vaiheessa edessä nuo kuviot...
  14. M

    Maitoallergian tutkimisesta

    Tosiaan jos pelkä maidon diettaaminen riittää, niin sinun ei tarvitse välttämättä vielä lääkäriin hakeutua. Muistat ottaa vain itse 1000 mg kalkkia purkista. Siinä vaiheessa, kun imettämisen lopettaminen tulee ajankohtaiseksi tai syystä tahi toisesta tarvitset vauvalle korviketta, niin hakeudu...
  15. M

    6v lapsi narskuttelee hampaita unissaan

    Mulla mies narskuttelee kanssa ja hänellä selkeä yhteys työstressiin. Purentakiskot teetettiin, ettei narskuta hampaitaan entisiksi.
  16. M

    Koliikkia? :(

    Maitoallergiaa? Voit hakea apteekista Almiron Peptiä ja kokeilla helpottaako se oloa. On siis erityiskorvike, jossa maidon proteiinit pilkottu. Ja lääkäriin toki kannattaa mennä, juurikin lasten allergologia minäkin suosittelisin, mutta tuota Almironia voi kokeilla jo ennen lääkärikäyntiäkin...
  17. M

    lapsen koko 3v neuvolassa?

    Meidän tyttö kolme veenä 104 cm ja 15,4 kg. Pitkä likka ollut aina.
  18. M

    Olen pitkään pohtinut tulevaisuutta opiskelun saralla lähihoitaja/sairaanhoitaja

    Itse sain ensimmäisen lapsen sh-opintojen aikana ja paljon siellä on perheellisiä. Kyllä se sujuu, kun ei ota liikaa stressiä. Itse ainakin huomasin, että lukutekniikkani parani lapsen saatuani. Ennen sitä saatoin lukea ja mitään ei jäänyt päähän ja siksi aikaa kului. Nyt kun aikaa ei ollut...

Yhteistyössä