Hakutulokset

  1. J

    ~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~

    nimistä pojan nimi on ollu jo yli kolme vuotta tiedossa, mut ei oo tullunna miehen kans juteltua et laitetaanko samaa, jos poika on. ei meillä kerenny tätä kolmatta yrittäessä olla mitään tekonimiäkään :laugh: tyttö jos tulee, nimi voi ollakki aika hankala keksiä. justiina ja masukki 21+5
  2. J

    ~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~

    täällä kans väsymystä. kahtena aamuna pikkuneiti herätelly tuossa puol viien maissa aamulla..ja mahotonta parkua ku en ookkaan antanu maitoa :/ no kyllä se siittä. lisäks mies on tehny töitä ja sitte illat ollu pihatöis, niin onpas ollu raskasta. huomenna ois miehen synttärit ja oon täällä...
  3. J

    ~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~

    huimauksesta kärsivät mulla oli tuota samaa vaivaa esikoista odottaessa ku verenpaineet oli tosi alhaalla. olin seisomatyössä ja näin asioita monena ja välillä kävelin pitkin seiniä. oli tosi inhottavaa ku ei siihen oikein mikään auttanu, salmiakkia vaan naamariin. nyttenki aamusin saa olla koko...
  4. J

    ~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~

    noonie täällä sama homma tuon työpaikan kanssa et ei maksa ku jään hoitovapaalta äippälomalle. ite kerkesin ilmottaa et oon hoitovapaalla syyskuun alkuun ennen plussaa, niin enpä sit viitti sinne vääntäytyä ku 13.9. alkaa äippäloma. ja viimeks jäin jo rv 28 saikulle. hiukan harmittaa se et en...
  5. J

    ~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~

    PippuriPylly kyllä meillä ainakin antavat sen todistuksen neuvolassa automaattisesti ku raskaus on kestäny 22 viikkoo Minkuli ihania uutisia! tänään laitoin nuo ihan pienimmät vauvan vaatteet jo kaappiin odottaan. erottelin sit tyttöjen vaatteet erikseen ja rohkeana ne laitoin laatikkoon...
  6. J

    ~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~

    vattakipu rauhottu yöks, mut aamulla imetin neidin, niin vattaa on taas kivunnu siitä lähtien :/ ei oo enää yhtään hauskaa...
  7. J

    ~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~

    just ylioppilasjuhlista kotiuduttu ja lapset sain nukkuun. kiva kiva, maha on ku tulessa koko ajan! siis vaikka en oo tänäänkään juuri mitään tehny, alle tunnin kävelylenkillä käyny :/ ja alaselkä on ollu ny 2 päivää koko ajan kipee...sori tämä valitus. mut hivenen alkaa pelottaan...ei paljoa...
  8. J

    ~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~

    se fb-ryhmä: löytyykö se nimellä lokakuun lapset 2010?? siihen laitoin liittymispyyntöö fb:ssä. ja näkyykö se nyt sit muille?
  9. J

    ~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~

    Pokermama otahan nyt iisisti ja naatiskele... mies on yksityisyrittäjä, toiminimellä tekee markkinointihommia; nettisivuja, esitteitä yms. eli nörtti löytyy täältäkin. ammattikorkeassa markkinoinnin opinnot kutakuinkin opinnäytetyötä valmiit. nyt syksyllä tulee kaks vuotta ko on...
  10. J

    ~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~

    kiitos mama-L uudesta pinosta! asuntogalluppiin meillä on viime vuonna valmistunu omakotitalo 144 neliöä + yläkerrassa jonkin verran neliöitä, joita ei ns. lasketa. turhan pieni tästä sit kuitenki tuli ku kolmas laps jää periaattees ilman omaa huonetta. alun perin kun luultiin et kaks lasta...
  11. J

    ~LOKAKUUN lapset **2010** toukokuussa <3~

    mude ja minttumaaria olen niin pahoillani teidän puolesta...ei oikein ole sanoja...voimia täällä on alkanut ton 11 kk:n imetyksen lopettelu. eilen annoin 4 kertaa, tämän päivän saldona on kaks kertaa maitoa, mikä on mun mielestä aika hyvin. oli kyllä päiväunille nukuttaessa tyranni olo ku en...
  12. J

    ~LOKAKUUN lapset **2010** toukokuussa <3~

    mama-l anna vaan olla ilman poikalupauksia, mie uskon sitte vasta ku synnytän :laugh: sutulii tsemppiä ja voimia talotilanteeseen, todella inhottavalta kuulostaa t77 sulla tais olla niitä lonkkakipuja. mullaki on ny jonkun verran niitä ollu vasemmassa lonkassa. inhottava ku joistain...
  13. J

    ~LOKAKUUN lapset **2010** toukokuussa <3~

    ihan pikapikaa neuvolakuulumiset kaikki oli hyvin rakenneultrassa. jotenki tuli siinä vahva poikaolo ku kattelin maha-asukkia. kysyin sit kumpi se on. lekuri tuumas et enemmän pojalta vaikuttaa et 75% todennäkösyydellä ois poika :heart: oon salaa poikaa toivonu jo näissä kahessa aiemmassa...
  14. J

    ~LOKAKUUN lapset **2010** toukokuussa <3~

    Minttu-Maarialle paljon voimia ja haleja! Ihan tippa tulee linssiin ku ajattelee, miltä susta tuntuu, vaikka tuskin sitä ees osaa aatella kuinka pahalta tuntuu.. ite oon viettäny hiljaiseloa ku oltiin pari viikkoa turkissa lomailemassa. raskausviikot alkaa mennä jo sekaisin, niin joutuin tää...
  15. J

    ~LOKAKUUN lapset **2010** huhtikuussa <3~

    lapsilisistämuistelen et onnistuu sillä samalla lapulla ilman kummempia ilmotuksia lapsen syntymän jälkeen. saattaa toki olla et muistan väärin, tuleehan edellisen lapsen syntymästä jo 10 kk :laugh: tänään on mulla neuvola ja neidillä 10 kk neuvola :heart: sit mulla iltapäivällä...
  16. J

    ~LOKAKUUN lapset **2010** huhtikuussa <3~

    BJ toi meän kolmevuotias oli 1v3kk ku meni hoitoon ja on tykänny aina olla siellä. otin sen sit vuosi sitte hoidosta pois ku jäin edellisestä raskaudesta saikulle. alotti nyt tammikuussa osapäiväsenä ku hoki 8 kk et haluaa leikkiin hoitoon ym. tai syksyllä se paheni. tyttö ei oo kertaakaan...
  17. J

    ~LOKAKUUN lapset **2010** huhtikuussa <3~

    BJ mieki epäilen et tulee olemaan mielenkiintosta, juu =) meillä on tuo esikko 10 pv kuussa kuiten hoidossa, niin se vähän helpottaa meikäläistä.
  18. J

    ~LOKAKUUN lapset **2010** huhtikuussa <3~

    BJ niin kai se äitini on vaan huolissaan. siskollani oli silloin pienenä allergioita ja hän oli yöt huutanu. teilläki on sit 3 alle 4-vuotiasta. meillä esikko on kuopuksen syntyessä 3v9kk ja kakkonen 1v 3kk. bubbeliälä sano ittees irti! otat liittoon yhteyttä ja vaadit oikeuksiasi. on mullaki...
  19. J

    ~LOKAKUUN lapset **2010** huhtikuussa <3~

    puskajussi: meillä siis kolmas tulossa. äitini kysyi et onko vahinko?? no, mitäs tuosta, kun ei ole. sanoin vielä et ikäeroa tulee 1v 3kk eli sama ku mulla ja siskollani. äippä tuumas jotain et voi hele...on sillä vissiin ollu sillon rankkaa, sori! isäni järkyttyi! et on tähän mennessä hyviä...
  20. J

    5kk:n ikäinen ei viihdy missään muualla kuin sylissä.

    kyllä meillä ainaki tuossa iässä, kun ei vielä ite päässy liikkeelle, niin oltiin aika sylivauvoja. toki sitterissä viihty, jos oli kateltavaa. ei minun mielestä sylissä voi liikaa pitää. nykyään vauva on kohta 10 kk ja ei viihdy sylissä juurikaan, kun haluaa tutkia maailmaa ryömien ja kontaten...

Yhteistyössä