Hakutulokset

  1. E

    Jännitysniska...

    Mä kävin kans yksityisellä neurologilla ja maksoin käynnistä 140 euroa, mutta se kannatti. Tosi ihana tyyppi ja teki laajat kokeet ja lähetteen magneettiin. Mitään ei löytynyt ja diagnoosi oli siis "vain" paniikihäiriö ja juminiskat ja kun tilanne selvisi niin oireet melkein hävisivät tai eivät...
  2. E

    Jännitysniska...

    Todella omituista Sondra, ettet ole päässyt kuvauksiin. Mulla heti yksityiselle mennessäni kysyttiin, että haluanko lähetteen magneettikuviin. 150 migreeniä vuodessa tarkoittaa migreeniä lähes joka toinen päivä, niin ei se mun mielestä ihan normaalilta kuulosta. Siis vaikka sulla ei ole...
  3. E

    Jännitysniska...

    Ansku K, mä huomaan kans, että kun juon liian vähän niin tulee just noita oireita. Mä oon aina urheillu paljon, mutta oon lisännyt muun muassa omatoimista keppijumppaa kaiken muun lisäksi. Hiihto tekee mulle hyvää, samoin jooga ja uinti. Niin ja venyttelyä, venyttelyä ja venyttelyä!! =)...
  4. E

    Jännitysniska...

    Ansku K, mulla oli kans sussa outoja tuntemuksia..lähinnä puutumisia ja jännitystiloja. Ne tuntui todella pelottavilta. Mulla niihin autto kiropraktikko joka painoi kasvojen alueen triggerpisteitä ja sen jälkeen on ollut normaaliolo suussa. Mä itse huomaan purevani hampaita yhteen myös...
  5. E

    Jännitysniska...

    Ensiksikkin lopettakaa kaikki se googlaaminen!!!!! Mä googlailin silloin alkuaikoina koko ajan ja elämä meni vaan pahemmaksi. Sitten kun päätin etten enää googlaa mitään oireita, niin on ollut paljon iloisempi mieli :) Itselleni auttoi huimausoireisiin kiropraktikko jolle kannoinkin...
  6. E

    Jännitysniska...

    dinosaurus: Mulla on vuoden ikäinen lapsi, ja luulen, että se aiheuttaa mulle tätä paniikkia. Aiemmin en niin välittänyt jos jossain oli outoja tuntemuksia, mutta nykyään oon suurennuslasin kanssa liikkeellä. Minkälaisia teillä muuten ne lihasnykäykset on? Mä huomaan niitä lähinnä silloin kun...
  7. E

    Jännitysniska...

    Neurologi soitti tulokset magneettikuvista ja niissä ei ollut mitään poikkeavaa. Sanoin sille vielä huoleni als-taudista, ja se sanoi, että unohda se!! :) joten mä yritän ja lopetan sen googlaamisen tähän paikkaan. :) Huomaan, että olen nyt viisi päivää mielialalääkettä syöneenä vähän...
  8. E

    Jännitysniska...

    Joo siis se kiropraktikko laittaa nikamia paikoilleen. No mulla on auttanut jonkin verran, mutta luulen, että yhdessä hieronnan kans se on tehokkainta. Mulla oli aluksi rintaranka tosi jumissa, ja sen se kiro kyllä on saanut auki. Nyt käyn vielä huomenna siellä, ja sitten ajattelin pitää...
  9. E

    Jännitysniska...

    Mä kävin tänään psykiatrisen sairaanhoitajan juttusilla ja se sanoi minulla olevan paniikkihäiriön/ahdistuneisuushäiriön/lievän masennuksen. Antoi kasapäin lukemista kotiin tuosta aiheesta, ja kyllähän mulla on melko selkeet oireet noihin kaikkiin. Mä en siis tiedä mistä oon saanut tuon ALS:n...
  10. E

    Jännitysniska...

    Mä oon menossa huomenna magneettikuviin, ja jännittää aikalailla...lähinnä siksi kun inhoan ahtaita paikkoja. Mä oon ite melko varma, että nää oireet on myös psykologisia ja sen vuoksi aloitin sitten kuitenkin sen mielialalääkkeen syömisen, jonka lääkäri mulle määräsi jo joulukuussa. Mua...
  11. E

    Jännitysniska...

    Mä alan olla kans niin tympiintynyt olooni. Eilen illalla mulla puutui kieli, ja se oli inhottavaa. Säikähdin taas kamalasti ja kävin aamulla yksityisellä neurologilla. Se teki tutkimuksen ja sanoi, että testit on kaikinpuolin puhtaat, mutta jotta minä saisin tälle panikoimiselle ja...
  12. E

    Jännitysniska...

    Kävin eilen taas kiropraktikolla ja olo ehkä vähän koheni. Huimaa vaan tavallista enemmän. Onko muilla huimaus lisääntynyt hoitojen jälkeen? Epätodellinen olo on ihan kamala. Mua on alkanut pelottaan kotonaolo kaksin lapsen (1v) kanssa kun mies on päivät töissä. Onneksi viikonloppu edessä.
  13. E

    Jännitysniska...

    Täällä yksi ilmoittautuu tähän joukkooon. Mä oon tulossa hulluksi näiden oireideni kanssa. Kaikki alkoi pari viikkoa sitten sillä, että nukkumaan mennessäni alkoi suu puutua ja vasen käsi. Menin paniikkiin enkä meinannut nukkua. Seuraavana aamuna lääkäriin ja se teki neurologiset testit ja ne...

Yhteistyössä