Hakutulokset

  1. A

    (Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL7

    Hei Myrtle, kirjaudu sinäkin tuonne foorumille, olisi kiva kuulla kuulumisiasi! Siellä ei ole niin nuukaa, vaikka ei juuri nyt kuumeilisikaan! =) Osa siellä kuumeilee, osa pitää pikku paussia ja osa on jo raskaana...
  2. A

    (Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL7

    Helou! Sharona, jännittävää! Varmaan kiva, kun nyt tapahtuu jotakin konkreettista, eikä vaan ihmetellä että mitenkäs nyt näin ja mitäs tässä seuraavaksi... Nosen ja Naspa :hug: ON: Tiistaina testasin negan... Oli pakko testata, kun oli niin kumma olo. Pyörrytti, väsytti tajuttomasti...
  3. A

    (Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL7

    Sharona :hug: Kaapo :hug: Voi paska... Ei tähän osaa mitään muuta sanoa.
  4. A

    (Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL7

    Nosen, tiedä tuon ystävätyypin, mutta onneksi mulla suurin osa lapsellisista ystävistä osaa puhua muustakin.. Osalle se tuntuu olevan mahdoton tehtävä ja toisten facebook-päivityksetkin ovat joka-ikinen päivä sitä mitä se meidän ihana pieni Teppo nyt tänään teki ja minkä väristä kakkaa sillä...
  5. A

    (Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL7

    :laugh: :laugh: mäkin ehdin jo tota ihmetellä!
  6. A

    (Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL7

    Hyvää vappua ihanaiset!! Meillä on ollut paljonkin vauvoja kylässä, sisaruksillani on lapsia, joten niiltä ei voi välttyä :p Lisäksi ystävieni lapset ovat olleet yötäkin. Jotenkin pystyn suhtautumaan niihin melko hyvin, koska he ovat niin kovin ihania ja rakkaita! Kyllähän sitä välillä...
  7. A

    (Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL7

    Muuten Miiru, ootko vielä täällä??? Kuinka sun kävi???
  8. A

    (Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL7

    Täällähän on niin jännää, ettei meinaa kärsivällisyys riittää odotteluun! Sharona ja Kaapo nyt äkkiä lisää testejä ja ihania plussia! Clado, halauksia muru! :hug: Tuo tunne on inhottava... Mulla se iskee välillä kun näen sen v-mäisen liberomainoksen. Tiedättekö ne? Mustavalkoiset, joissa...
  9. A

    (Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL7

    Clado, joo, nyt ne ovat jo luojan kiitos ohi... Mutta alkoivat tosiaan torstaina ilalla. Yöllä valvoin, kun molempiin munasarjoihin sattui niin perkuleesti. Seuraavana päivänä luulin töissä, että lähtee taju, kun vatsaan sattui niin rajusti. Sitten illalla tuli taas raju kipukohtaus, joka ei...
  10. A

    (Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL7

    Niin ja Sharona, kiitos uudesta pinosta! :flower: Mun kp:t ja kaikki näyttäisivät olevan kunnossa!
  11. A

    (Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL7

    Lioness, voi harmitus... :hug: No, onneksi pääsette hoitoihin, yksi askel kerrallaan lähemmäksi! Kaapo, kuulostaa hyvältä... Toivotaan, että positiivisuus ja kevät tuovat plussaa myös testiin! :heart: Niin, oliko teillä kellään mitään kokemusta tai tietoa todella kivuliaasta oviksesta...
  12. A

    (Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

    Clado, tereulemast takaisin! Onneks et jäänyt tuhkan takia jumiin, olis mennyt ovikset ohi ja kaikkea, sitä ei olisi voinut mikään lentoyhtiö jälkikäteen korvata!! Hlemmur, onnea oviksesta! Lioness, vau mitkä oireet, koska aiot testata? ON: Mulla oli ovis vissiin torstain ja perjain...
  13. A

    (Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

    Kaapo, mulla on aina kans sama juttu, vain pari "kuivaa" päivää ja sit vuotoilu alkaa taas... Miiru, voi kuinka jännää, enää viikko testiin! ON: Ihana kaunis ovisplussa aamun testissä! :heart: Olen niiiin iloinen!! Joko ovis on myöhässä tai sit mun luteaalivaihe on lyhyempi kuin olen...
  14. A

    (Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

    Miiru, tämähän on jo ihan selvä homma! B) Sharona, älä tuosta mitään, menkkajuilinnat on tiedätkylläminkä oire! Ihanaa, että tuo tutkimusjuttu onnistuu ja näyttäisi etenevänkin vauhdilla! Jei! :heart: Mä ehkä ovuloin sittenkin, hieman myöhässä vaan!! Tänään olin onnesta soikeena, kun...
  15. A

    (Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

    Miiru, jospa se tarkoittaisi sen alkion kiinnittymistä?! Eikös päivät sopisi siihen? :heart: ¨ Manuliina, peukut pystyyn, hyvältä kuulostaa!
  16. A

    (Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

    Niiin ja Katinka, harmin paikka toi pirun tuhka! Sanonta "katosi kuin uhka tuuleen" on kyllä menettänyt täysin merkityksensä! Pah se mihinkään katoa! :/
  17. A

    (Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

    Hlemmur, onpa ihanaa ja varmasti helpottavaa, kun munis siellä kehittyy oikeassa paikassa ja kunnon kokoisena! :flower: Nyt peukut pystyyn, että kaikki menee oppikirjan mukaisesti ja tuloksena on ihana plussa! :heart: Mä ihmettelinkin, että mites toi Kaapo on yhtäkkiä mun kanssa samoissa...
  18. A

    (Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

    Sharona ihan mahtava juttu toi tutkimus! Ihanaa, että kun asiat alkavat rullata, ne rullavatkin vauhdikkaammin kuin oli edes suunnitellut! :heart: Kaapo, onnea oviksesta! Peukut ja varpaat pystyyn!! b :) d Clado hyvää matkaa ja onnea ihanan jättimuniksen kehittelyyn! Toivottavasti siellä...
  19. A

    (Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

    Manuliina ja Sharona, nauttikaa nipistelyistä, ja toivotaan, että tällä kertaa ne olis sitä itteään! Me tullaan pian Kaapon kanssa perässä omien nippailuiden kanssa... Tänään mulla oli meinaan jo ovistestin viiva hitusen tummempi, ei tarvinnu enää tihrustaa! Jospa se sieltä pian possahtaisi...
  20. A

    (Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

    Tervetuloa munkin puolestani Miiru! :flower: Toivottavasti kyntisi jää lyhyeksi ja pääset jo pian koristamaan plussanneiden listaa! :heart: Sharona, ihania uutisia!! Mahtaa olla helpottavaa, kun asia vihdoin etenee! Taas ollaan vähän lähempänä sitä hetkeä, kun tuhiseva käärö lasketaan...

Yhteistyössä