Hakutulokset

  1. K

    MAALISKUUN MUSSUKAT 2015 *Lokakuu* :)

    Pikaisesti vastaan että Litalginia ei lääkäri suositellut koska sitä ei saa käyttää ensimmäisen ja viimeisen raskauskolmanneksen aikana. Muihin palailen huomenna..
  2. K

    MAALISKUUN MUSSUKAT 2015 *Lokakuu* :)

    Aipan-Äippä minulta on kaksi kertaa ultralla etsitty kiviä mut ei vaan löydy siksi tähystys jos se onkin joku muu mikä aiheuttaa noi kohtaukset. Höpönenä mä olen siinä käsityksessä et on eri juttu. Mä siis sain antibiootti+hiivalääkkeen samassa 10pvän kuuri. Streptokokki b:stä ei oonneksi ole...
  3. K

    MAALISKUUN MUSSUKAT 2015 *Lokakuu* :)

    Heippa hei! Sairaslomalainen täällä ajan kulukseen kirjoittelee :wave: Liikkeet ja istukka Istukka edessä joten liikkeeitä tuntuu joskus hyvin harvoin tuonne vasemmalle nivuseen päin. Käteen ei läpi tunnu liikkeitä. Dopplerin hankinta Mietin tuota pitkää että hankitaanko vielä mut tulin...
  4. K

    MAALISKUUN MUSSUKAT 2015 *Lokakuu* :)

    Vaavi-haavi osanottoni ja voimia suruun <3
  5. K

    MAALISKUUN MUSSUKAT 2015 *Lokakuu* :)

    Uusille tervetuloa! Tulee itsellä oltua tuolla fb:n puolella mutta kerronpa tännekin kuulumisia. Eilen oli toinen neuvola rr123/61, hb 122, painoa oli tullut viidessä viikossa 600g. Syke löydettiin heti ja 155 jyskytti. Liikkeitä ei vielä tunnu, pari viikoa sitten tuntui muutama hively...
  6. K

    Maaliskuun mussukat 2015 -syyskuu-

    Hoitopöytä esikolla oli ja tykkäsin kovasti vaikka matkaa vessaan olikin. Nytkin on tarkoitus hankkia. Äitiyspakkaus esikolta tallessa ja osa neutraalin värisistä myös niin otetaan rahana. Laitetaan varmaan turvakaukaloon ne rahat. Liikkeetmuutaman kerran on tuntunut sellainen hellä sively...
  7. K

    Maaliskuun mussukat 2015 -syyskuu-

    Minä taidan puuttua listalta:23.3.15/ katjahei/29.v /2. Tänään oli niskapoimu ultra, kaikki oli pienellä hyvin masussa. Vastasi kuukautisista laskettua aikaa, eli laskettu aika pysyi samana vaikka kaks viikkoa sitten neuvola lääkäri arvio että olisi jopa viikon isompi. Syy vuoteluihinkin...
  8. K

    Hei. Minäkin olisin kiinnostunut maaliskuiden fb-ryhmästä. S-posti nalle84@suomi24.fi.

    Hei. Minäkin olisin kiinnostunut maaliskuiden fb-ryhmästä. S-posti nalle84@suomi24.fi.
  9. K

    Maaliskuun mussukat 2015 *Elokuu*

    Hei! Vieläkö mahtuu mukaan? Toinen olisi tulossa, uusioperhe kyseessä. Alkuraskaus on ollut aikamoinen, pahaolo on vaivannut 24/7 ja veristä vuotoa on tullut kolme eri kertaa. Eilen viimeksi kävimme ultrassa ja kaikki oli hyvin. Vauva oli viikon isompi kuin menkoista katsottu. *Ällövaroitus*...
  10. K

    .•*¨*•.•*¨*•. Maalismussukat 2011 .•*¨*•.•*¨*•.

    Hei pitkästä aikaa! En tiedä muistaako mua enää kukaan.. On niin pitkä aika kun viimeksi tänne olen kirjoittanut. Edellisen kirjoituksen jälkeen on tapahtunut vaikka mitä.. Jaksoin yrittää suhteen toimimista elokuun loppuun ,mutta sitten riitti. Alkoholi oli syy miksi lähdin etsimään...
  11. K

    .•*¨*•.•*¨*•. Maalismussukat 2011 .•*¨*•.•*¨*•.

    uikkarit on tytölle kesäksi. Eipä ole selvinnyt mikä toi juttu oli viime kuussa.. Itse olen nyt epäillyt, oliskohan voinut johtua tuo menkkojen pois jääminen siitä kun olen laihtunut melkein 7kg tammikuusta lähtien.. Ja nyt jälkeen päin ajateltuna olin todella stressaantunut tuolloin...
  12. K

    .•*¨*•.•*¨*•. Maalismussukat 2011 .•*¨*•.•*¨*•.

    kävely täällä mennään kuin vanha tekijä:) Välillä näyttää että menee jo kohta juoksuaskelia välillä kun niin kovaa kävelee. uhma täällä kyllä kans ilmaistaan heti jos ei mene neidin mieliksi:| Pukeminen on ajoittain yhtä tuskaa, kun neiti heittäytyy selkä kaarella huutamaan mutta olen...
  13. K

    Maalismussukat - syntyneet

    Tintti83 Olikos se Kamiliya joka aikoi tehdä pinon tonne taaperopuolelle.. Fa Niin mäkin aina maistan ensin ennenkuin annan, mutta toi tosiaan hais jo kun aukaisin. En tiedä oliko sit pilaantunut satsi vai mikä.. 1v neukku 8665g, 73cm, py 45,7cm, tasaisesti kasvaa. 2 piikkiä sai nyt...
  14. K

    Maalismussukat - syntyneet

    FA Sillä en halunnut antaa enää tuota tutteli 2 koska haisi ihan kaalille!! Kaikki purkit mitä ostin.. Tokihan sekin maitoa on vaikka Hollannista tuleekin.. Meilläkin purraan vaan ja ainoastaan minua. Tässä viimeksi kun leikkasin kynsiä niin puri kädet mustelmille:O Eikä usko vaikka kuinka...
  15. K

    Maalismussukat - syntyneet

    ld voimia sulle! sane onnea uudesta raskaudesta!! Onnea kaikille jo 1v täyttäneille!! Täällä ollaan saikulla. Onnistuin särkemään käteni:( Annoin Venlan äidilleni syliin jossa käteni jäi Venlan alle jumiin kun vetäisin käteni pois kuului kauhea pamahdus, nivelsiteen pois paikoiltaan:(...
  16. K

    Maalismussukat - syntyneet

    Määkin olisin tulossa tonne taaperopuolelle, aktiivisuudesta en lupaa mitään mutta koitan jossakin välissä aina kirjoitella.. Nimi: Katjahei Ikä: 28 Lapsen nimi: Venla Lapsensyntymäaika: 20.3.2011 ulkoilu meillä ulkoiltiin säännöllisesti aamulla ja iltapäivällä vielä kun olin kotona...
  17. K

    Maalismussukat - syntyneet

    Mindi83 Olipa ihana lukee että joku kaipailee meikäläistä:) Taustaillut olen kun töissä ollut kauhia kiire. Töistä kun olen päässy niin iltapa onkin menny tytön seuraneitinä:) Maitotuotteet Raejuusto on neidin herkkua(olen laittanut pöydälle niin neiti saa itse poimia ja samalla harjoitella...
  18. K

    Maalismussukat - syntyneet

    tiinelli pahoittelen että en kerinnyt vastaamaan sulle aikaisemmin. Tosin ehkä hyvä koska mun tyhjennys kokemus ei ollu kovinkaan onnistunut.. Olisit varmaan pelännyt enemmän.. Sain 3 kertaa ton tabletin eikä tullu muuta kuin helvetilliset kivut ja maha sekaisin. Kokonaisen vuorokauden olin...
  19. K

    Maalismussukat - syntyneet

    Tiineli voimia sulle ja koko perheelle!:hug: Tiedän tunteen meille kävi noin ennen Venlaa. Tosin meillä oli viikkoja 9 sillon. Mikä musta oli pahinta että mun piti mennä synnyttäneiden osastolle tyhjennykseen:'( Kaveri oli saanut tehdä kotona, koska hän ei ollut pystynyt menemään osastolle...
  20. K

    Maalismussukat - syntyneet

    uusivuosi vaihtui melkoisessa paukkeessa, mutta ihme ja kumma neiti nukkui koko yön eikä herännyt paukkeeseen, taisin minä nukkua huonommin. Lupauksia ei tullu tehtyä.. vauva omassa huoneessa Venla on nyt nukkunut 4 yötä omassa huoneessa ja JO 2 yötä on nukkunut putkeen 19.30-7 VAU!!!:cool...

Yhteistyössä