Hakutulokset

  1. H

    * Hoidot KYS 2013 *

    Minä en ole koskaan kyseistä kappaletta kuunnellut itkemättä. Meillähän se pakkasessa oleva alkio on viimeinen. Vaikeinta tässä pahassa olossa on ettei sitä voi näyttää ulos. Se on liian kipeä ja suuri asia näyttää muille. Mä toivoisin, että joskus pystyisin kertomaan ilman tunnekuohua ihmisille...
  2. H

    * Hoidot KYS 2013 *

    MarjanaToivottavasti pääsette siirtoon onneaodottava :hug: Pas on onneksi kropalle helpompi kuin tuoresiirrot. Toki henkinen puoli on ihan yhtä rankaa. Kävin eilen uusintakokeessa, mutta tänään kun yritin soittaa kysiin koko poli oli kiinni tämän päivän, jotta en tiedä mitä verikoe...
  3. H

    * Hoidot KYS 2013 *

    onneaodottava voimia!!! :hug:
  4. H

    * Hoidot KYS 2013 *

    Kultaaonnea matkustajasta Itse ei nyt tiedä mitä miettisi. Kävin verikokeissa ja hcg arvo oli 15. Eli lievästi positiivinen, mutta aika alhainen. Todennäköisesti on vaan ollut joku kiinnittymisyritys. Viikon päästä uusi verikoe...voi ressi...
  5. H

    * Hoidot KYS 2013 *

    lonneaodottava miten meni siirto? Siirrettiinkö yksi vai kaksi? lapseton=mitätön todella kurja tilanne teillä. Mutta eikö jollakin lääkityksellä saada siemennestettä parempilaatuiseksi ja koska siittiöitä on kuitenkin ollut niin luulisi niitä löytyvän vielä. ON: kävin siis Kysillä...
  6. H

    * Hoidot KYS 2013 *

    lapseton=mitätön Oliko teille yllätys ettei siittiöitä ollut vai osasitteko jo varautua siihen? Todella kurjaa jos ette pääse siirtoon ollenkaan. Meillehän on niin käynyt vuosien varrella ainakin kolmesti. Ja aina se on yhtä v-mäiseltä tuntunut.
  7. H

    * Hoidot KYS 2013 *

    onneaodottavaKiitos kannustuksesta. :heart: Mä soitin kysiin hoitajalle ja se käski huomenna aamulla mennä heti labraan sinne ja sitten lääkärille. Mittasin ihan kiinnostuksesta vyötärön ympäryksen, niin onhan tuo 12cm isompi kuin normaalisti.
  8. H

    * Hoidot KYS 2013 *

    onneaodottavaHyvä hyvä, pidän peukkuja että kaikki jatkaa jakautumistaan huomiseen saakka =) Maha on edelleen turvoksissa, mutta kipeä se ei ole. Tänään on vaan ilmennyt hengen ahdistusta. juurikin pohdin pitäskö soittaa kysiin vai seurailla itse vielä huomiseen..
  9. H

    * Hoidot KYS 2013 *

    onneaodottavakuinka meni punktio?
  10. H

    * Hoidot KYS 2013 *

    onneaodottavatoivottavasti ei olosi huonone. Mulle kyllä kävi viime viikolla niin, että kun lauantai iltana pistettiin pregnyl (mulle meni 10000) niin sunnuntaina oli mahassa tukala olo ja olo muuten kuin krapulassa. Mutta siinä olet oikeassa. Mä vaikka oksennan koko yhdeksän kuukautta jos vaan...
  11. H

    * Hoidot KYS 2013 *

    onneaodottava Laitatko sä 5000 vai 10000 yksikköä pregnyliä? Vai onko niitä muitakin irrotuspiikkejä? lääkäri selitti, että pregnyl vaikuttaa vielä ensi maanantaihin saakka ja siitä syystä se kasvattaa vielä folleja. Eli kaiketi sitä jossain määrin tapahtuu kaikille, tai sitten olen...
  12. H

    * Hoidot KYS 2013 *

    Onneaodottava Voi onnea, ja sulla on vielä aikaa kasvatella niitä. Ei lopulta tiedä kuinka paljon niitä punktiossa löytyy. :hug: Muista ottaa viikonloppu nyt rauhallisesti. Huomennako sulla on irrotuspiikki? ON: Minulla turposi maha mahdottomaksi. Lääkäri sanoikin että on hyperstimulaation...
  13. H

    * Hoidot KYS 2013 *

    onneaodottava Meille on aina siirretty kaksi. Lääkärit ovat alusta asti suositelleet sitä. En tiedä miksi. Kolmen päivän viljelyn ne teki varmaankin sen takia, koska aiemmista hoidoista ei ole saatu mitään tulosta ja joskus kuulemma alkiot lopettavat kehityksensä nelisolu vaiheeseen. Meillä...
  14. H

    * Hoidot KYS 2013 *

    ON: Neljästä alkiosta kolme oli pysynyt matkassa, kolmen päivän laboratorio viljelyssä. Kaksi alkiota siirrettiin ja yksi pakastettiin. Nyt odotellaan...
  15. H

    Miten kukaan voi tulla raskaaksi?

    Sä olet niin oikeassa. :D Mä olen manannut kanssa monta kertaa, että jollekkin riittää joku pieni hairahdus niin jo ollaan paksuna. Meillä ei auta ovulaatiotestit ja päällään seisominen aktin jälkeen. Se on niin väärin...
  16. H

    * Hoidot KYS 2013 *

    ON: Labran täti soitti ja neljä oli hedelmöittynyt. Soluista neljä oli ollut raakoja. Huomenna sitten katsotaan siirretäänkö alkiot huomenna vai torstaina. olettaen, että ne jatkavat olemistaan onneaodottava Siitä limakalvosta unohdin eilen sanoa. Mulla ei eilen kohdun limakalvo ollut eilen...
  17. H

    * Hoidot KYS 2013 *

    onneaodottava Älä vielä kirvesä kaivoon heitä. Ne pienemmätkin voi ehtiä mukaan. Mä pidän peukkuja.. ON: itsellä tänään punktio ja olin varautunut ja lääkäri myös että rakkuloita olis ehkä 7. Yleensä mulla on puolet tyhjiä. No punktiossa niitä rakkuloita ilmesty lisää ja niitä löyty yhteensä...
  18. H

    * Hoidot KYS 2013 *

    kultaavoi höh, toivottavasti seuraavassa kierrossa hymynaama ilmestyy onneaodottava mulla ei ennen keski ultraa ollut kuin pientä nippaillua mahassa. Turvotus on ilmestunut vasta parin viime päivän aikana ja nyt onkin maha ihan pallo. Mulla ei tietysti ole noita rakkuloita kovin paljoa...
  19. H

    * Hoidot KYS 2013 *

    onneaodottava Ultrassa kaikki ok. Toisella puolella oli 6 isoa rakkulaa. Isoin oli jo 24mm ja pienin 19mm. Oikealla puolella olikin sitten pieniä vain muutama. Isoin oli 15mm ja ehkä ehtii vielä mukaan. Punktio on maanantaina. Minä jäin saikulle jo tänään kun työssä on vauhtia ja vaarallisia...
  20. H

    * Hoidot KYS 2013 *

    onneaodottava meillä on niin pitkä taival näitä hoitoja ja yritystä takana ja aina on tullut vaan uusia ongelmia niin jotenkin on nyt niin pessimisti kun voi olla. Rakkuloita oli kuitenkin vain 5 jotka ehtivät tähän, loput oli niin pieniä ettei tiedä ehtivätkö kasvaa tarpeeksi. Meillä kun aina...

Yhteistyössä