Hakutulokset

  1. S

    Pitkään esikoista yrittäneet-2010-tervetuloa uudet!

    Mahtuuko mukaan Hei Sannek: yritystä v. 2001 ja uudelleen v.2007, ei lapsia. Clomeilla 4 kk, ei ovulaatioata.. 2 inssiä tehty, yhdistelmällä puregon+pregnyl. Toinen ovulaatio tehty 26.2 ja pp12 menossa...
  2. S

    ODOTUKSEN ODOTTAJAT 2010

    Hei Sannek: yritystä v. 2001 ja uudelleen v.2007, ei lapsia. Clomeilla 4 kk, ei ovulaatioata.. 2 inssiä tehty, yhdistelmällä puregon+pregnyl. Toinen ovulaatio tehty 26.2 ja pp10 menossa...
  3. S

    Inseminaatio

    Inssejä takana 2, jälkimmäisessä pp10... Ekasta inssistä paljon vatsakipua eli luulin, että nyt tärppää. Joo, ei tärpänny. Sit tästä jälkimmäisestä inssistä ei siis mitään oikeestaan. Eilen vähän rinnat kipeet, siis tosi vähän. Hassua miten erilaiset tuntemukset?! Täällä saa periaatteessa...
  4. S

    TAMMIKUUN PIINAILIAT PINOON

    digitaalisen testin tyly tulos: ei raskaana. pp13 eli huomenna on virallinen testipäivä. Mitäpä sitä sitten enää testaamaan. Äkkiä vaan menkat alulle että pääsee uutta inseminaatioo tekemään!!!!!! Mun kaveri testas tänään plussan (hänelle tehtiin pakastealkiosiirto päivää myöhemmin kuin...
  5. S

    TAMMIKUUN PIINAILIAT PINOON

    Onneksi olkoon ja hieno homma!! :flower: =) Tämä antaa toivoa meille muille inssiä läpikäyneille ja läpikäyville! Minulla on nyt pp12 menossa ja maha särkenyt inssistä asti lähes koko ajan samalla tavalla kuin menkoissa.. ja sitten ei taas mitään. Tunnustan, löin hanskat tiskiin eilen ja...
  6. S

    TAMMIKUUN PIINAILIAT PINOON

    Oli heti pakko tänne aamusti jo pistää viestii... mulla menossa pp8. Mä näin yöllä unta että menkat alko... se uni oli niin todellinen ja aattelin että miten sitä jaksaa kaikille kertoo taas että ei tärpänny... Sit herätessä mulla oli vieläki se olo, että pieleen meni... että täytyy soittaa...
  7. S

    TAMMIKUUN PIINAILIAT PINOON

    Tää oli suoraan kuin meidän elämästä..vähä kauemmin (n. 4 vuotta) yritetty tätä perhettä perustaa. Perussairauden lääkitystä yritetty katkottaa vuodesta 2006 ja vasta 1 ½ vuotta ollaan voitu yrittää raskautumista ja huonoin tuloksin. Hitsin yksityiset lääkärit kun eivät ajoissa sano että mene...
  8. S

    TAMMIKUUN PIINAILIAT PINOON

    Mä kuulin taas yhdeltä kaverilta että he odottavat... kääk!! Kyllä ottaa koville, vaikka tiedän ettei oo multa pois mut kuitenkin.. Mielessä herää aina sama kysymys, miks ne ja miks me ei? Mä sain myöhemmin illalla ihan hirveitä hysteriakohtauksia, itkin ihan pienestä.. mies taputteli päätä ja...
  9. S

    Onnistuminen ekasta INSEMINAATIOSTA?

    Hei, oon 34v ihan just ja yrittäny vuositolkulla tulla raskaaks... nyt takana eka inssi ja haluisin kuulla, kuinka monella täällä olevilla on alkanut raskaus ekasta inssistä? Mietin sitä todennäköisyyttä vaan... Oon niin poikki tähän odotteluun ja toivomiseen ja siihen ettei saa ajatella...
  10. S

    TAMMIKUUN PIINAILIAT PINOON

    Ei ole kuulkaa oikeanlaisia oireita liikenteessä nyt lainkaan... Hirmusen kiree oon, tunteet menee laidasta laitaan. Saan samanlaisia hepuleita kuin aina ennen menkkoja. Siinä on mies kovilla.... Ja mulla vasta pp2... miten tän kestää ja miten moni joutuukaan kestämään tämän uudelleen ja...
  11. S

    Onko kellään spermatulokset oleellisesti parantuneet?

    Minunkin miehellä oli ensimmäisessä siemenneste analyysissä surkeita tuloksia! Mutta nyt reilu puolen vuotta sen jälkeen inseminaatiota varten annetussa siemennesteessä oli hurjasti simppoja ja ne kuule oli muutenki parantuneet niinku liikkuvuus jne. Ja meille sanottiin yksityisellä puolella...
  12. S

    TAMMIKUUN PIINAILIAT PINOON

    Olin kans eilen inseminaatiossa ekaa kertaa, lasta yritetty tyyliin monen monituista vuotta... nyt vasta viime vuoden huhtikuussa päästy keskussairaalan hoidon piiriin, sitä ennen tunari yksityiseltä puolelta yritti hoitaa... Mulla vihloo maha koko ajan, sellasia menkkamaisia kipuja. Voihan se...

Yhteistyössä