Hakutulokset

  1. Metso

    **** Kevyempänä kesään**** syyskuu

    Metso pituus: 164cm aloituspaino: 90,9kg (01.03.2010) tavoite paino: 65kg paino nyt: 74,3kg viikkopudotus: melkee 2vkon pudotus 0,7kg (30.9.2010) pudotus yht: -16,6kg Unohtupa tossa aikasemmin käydä päivittelee, nyt kerkes sitte istahtaa koneelle. :) Melkeen 2vkon tulos. Hiukka liian...
  2. Metso

    karppaajien tsemppiketju

    Mulla näkyy ainaski heti nassussa jos oon erehtynyt polulla ja mättäny hiilarimössöö. Ei perunasta ehkä niinkään. Mutta kylhän sitä välillä saakin maistella. Muistaa sitte kuin hyvä on karppailla. :heart:
  3. Metso

    **** Kevyempänä kesään**** syyskuu

    Metso pituus: 164cm aloituspaino: 90,9kg (01.03.2010) tavoite paino: 65kg paino nyt: 75kg viikkopudotus: ? (20.9.2010) pudotus yht: -15,9kg Heipparallaa! Onpa mukava huomata että täällä jatketaan vielä. Nyt on LOMA ohi ja alotin uudessa työssäkin jokunen viikko sitten. Paino alkoi...
  4. Metso

    karppaajien tsemppiketju

    Tervetuloa kaikille uusille ja morjenttes vanhoille! :) Nyt sattu niin upeesti, että työnkuva/laatu/paikka muuttui ja siitä innostuneena onkin tipahtanut hurjasti paino parissa viikossa :D Jeeeeee pääsin alle maagisen 75kg:n rajan!! Ja iltapaino vielä. Viikonlopun hiilaripäivällä saatto ehkä...
  5. Metso

    karppaajien tsemppiketju

    Aaah! Kiitoksia! Tilailempas ensin koekäyttöön vähän ja sitten lissää jos maistuu. Yleensä välttelen makeutusaineita (se tuntuu fuskaamiselta!! :D Pitäs pystyy olemaan ilman! Muka), mutta kun kaikki leivonnaiset ei olekaan kokonaan omaan suuhun niin tuo vois toimia.
  6. Metso

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Nonnih, laskeuduttu on takaisin kotokumpareelle, jos joku vielä halajaa naapuriksi niin laittaa taas yksityisviestiä. Lisään heti kun huomaan :) Lvl 27 ja ahkera kukkienkastelija/lahjoja etsii kaltaistaan seuraa. :D (kuva ois kiva) En tiä miks sitä tuntee olonsa koko ajan kunnon...
  7. Metso

    karppaajien tsemppiketju

    Tättärää! Onpas foorumi muuttunut radikaalisti... Vielä ollaan kuvioissa mukana vaikkakin vähän köykäseen saan aikaseks käydä täällä. Yrityksenä olis mettäreissujen kunniaksi tarkoitus kehittää karppiversio mustikkapiirakasta. Pohja on helppo, voita ja mantelijauhoja, vähän kookosjauhoja...
  8. Metso

    En ole koskaan känyt rapukutsuilla.

    Kyllä mä olen käynyt monta kertaa kun sukulaiset järkkäilee. Aina niistä lähetään kotia pää kainalossa, tai mie ainakin kun mies kuskina :xmas:
  9. Metso

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Jos joku halajaa naapureita, niin laittaa yv:tä vaan. Lisäilen heti kun kerkiän. Frontiervillen lisäksi pelailen Cafeworldia aktiivisesti. FrV:ssä lvl 25 ja Cw:ssa lvl 59. Noiden rakennusten vääntäminen käy hermoille. :p
  10. Metso

    Kuinka hemmetin paljon ihmiset pitäisi liikkua ja vähän syödä että laihtuisi?!?!?

    Syötkö liian vähän? :xmas: Joskus sekin voi auttaa, että lisäilee vähän terveellisiä rasvoja. Oliiviöljyä salaattiin, voita paistamiseen... Ikäänkuin käynnistää sen prosessin ja kroppa luopuu taas liiasta. Syömisestä on tarkotus nauttia, eli ihan oikeessa olet kun et kituilemaan ala...
  11. Metso

    Psyykatkaa mua

    Mietin samaa kun tänään etsin pikkuveljelle joulukirjoja romukaapista... Siellä on lapsuudenlehdet, kirjat, hilavitkuttimia ja vaikka mitä. Vaatekaapissaki ois turhaa tavaraa joita en enää päälle pistä. Uffille?
  12. Metso

    ***Kevyempänä kesään*** Elokuu

    Heipparallaa kaikille! =) :flower: Paino sama edelleen, ja varmaan pysyyki kun lomalla suhraa laiskiaisena. No, 2 seuraavaa viikkoa menee nyt sitten kierrellessä Suomea joten kahtotaan sitten sen jälkeen. Rupeen kiskoo itteeni niskasta. Ois kiva olla joulun aikaan jo vähän kaposempi...
  13. Metso

    karppaajien tsemppiketju

    Kummallekkin: En mikään asiantuntija ole, mutta minusta semmonen 500 kcal vaje päivän tarpeesta on ihan ehdotonnnn maximi. Ettei mene ihan kitukuureiluks... Tämäkin asia on sitten tapauskohtanen, kannattaa kokeilla kuitenkin lisäämistä ja ihmetellä pari viikkoa. ;) Tässä vielä yksi laskuri...
  14. Metso

    karppaajat

    Aamupala: mantelileipä voilla, juustolla ja kinkkusuikaleella, pari oman maan kirsikkatomaattia Lounas/päivällinen: paistettuja naudanlihasuikaleita vihanneswokin kera (suoraan pakastepussista), seassa kookoskermaa loraus ja mausteet. Lisukkeina öljyyn säilöttyjä valkosipulinkynsiä...
  15. Metso

    Miten voin laihtua, kun mun pitää joka päivä syödä

    Mikäs tuossa jäi epäselväksi? :D Bratwurstia ja kananmunaa vetelen aamupalaksi harvasen vknloppu!
  16. Metso

    Mitä karppaaja SAA syödä?

    Kotiläksyt on nyt jääny tekemättä, tutustu rauhassa ja ajatuksella nuihin linkkeihin? :xmas: Ateriamatriisi on oivallinen apuväline. :) Syön nykyään enemmän kasviksia kuin koskaan ja karppaan. Joskus en syö lihaa ollenkaan, ei tee mieli. Maitotuotteita yritän syödä vain kohtuudella, koska...
  17. Metso

    Miten voin laihtua, kun mun pitää joka päivä syödä

    :laugh: Krhm... saanko esittää ehdotuksen? Karppaa! (Alkaa varmaan olemaan kirosana jo täällä, mutta kun se toimii...) Makkaraa ja nakkia (niitä lihaisampia vaihtoehtoja, ei pullamakkaraa) naamariin vaan. Kananmuna vielä lenkin kainaloon. :D
  18. Metso

    karppaajien tsemppiketju

    Mites tuossa edellisellä sivulla juur kommentoidaan harmoaki? Ja mäkin innostuin tuosta fruktoosijutusta. Jos niihin kysymyksiin ei vastata, niin veikkaisin ettei löydy tietoa kys. onkelmaan? Ei muakaan pahemmin kuule kommentoida. :D Siivellisen syrjintää? Ja musta olis poikaa, että jos...
  19. Metso

    Olenko ainoa joka ei jaksa innostua tankotanssista?

    Musta tuntuu, että jos tankotanssisin niin a) kuolisin nauruun tai b) joku muu kuolis nauruun c) kaikki kuolis nauruun. En vaan pysty kuvittelemaan tätä ruhoani tangon ympärille. Ei mun juttu. :D Eikä se näytä ees kauheen fantsulta, jollei nyt sitten ne sirkustemppuilijat jokka heiluu...
  20. Metso

    Parhaat keinot siihen että ihosi pysyy hyvänä?

    Omalla kohdalla ei auttanut kuin karppaus. Söin tässä taannoin munkin ja pastaa pitkästä aikaa (4 kuukauteen) ja finnit tuli takasin. :/ Toki huomasin selvän eron myös vaihtaessani käyttämään Decleorin puhdistusaineita ja Bare Mineralsin meikkejä, finnit vähentyivät mutta kokonaan ne lähti vasta...

Yhteistyössä