Hakutulokset

  1. K

    Keijukaisten tsemppiketju

    Hyvä väityli :flower: Todella hieno alku! Ja eiköhän plää pläänkin paino ala tuosta tippumaan :) Mulla oli aamupaino 64,9 eli pyöristän tuon nyt 65 kg kun mulla ei ole digitaalivaakaa niin se ei ole niin tarkka. BMI on siis 23,9 ja tuossa viikko sitten paino oli 65,5 eli suunnitelmien mukaan...
  2. K

    Neulojat!

    DROPS Design ~ Ilmaisia neuleohjeita Täällä on paljon ihania ohjeita :)
  3. K

    Ensimmäinen lapsi, eli minulla ei kokemusta: Kuuluuko leikki-ikäisen sairastaa näin paljon???

    Jos sua kovin huolettaa niin ainahan sulla on oikeus toiseen mielipiteeseen. Äitinä kuitenkin tiedät oman lapsesi tilan. Sitten taas lapset sairastaa. Juuri tänään mulle lääkäri totesi että on tutkittu että leikki-ikäinen usein on enemmän tai vähemmän kipeä n. 100 päivää vuodesta. Tuli vaan...
  4. K

    Keijukaisten tsemppiketju

    Niin ja puntaripäivä. Hm vaikka maanantai niin on rehellisesti viikolopun turvotukset mukana :D
  5. K

    Inhottaa oma ulkonäkö.

    Hohhohohohooo.... Ihan varmaan aika normaaleja tunteita. Kestää vähän aikaa hyväksyä uusi kroppansa kun ei ole enään nuoruuden pinkeä. Se on sitä naisellisuutta ;) Mediassa nyt syötetään kuvaa jos toistakin, mutta ei se ole se ainut kaunis.
  6. K

    Uskaltaisinkohan..?

    Voithan laittaa koulun tauolle. Mulla kävi ihan samalla tavalla. Lapsen hoitoon laitettuani tuli vaan kamala olo. Nyt olen taas kotona ja koulun paikka odottaa mua sitten kun olevan valmis. Sitä ei mihinkään viedä. Itse en kadu päätöstäni. On ollut ihanaa olla kotona vielä ja nauttia ajasta...
  7. K

    Keijukaisten tsemppiketju

    Hyvinhän sulla on mennyt :) Alkuun pääseminen on vaikeinta ja pääasia ettei liian rankasti aloitakkaan ettei into lopahta heti alkuun. Mulla on mennyt ihan kiitettävästi nähden että tässä ollaan nyt kipeenä ja kipeenä mulla on kokoajan nälkä ihan kuin pelkkä imetys ei riittäisi näläntuojana...
  8. K

    Miten olette pukeneet (10kk) lapsen keväällä, märkää+kylmää?

    No vaikka tyyliin fleece/villakerrasto, välikausihaallari ja kurahousut. Käsiin sitten villahanksat ja kurahanskat ja päähän välikausimyssy. Näillä meillä mennään :) Niin ja jalkaan kumisaappaat ja villasukat.
  9. K

    G: Oma ikäsi ja lasten iät

    Voisivat taikoa vähän mullekkin sitä aikaa vaikka siihen harjoitteluun näin alkuunsa kun en ymmärrä miten jotkut saa taiottua sitä kahdenkeskeistä aikaa edes kolmen kanssa :laugh:
  10. K

    G: Oma ikäsi ja lasten iät

    24v lapset 6v 2v ja 2kk Onpas kypsää porukkaa kun heti jos on enemmän lapsia niin on joko mamu tai lesda |O
  11. K

    Keijukaisten tsemppiketju

    No tämä tuli kuin tilauksesta! Pari viikkoa olen nyt terveellisemmin elellyt raskauskilojen poiston toiveessa ja kolme kiloa onkin mennyt, mutta nyt on tiistaista asti ollut herkuttelu taas päällä :ashamed: Lähti perheen keskeisestä Kiesma reissusta ja sitten eilen oli pojan synttärit ja...
  12. K

    Kun taapero VIHAA lunta...?

    Okei no hyvä kuulla että mun lapsi ei ole ainut joka ei ihan täysillä lämpene lumelle :) Vaatetuksen pitäisi olla ihan kunnossa. Kengätkin on ihan uudet ja sisällä kävelee niillä tosi hyvin. Tä tuntuu niin oudolta kun esikoinen suurinpiirtein sukelsi lumessa onnessaan jo ton ikäisenä. No...
  13. K

    Kun taapero VIHAA lunta...?

    Olen vissin synnyttänyt poikani väärälle puolelle maapalloa. Tässä kuukauden totutusyrityksen jälkeen alan olemaan epätoivoinen. Mun vajaa 2v. poika vihaa lunta. Joka kerta sama homma. Ulos menee ihan mielellään. Istuu rattaissa tyytyväisenä, mutta auta armias jos nostaa hänet maahan. Pikku...
  14. K

    Mistä saa sellaisia sellaisia irrallisia sanoja joissa on magneetti?

    Kiasmasta ainakin. Ne on jääkaappirunous-mangneetteja. Paketti maksaa joku 20e ja siinä on iso liuta sanoja. Niin ja jostain kirjakaupoistakin vissin on saanut.
  15. K

    Mies tosi kipeä- pitäisiköhän huolestua?

    Poistetiinko hampaita? Meinat jos ne kipuilee paljon pari päivääkin poiston jälkeen niin ei ole normaalia ja kannattaa tarkistaa. Mulla tulehtu poistokuoppa ja en ole koskaan ollut niin kipeä :$
  16. K

    jos ei sais lääkkeistä kelakorvausta olis mun ollut pakko jättää verenohennuslääkkeet ostamatta

    Onneksi kela korvaa! Kalliikishan toi sairaus tulee kun kustannukset oikein tarkkaan laksee. Toivottavasti vaiva paranisi :)
  17. K

    Kärsimättömyyttä ja turhista, mutta...

    ...koska mun vauva syntyy? Ei joku tietäisi? :D No ei. Mutta eikös se jos on pari päivää tullut ruskeaa ja vaaleanpunaista limaa ja tulppaa reilusti niin ole ihan lupaava merkki jo? :saint: Voiko tätä mitenkään edesauttaa? Mä haluun joskus taas uloskin kun on niin ihanat ilmat ja...
  18. K

    Kyllä mä ihmettelen niitä äitejä,joilla esim.useaan kertaan/vko harrastuksia

    Hm no riippuu tilanteesta. Jos isä on lasten kanssa vaikka sen tunnin jumpan ajan niin musta se ei sitten ole niin paha, kunhan viikonloput sitten käytetään yhdessäoloon. Meillä varmaan tulee menemään niin kun joskus kolmen vuoden päästä palaan "normielämään" että käyn kolme kertaa viikossa...
  19. K

    "Käytä aina pulkkamäessä kypärää". Kuka käyttää???!!

    En ole koskan edes kuullut tollasta saatika nähnyt ketään käyttävän saatika itse lapsena käyttänyt. Kai toi on joku jenkkijuttu tyyliin jos sattuu jotain niin pulkkafirmaa ei voi syyttää kun ohjeessa lukee että käytä kypärää. En tiedä. Outoa?
  20. K

    Mitä tykkääette nimestä MAGNA?

    Magma, Smegma, Smögmä :D Ei välttämättä ihan mun juttu. Makuasioitahan noi :)

Yhteistyössä