Hakutulokset

  1. J

    facebookista

    Oon joskus muistaakseni laittanu facen asetukset niin, että yksityisviestejä voi laittaa vaan kaverit. miten tuo asetus muutetaan?
  2. J

    Kuinka väärin voi otsikon lukea?!?!!?

    Riippuliitäjä jämähti puuhun Jämsänkoskella | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi ^luin: Ripulihiihtäjä :D :D :D
  3. J

    Tänään kaupassa nähtyä...

    Olin pojan (7kk) kanssa kaupassa ja poika istui nyt ekaa kertaa kärryissä. Tähän asti ollut siis siinä autonkaukalon näköisessä hässäkässä. Olin syöttänyt pojalle sosetta juuri ennen lähtöä ja pojan paita oli kirjavan keltainen porkkanasta. Juuri kattelin pojan paitaa ja tuumailin itsekseni...
  4. J

    värikkäitä imetyspaitoja

    osaisko joku neuvoa, mistä löytyisi värikkäitä imetystoppeja/ t-paitoja? siis ihan vaikka jotain yksivärisiä, mutta jotain muuta kuin valkoista, mustaa, harmaata.. esim. vaikka turkoosia, kirkkaan keltaista, punaista, mitä vaan! :)
  5. J

    Tuliko eilen salkkarit

    Kun ei katsomosta löydy..
  6. J

    missä myydään vehkeitä....

    ... joilla saa nepparit vaatteisiin kiinni? joskus yläasteella oon viimeks sellasta käyttäny. toki muitankin nepparinkiinnitys vinkkejä otetaan vastaan.
  7. J

    pöntön pienennin

    Täällä oli joku aika sitten juttua sellasesta pöntön pienentäjästä, jossa oli sellaset tikkaat, että lapsi kiipesi itse.. muistaako kukaan? tai tietääkö mitä tarkoitan.. :)
  8. J

    Kinkun kuorrutus

    Kuorrutan kinkun sinapilla ja korppujauholla, mutta pitääkö kinkun siis olla kokonaan jäähtynyt ennen kuorrutusta? eli siis en voi kuorruttaa heti siihen perään kun otan kinkun pois uunista? entäs kun otan kinkun pois uunista niin poistanko kamaran heti vai sitten kun on jäähtynyt?
  9. J

    postipaketti 2.luokassa

    Kauanko kestää maxikirjeen tulo 2 luokassa? entäs paketin? (vai onko niillä edes eroa?) :snotty:
  10. J

    Saako valittaa?

    Tänään ei oo mun päivä :(
  11. J

    ja taas!!

    :mad: Ahdistelija iski uimahallissa | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi :mad::mad::mad: oikeesti!! hyi helvetti! eihän siitä kauan ole kun oli uutisissa joku toinen pedo uimahallissa...
  12. J

    voiko vanhaa hiivaa käyttää?

    päiväys 20.6.2011. tekisin leipää...
  13. J

    Alkoholittomien drinkkien reseptejä

    Kertokaan alkoholittomien drinkkien reseptejä, jotka on helppo toteuttaa grillijuhlissa. Netistä haeskellessa vastaan tuli lantrinki nimeltä grenadiini? mistähän tuota saa ja mitä tarkoittaa ""dash", tulee esim. tuolla esille Nettibaari - drinkkiohjeita joka l
  14. J

    Meidän häät - mitä heille kuuluu nyt?

    koska tulee, tv-lehden kannessa oli joku mainos, mutta en sit löydä nyt mistään, että koska se tulee... osaisko joku lehden omistava sanoa? :) kiitän!
  15. J

    ohjelma kuutosista

    Tuli pari päivää sitten olikohan kolmoselta... löytyisköhän netistä?
  16. J

    Millä "kuuluu" terästää glögi?

    siinähän se kysymys tulikin...
  17. J

    6 kk unentarv

    Nukkuuko meidän puolivuotias liikaa päivällä? Aamu-unet n. 30 min-1h, päiväunet 3 h ja iltaunet 30 min.-1h... Aamu-unille mennään n. 1,5h jälkeen heräämisestä. Miten muilla menee puolivuotiaan nukkuminen?
  18. J

    hopea shampoo

    Suositelkaas hyviä ja halpoja hopea shampoita, onko ne kampaamo kamaa vai saako ihan marketista (tyyliin Prisma tms.) kiitos!:wave:
  19. J

    Hei miten sen Amerikkaan muuttaneen kävi?

    Sen joka oli ihan umpirakastunut Gregiin (tai johonkin)? Joskus seurasin sitä ketjua, mutta sitten unohin sen... Oliko se vuosisadan rakkaustarina? :heart:
  20. J

    Vierastamisesta

    Kovasti oon lueskellu aiheesta ja pohtinu, että mikä nyt sit on oikea tapa toimia jos vauva vierastaa... Meillä tää alkaa olla kohta ajankohtaista, ja mikä nyt sit olis lapsen kannalta paras tapa toimia. Jos vaikka kuvitellaan tilanne, että lapsi alkaa huutamaan jonkun vieraan sylissä, niin...

Yhteistyössä