Hakutulokset

  1. T

    40+ odottajat Vol 3.

    Meille syntyi kahden päivän käynnistelyjen jälkeen 28.7. poika, 3780g ja 54cm. Kesä meni juostessa äitiyspolilla ja onneksi nyt ollaan tässä. Jos jaksan kirjoittelen tarinaani myöhemmin, nyt istutaan sohvan nurkassa ja imetetään.
  2. T

    40+ odottajat Vol 3.

    sinivatukka, kyllä minä täällä ainakin olen, mutta näillä sivuilla tökkii jokin aina vaan. Välillä pääsen sisään, mutta sitten homma tyssää ja saa ainakin puoli päivää koittaa ennen kuin aukeaa. Mutta että sinulla JO viikon päästä alkaa äitiysloma!! Minä joudun vielä neljä viikkoa omaani...
  3. T

    40+ odottajat Vol 3.

    wiivi onkin pistänyt tuulemaan. Onnea uusiin nurkkiin, täytyy sanoo monikossa kun se mökkikin siihen vielä tupsahti. Löysittekö uuden kodin samalta paikkakunnalta? Ja miten selvisit muuttotouhusta mahan kanssa? Se on aika homma pakata ihan kaikki tavarat ja vielä järjestellä uuteen kotiin kaikki...
  4. T

    40+ odottajat Vol 3.

    Morticia, Olga ja Rominas, minäkään en ole tuon alkoholin kanssa ihan ehdoton. Sen rajan pidän, että väkeviin en koske ja kerralla vain yksi annos. Tässä raskaudessa olen muistaakseni kolme kertaa siiderin juonut.
  5. T

    40+ odottajat Vol 3.

    PikkuMyylle voimia viimeisille viikoille. Toivottavasti ei kovasti mene la:n yli kun jo nyt on noin tuskaista. Tuo yöunien puuttuminen tekee olemisesta kaameeta, voimia todellakin sinne. Omaan napaan sitten vaan. Kävin pe siellä äitipolilla ja lääkäri pätkäytti meikäläisen neljän viikon...
  6. T

    40+ odottajat Vol 3.

    Heipähei pitkästä aikaa. Mahatauti on täällä kans vaivannut kauan kun kiersi tietty koko perheen. Itsellä otti kaikkein kovimmalle ja on se kieltämättä karmee tauti näin odotusaikana. Selvisin onneksi kotihoidolla, vaikka hetken näytti, että tiputukseen joudutaan kun mikään ei sisällä pysynyt...
  7. T

    40+ odottajat Vol 3.

    Oi Wiiwi. Ihan ekaks. Vauvasi ei ole pieni, minulle annettiin rv21+5 painoarvioksi 430g. Missä olit rakenneultrassa? Ennenkuin sukellat netin syövereihin, voisi olla hyvä soittaa tuonne rakenneultran tekijälle ja kysyä mitä tämä nyt tarkoittaa tai omaan neuvolaan. Ymmärrän todella hyvin, että...
  8. T

    40+ odottajat Vol 3.

    MrsBree, tyyntä myrskyn edellä. Olisitkohan jo tositoimissa, etkä tarvitsisi tuota maanantain ultraa? Jännityksessä nyt vauvasi sinua ja meitä pitää. Minttu, onko sinulla vielä pitkä aika siihen seuraavaan ultraan? Sara72, lämpimästi tervetuloa. Omaa napaa. Viikot vierii ja aika...
  9. T

    40+ odottajat Vol 3.

    minttu, ilmoitahan minkämoisen vastauksen neuvolan tätsy sieltä polilta saa. Onko sulta se hcg-arvo mitattu nyt? Ja muistankohan väärin, mutta eikös se tuplaantunut joka toinen päivä, eikä joka päivä. Niistä viitearvoista on netissä taulukoita. Se väli missä arvon pitäis olla on kyllä aika suuri...
  10. T

    40+ odottajat Vol 3.

    MrsBree, sinua nyt jännätään täällä seuraavaksi. :) Sitten onkin vauvaton huhtikuu meidän listalla :|, kunnes kesällä alkaa toiminta. Aurinkoista päivää, ihan kaikille. taavi 23+6
  11. T

    40+ odottajat Vol 3.

    Bugsy, ONNEA uudesta perheenjäsenestä. Synnytyskertomuksesi alku oli kyllä karua luettavaa. Miten kätilö voi olla noin saamaton, ettei tee mitään!!! ja perustelee sitä vuoron vaihtumisella? Onkohan ihan oikeassa ammatissa, jos ei kykene tilanteessa toimimaan? Grrrrr! Olen vihainen puolestasi...
  12. T

    40+ odottajat Vol 3.

    minttu, nyt jäitä hattuun. Kyllähän tuollaisen käyntiraportin lukeminen masentaa. Ulkopuolisena ihmettelen, että lääkäri antaa puheissaan toiveita, mutta sitten kirjoittaa paperille noin! Tuulimunasta minulla ei ole omakohtaista kokemusta, mutta varmasti siitä täältä ja kuumeilijoiden puolelta...
  13. T

    40+ odottajat Vol 3.

    Kittyblue, tervetuloa. Oikean paikan olet löytänyt kun meidät löysit. :wave: minttu, voi sinua. Kun tuohon kalvavaan epätietoisuuteen ei löydy helppoa ratkaisua. En tiedä auttaako tämä mitään, mutta minulla sydänäänet kuului ultrassa ensimmäisen kerran rv9+3. Sitä ennen tuli tehtyä yksi ja...
  14. T

    40+ odottajat Vol 3.

    Omaa napaa vielä kun se on niin kovin lähellä. Olin eilen neuvolassa ja aloitin tietty heti rinnoistani puhumisen kun niiden kanssa on yötkin mennyt. Kätilö sitten otti ja tutki rintani ja kyseli oireista ja edellisistä imetyksistä. Kuumetta minulla ei vielä ole ollut, eikä rinnat punoittaneet...
  15. T

    40+ odottajat Vol 3.

    Kommentoin nyt asioita mitä muistan, mutta lahopäänä en kauheasti muista. :laugh: Väsymystä joku poti ihan tosissaan, siitä on kokemusta täälläkin. Tuo raskaudesta johtuva väsymys on siitä kummallista, että sitä ei nukkuminenkaan poista. Nukkua tietty pitää aina kun voi, tai ainakin levätä...
  16. T

    40+ odottajat Vol 3.

    Tervetuloa LeiaK ja Säihke. Minä omanapaisesti käyn vain poksumassa 23+0
  17. T

    40+ odottajat Vol 3.

    wiivi, sinullahan hauska miehen perässä muutto-historia takana. Niin se elämä heittelee. Tuo lämmitysroikka-episodi on sitten taas niitä talven iloja, joita aina joku jossain toteuttaa. Todellista luksusta tuo teitin ultra neuvolassa. Vau! ja toivottavasti sitä tosiaan käytetäänkin, jos paikalla...
  18. T

    40+ odottajat Vol 3.

    Vielä vähän omaa napaa. Olen öisin nukkunut todella huonosti. Illalla saan unen kiinni helposti, mutta herään parin tunnin unien jälkeen siihen kun rintaani särkee. Kaurapussia lämmittelen vähän väliä ja torkun sen kanssa puolihorroksessa. Yleensä joudun ottamaan aamuyöstä särkylääkettä, jotta...
  19. T

    40+ odottajat Vol 3.

    PikkuMyy, sinulla on kyllä todella alhaiset verenpaine lukemat. Oliko ne vielä neuvolassa mitatut? Varmaan kohta antavat luvan lopettaa koko lääkkeen käytön, ainakin hetkeksi. Koitahan pystyssä pysyä. MrsBree, hurjaa sinun seurata tuota Japanin tilannetta. Oletteko vieläkään saaneet mitään...
  20. T

    40+ odottajat Vol 3.

    Minttu. Minä kävin tuossa nt-ultrassa kaksikin kertaa. Kiertoni on tosi pitkä 42 päivää, mutta neuvolassa eivät ottaneet sitä huomioon, vaan laskivat ekan la:n kuukautisista. No, siitä sitten seuras se, että olin sekä verinäytteessä että ultrassa liian aikaisin ja molemmat piti ottaa uusiksi...

Yhteistyössä