Hakutulokset

  1. M

    Puregon 900

    Onko puregon 900 ylimääräistä?kuinka paljon? Jos eilen yht. 975 iu eli 75 meni yli,onkohan siellä ollut niin paljon ylimääräistä?
  2. M

    Hoidot jatkuu 2013

  3. M

    Viimeinen hoito ohi..

    Laittakaa yksityisviestiä ois kiva vaihtaa kokemuksia, varsinkin jos ootte lopettanut hoidot. Mietimme toki vielä yhtä hoitoa, eli neljättä IVF, mutta ei varmaan pariin vuoteen jaksa.. On mulla ystäviä joille pystyn kertoon näistä asioista, mutta olisi kiva vaihtaa ajatuksia jotka ovat kokeneet...
  4. M

    Viimeinen hoito ohi..

    En tiennytkään että julkinen on noin tarkka että jos olette yksityisellä tehnyt yhden hoidon, niin siitä tulisi täyteen se kolme hoitoa,luulin että yksityinen ei liity ollenkaan tähän julkiseen hoitoon?! (Tosin me ollaan julkisella tehty ne kolme hoitoa) Olisitko halunnut jutella yksityisesti...
  5. M

    Viimeinen hoito ohi..

    Meillä mieheni kanssa oli tässä vasta -toistaiseksi- viimeinen hoito,eli 3 IVF, eli pakasteet on käytetty eikä ole yksikään kiinnittynyt edes. Luulin että ok, mutta nyt kun se on totta niin ei haluaisi vielä luovuttaa.. Lääkärin kanssa puhun asiasta vielä, niin voisikohan pyytää jotain...
  6. M

    Hoidot jatkuu 2013

    Tämäkin hoito meni perseelleen! Menkat alkoi eilen.. Tämä oli -toistaiseksi- viimeinen hoito, ellei lääkärit päätä että vielä yksi hoito ja toinen juttu että jaksetaanko enään näitä pettymyksiä, ties montako alkionsiirtoa ja ei plussan plussaa! Nyt haluaisin kokemuksia siitä miten selvitä jos ei...
  7. M

    Hoidot jatkuu 2013

    HilleriHiiru: Olen pahoillani tuloksesta:hug: Se on totta että lutinus aiheuttaa raskausoireita! Valuko sulla lutinusta paljon takaisin? Mulla on jonkin verran tullut takaisin joten pakko pitää suojaa housuissa kun sotkee. Pitäis jaksaa vielä ensi viikko että pääsee tästä piinasta!
  8. M

    Hoidot jatkuu 2013

    Nipsu: Joo,se oli silloinen kympin hoidot mihin itsekin kirjoittelin, vaan saapa nähdä miten käy tämän viimeisen hoidon.. Ok, kiva tietää että testipäivä on pp14, mulla on nyt listassa väärä pvm mut no ei se haittaa. Kertokaapa muutkin oireistanne, milloin teapot sulla tuli sitä rusehtavaa...
  9. M

    Hoidot jatkuu 2013

    Ootteko laittanut testipäiväksi pp12 vai pp14? Mä laitoin pp12.. En tiiä mikä mun virallinen testi päivä on.. Eikös ollut niin että siirron seuraava päivä on vasta pp1? Nipsu: muistanko oikein että olitte hoidoissa tässä aiemminkin, ehkä pari vuotta sitten? Ja saitte vauvan syliin asti? Näin...
  10. M

    Hoidot jatkuu 2013

    HOIDOT JATKUU 2013 MIKÄ TILANNE?? Emma81 ........... 4.ICSI .............. helmikuu 2013 Simpli................2.IVF 2.pas ..... ...helmikuu 2013 Odottava73 ....... 4.IVF.......... .......helmikuu 2013 Paiju..................3. IVF/ 3.PAS.......maaliskuu 2013...
  11. M

    Hoidot jatkuu 2013

    Heippa pitkästä aikaa :wave: Täällä haettu kyytiin -toistaiseksi- viimeiset alkiot (2) tänään. Lääkäri sanoi että ehkä saamme tehdä 4 IVF:n jossakin vaiheessa,mutta pidän kyllä parisen vuotta taukoa.. Onko muita piinailijoita?
  12. M

    Hoidot jatkuu 2012

    Vaikka mulla oli nega ja tullut hieman vuotoa, niin päätin jatkaa lutinusta vielä, eihän niitä ole kuin ke aamuun asti.. Jos vuotoa tulee reilusti niin sitten lopetan, mut mies toivoi että jatkaisin lääkkeen ottoa niin teen sen sit, varmuuden vuoksi.. Lämmötkin aika korkealla..
  13. M

    Hoidot jatkuu 2012

    Lisäsin itseni tuonne!
  14. M

    Hoidot jatkuu 2012

    Testasin äsken, nega :'( taidan lopettaa lääkkeet nyt, kuitenkin jo pp12. ja mulla just niitä kuumia aaltoja ja välillä taas kylmä, eli just niitä oireita mitä ennen menkkoja, näitä on ollut ennenkin, lopetan nyt lääkkeet että menkat alkaisivat pian. Jep, meidän hoitopaikassa ei ole verikoetta...
  15. M

    Hoidot jatkuu 2012

    Päätin että en tee tänään testiä,teen huomen tai tiistaina. Eipä mulla noita lutinuksia ole kuin ke aamuun asti. Täytyy sanoa että pitkä kaks viikkoa ollut. Vaikka päätin että en hermoile:) onko muita jotka kohta tekee testejä?
  16. M

    Hoidot jatkuu 2012

    pähkis: Meille jäi pakkaseen 3 alkiota. Jos tämä ei nyt onnistu niin pidän taukoa jonkin aikaa näistä, ja nämä ovat sitten meidän viimeiset alkiot, koska 3 ivf oli nytten. Mitä oireita sulla oli?
  17. M

    Hoidot jatkuu 2012

    Lutinuksen käyttäneet:onko teillä alkanut menkat vaikka ootte laittaneet lutinuksia vai alkoiko vasta kun kuuri oli loppu?
  18. M

    Hoidot jatkuu 2012

    Mulla oli tuoresiirto kun ivf oli. No,kai se on parempi vain laittaa lääkkeet kiltisti ja testata vaik tiistaina.
  19. M

    Hoidot jatkuu 2012

    PÄHKIS:ei oo mulla veritestiä.
  20. M

    Hoidot jatkuu 2012

    Pikkukarhu:Sanoivat että 2viikkoa,mut voisinko lopettaa? Kuitenki ti tai ke loppuis.. Vinkkejjä

Yhteistyössä