Hakutulokset

  1. T

    Rv 13 ja kivut+vuotoa

    Moi! Olen siis rv 13+1 9 vuoden lapsettomuuden jälkeen, tämä alkoi luomusti. Nyt 4 päivää sitten alkoi menkkamaiset kivut ja seuraavana päivänä tuli joku kudoskappale (väritön) ja pieni määrä verta, sen jälkeen vain ruskeaa vuotoa jonkinverran. Kivut ovat jatkuneet ja eilen käytiin ultrassa...
  2. T

    Luomuplussanneita pitkän lapsettomuuden jälkeen

    Onkohan täällä palstalla kohtalotovereita? Meillä luomuplussa (nyt rv 8+0) 9 vuoden lapsettomuuden jälkeen (näistä 3 vuotta käyty kaikki julkisen puolen hoidot läpi). Tässä tilanteessa tuntuu ettei kuulu oikein mihinkään ryhmään... kunnei ole lapsettomuushoidosta plussannut eikä todellakaan...
  3. T

    Epätoivoinen

    Hei! Olemme mieheni kanssa olleet ilman ehkäisyä vuoden 2004 alusta ja hoitoihin lähdimme vasta v.2010 alusta. Lapsettomuuteemme ei ole löytynyt syytä. Miehen siittiöt ovat välillä huonosti liikkuvia, mutta sitä ei silti ole katsottu syyksi. Tähän mennessä on tehty 4 inseminaatiota ja 2 ICSIÄ...
  4. T

    Ovulaatiotestien luotettavuus?

    Moi! Bongailen tässä ovista PAS:sia varten ja tänään on kp 12. Ovis on ollut yleensä kp 14 paikkeilla, viimeksi kp 15. Olen ihan äimänä kun halpistesti Pregchek näyttää vahvaa plussaa tänään, mutta Clearbluen Digitalinen ei vielä lh-huippua löytänyt. Luottaisin itse kuitenkin Cb:n...
  5. T

    Tiputteluvuotoa IVF-hoidon jälkeisessä kierrossa?

    Onko kellään kokemusta moisesta? Mulla alkoi siis kp 16 tiputteluvuoto ja nyt viidettä päivää eli loppua ei näy! :kieh: Vähän myös kuukautistyyppistä kipua ajoittain. Mietin vaan että kannattaako PAS:ia tehdä heti perään, kun tämmöistä ilmeni, suunnitteilla on.
  6. T

    PMS-oireet alkionsiirron jälkeen

    Viikko aikaa mulle siirrettiin yksi alkio 1.IVF:ssä ja nyt parin päivän ajan ollut todella voimakkaita pms-oireita, kuumia aaltoja (välillä myös kylmä), tissit meinaa räjähtää (oli jo ennen punktiota) ja menkkakipuja. Onko toivo onnistumisesta mennyttä? Onko kokemusta vastaavista tuntemuksista...
  7. T

    Minä kiertopäivänä alkaa Puregon-pistelyt?

    Eli siinä se kysymys olikin. Meillä kokeillaan tota neljänteen inssiin ja nyt mietin vaan missä vaiheessa hankin sen. En viittis sitä varten soittaa klinikalle kun sinne on muutenkin vaikea päästä. Ei ollu mitään juttua vaan viime vastaanotolla, sain vaan välineet mukaan...
  8. T

    Kuinka monelle tullut Clomifenistä useita munarakkuloita, kystia yms.?

    Olen siis juuri syönyt toisen kierroksen Clomifeeniä, ensi viikolla pitäis olla inssi. Ekalla ei tullut juuri mitään tuntemuksia munasarjoihin, vaikka kaksi munasolua kypsyikin. Nyt kp 9 ja eilisestä lähtien varsinkin vasemman munasarjan seudussa jatkuvaa jomottelua ja kipua. Tänään kipu on...
  9. T

    Lääkkeiden käyttö raskausaikana

    Moikka! Ajattelin jos täältä palstalta saisin vastauksia mieltäni askarruttavaan kysymykseen eli lääkkeiden käyttöön raskausaikana, kokemuksia niistä. Yleisestihän aina sanotaan ettei mitään saa käyttää. Eli ollaan "yritetty" lasta jo 6 v. ja nyt on eka inseminaatio tehty torstaina. Mulla...

Yhteistyössä