Hakutulokset

  1. N

    Minkälaisia vaatteita ostatte/käytätte?

    oot aika samankokoinen ku mie,mie pari senttiä lyhyempi.Itse ostan tai tilaan elloksen plus vaatteita,jotka on "reheville""naisille,kun itellä tota rintavarustusta on...musta on suosikki,ja v-aukkoiset paidat!Poncho on nyt in ja sen alta ei läskit näy:))Myös Lindexiltä löytyy isojen tyttöjen...
  2. N

    Paikkakunta pinoa tännekin puolelle.....

    sodankylä ja 32vee
  3. N

    Menneitä kokemuksia

    Hei Maagi. Kyllähän kyseinen mies ensin todella vaikutti oikeasti ihastuneelta ja kiinnostuneelta. Olin tosin silloin itse erittäin vastaanottavaisessa tilanteessa, koska kaipasin vahvistusta sille, etten ole epäkelpo (se tilanteeni taas johtui aivan muusta, joka tähän ei liittynyt mitenkään)...
  4. N

    Onko parempi olla tietämättä

    Alle 18-vuotias on minun mielestäni lapsi. Enempää en kommentoi ikäasiaa.. mutta todella, on OKSETTAVAA, että aikuinen mies (tai nainen), on minkä ikäinen tahansa, ottaa käyttöönsä lapsen! Lapsi on kuitenkin, sukupuolesta riippumatta, rakastunut ja halukas miellyttämään. Ja luulee kyseessä...
  5. N

    Menneitä kokemuksia

    Toivonpa totisesti kaikkien naisten, joilla yhä on sama tilanne kuin minulla silloin, niin nopeasti kuin mahdollista keräävän rohkeutensa, ottavan eron ja muuttavan mahdollisimman kauas! Varmaankin kaikki ymmärtävät, ettei siinä ole miehen puolelta mitään muuta kuin mukavuudenhalu: hän saa...
  6. N

    Menneitä kokemuksia

    Oma kokemukseni uusperheestä on vuosien takaa, emmekä olleet vielä naimisissa, kihloissa ja avoliitossa kylläkin ja menossa naimisiin. Oma poikani oli silloin 12, miehen tytär 5. Miehen tytön kanssa ei ollut ongelmia. Hän oli fiksu tyttö ja huomasi joutuin, ettei kanssani kannata tuhlata...
  7. N

    äiti ja kolmivuorotyö

    Heisulivei!! Onko muita äitejä jotka tekee kolmivuorotyötä??Mie olen ollut nyt 3v.dementiakodissa ja kolmessa vuorossa painetaan menemään.Mullla on kaksi lasta 4 ja 7,miehen työ on suht säännöllistä onneksi,mutta välillä hälläkin työreissuja.Välillä arki pakkaa pukkaamaan paineet päälle ja...
  8. N

    äitejä Oulun yläpuolelta ihan pohjoisin suomi mukaan lukien

    hei!! Oon Sodankylästä ja kiiinostuin,mistä hommasta oisi kyse?? -Päivi- p.neitola@surfeu.fi
  9. N

    Kuinka usein vaihdatte..

    aina menkkojen jälkeen elikäs kerran kuussa :wave:
  10. N

    raskaus sterilisaatiosta huolimatta?

    Mulle tehtiin 5/05 sterilisaatio,klipsit laitettiin.Menkat on pyörinyt normaalisti kunnes nyt ei sitten oo kuulunut.normaalisti kierto on 26-28pvää ja nyt on jo yli 40 pvää mennyt!Tein raskaustestin mutta näytti negatiivista.Mistä ihmeestä on kyse??Pitäskö tehdän taas uusi testi vai käydä tk:ssa...

Yhteistyössä