Hakutulokset

  1. A

    mikä tytölle nimeksi?

    Lahja...?
  2. A

    ODOTUKSEN ODOTTAJAT 2010

    tänään käytiin taysissa saamassa kaksi pitemmälti viljeltyä kyytiläistä mukaan matkaan..ja toivo on taas huipussaan... aprillipäivänä sitten testaillaan.
  3. A

    ODOTUKSEN ODOTTAJAT 2010

    riksu82, meillä on syy selittämätön... isännällä uimareita vähänlaisesti, mutta normaalin rajoissa, niillä pitäisi kyllä raskautua. siirretyt alkiot aina top luokkaa, ja mä reagoin lääkityksiin ym. komiasti, mutta...joku mättää :( onnittelut kaikille plussanneille!!!!!!!!toivottavasti me...
  4. A

    ODOTUKSEN ODOTTAJAT 2010

    jos myös ilmoittautuisi tähän ketjuun.. minulla on ed.suhteesta -00 syntynyt tyttö, nykyisen isännän kanssa yritystä takana 4v8kk. hoitoja on tehty kaikkea mahdollista..3inssiä, kaikki negaa, 1.ivf nega 2PASia, negoja, 1icsi toi plussan joka meni kuitenki viikon päästä testauksesta...
  5. A

    Lapsettomuushoidot ja masennus

    samassa jamassa täälläkin.. 4v8kk yritetty, 7eri hoitokerrasta yksi +, joka meni kesken viikon sisään testauksesta.en kykene tapaamaan ystäviäni, jotka ovat raskaana ja muutenkin olen eristäytynyt lähes kokonaan sosiaalisesta elämästä. olen nyt sairaslomalla keskivaikean masennuksen vuoksi. käyn...

Yhteistyössä