Hakutulokset

  1. LähiönViehkeinValas

    Mikä keittiö olet?

    Ootteko joskus tehneet testin? http://www.iskukeittiot.fi/keittiotyylitesti/ Mulle tuli GEO- keittiö. EI ehkä oma valintani kuvan perusteella, mutta kuvaus piti hyvin paikkansa.
  2. LähiönViehkeinValas

    Mitä aiot tehdä huomenna?

    Kysymyksen innoittajana toimii siisti, puhdas koti ja Yksi Karhu III :D Minä aion polkasta pyörällä torille ostamaan valkoisia tulppaaneja vaasiin keittiön pöydälle, juoda tuoreet kahvit kera croissantin heti kun kahvilat aukeaa ja polkasta kotiin miehen ja lapsen luo, jotka ovat tod.näk jo...
  3. LähiönViehkeinValas

    Onks muilla tällästä?

    Minä menen television ohi ja laitan sen hiljemalle, mies tulee kohta perästä ja laittaa lujemalle, minä hetken päästä hiljemmalle, mies tulee perästä... Menen huoneeseen ja laitan valot päälle, haen jotain toisaalta ja valo on sammutettu, laitan sen takaisin päälle kunnes mies sen...
  4. LähiönViehkeinValas

    Potalta pytylle..

    Jaksaako kukaan enää tähän aikaan jauhata pottajuttuja? :D Mä tuos äsken vessassa asioidessani mietin, että minkä ikäisenä tuon potan sais heivata mäkeen? Siis mä en käy potalla vaan katsoin lapsen pottaa ja mietin.. etc. Meillä nyt 3v4kk eikä käy pytynpienentäjällä kotona laiskaan, meillä...

Yhteistyössä