Hakutulokset

  1. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** lokakuussa, MEIDÄN KUU! <3~ 9 vauvaa syntynyt !

    Mulla on ihan totaalisti jäänyt tänne kirjoittelu, mutta Meille syntyi 7.10 klo 13.22 (rv 38+3) tyttö. Painoa 3430g, pituutta 50,5 cm ja pipaa 36 cm. Ihana Prinsessa ruttu! Kertoilen synnytystarinaa myöhemmin. :heart:
  2. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    Mäkin nyt kirjoitan ekaa kertaa näille uusille sivuille. Onpahan tämä taas unohtunut.. Onnea Heikulle ja koko perheelle! Kävin eilen neuvolassa ja jäi vähän kökkö maku, kun oli olkapäitään kohautteleva sijainen. Oltiin jo oikean terkan kanssa puhuttu mm. kokoarvioon menosta yms., mut en sit...
  3. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** elokuussa <3~ 2 vauvaa syntynyt !

    Heippa! Sain sitten melkein kaksi viikkoa sairaslomaa selkäkivun vuoksi. (Työterveys)Lääkäri oli myös sitä mieltä, että tuskin palaan viimeiseksikään viikoksi töihin ennen äippälomaa. Tuli tosi helpottunut olo, kun tuntuu että supisteleekin niin hirveästi töissä stressin takia :( Käytiin...
  4. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** elokuussa <3~ 2 vauvaa syntynyt !

    Heippa! Ihan ensiksi POKS 31+0 :heart: Mä voisin laittaa sulle Lara viestiä tosta facebook-ryhmästä. Arvioi sitten olenko sinne sopiva, en loukkaannu vaikken oliskaan. :) Kiva kuulla hyviä kokemuksia nordenskjold siitä riippusängystä, vielä kun saisi miehen suostumaan! No eipä...
  5. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** elokuussa <3~ 2 vauvaa syntynyt !

    Tsempi Nana09! Mä voisin kertoilla tän päiväisiä neuvolakuulumisia: paino -500 g rr 136/82 Hb 119 Sf 28 syke +140 pissa puhdas Neuvolantäti siinä kokeili mahaa ja sanoi, että supistaapa helposti. Oli bongaavinaan montakin supistusta, mä en huomannut mitään :ashamed...
  6. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** elokuussa <3~ 2 vauvaa syntynyt !

    Ihan nopsasti... Paljon onnea pokermama ihanaisesta tytöstä! :heart: :heart: :heart: Itku tuli silmään, kun kuvia katselin! Voimia kaikille enemmän tai vähemmän kärvistelijöille! :wave: Hituli rv 30+1 muoks* Ai niin, meille tulee ikäeroksi 2 v 1 kk.
  7. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** elokuussa <3~ 2 vauvaa syntynyt !

    Mua kans ketuttaa, kun täälläkään ei tehdä tuota synnytystapavaimikälie ultraa. Esikoisesta kävin ultrassa viikkoa ennen synnytystä, kun neuvolassa arvioitiin käsikopelolla suureksi ja tuomio oli, että yli nelikiloinen tulee. Se on kyllä tosi ahdistava viikko odotella pelko perseessä synnytystä...
  8. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** heinäkuussa <3~ 1 vauva syntynyt !

    Oih! Miljoonasti onnea Pirkkis pienestä pojasta :flower: :flower: :flower: Hituli 27+5
  9. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** heinäkuussa <3~ 1 vauva syntynyt !

    Happy79: Mun rytmihäiriöt on sellaisia "muljahduksia" ja sitten välillä syke kiihtyy muutamaksi sekunniksi. Tuntuu, että sydän hyppää kurkkuun, ei kiva. Todella epämiellyttäviä! Mullahan ei tosiaan sinänsä syytä noille löydetty, joten ne on vaan normaali raskausoire :/ Hituli ja pirun...
  10. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** heinäkuussa <3~ 1 vauva syntynyt !

    Moi piiiitkästä aikaa! Olen seuraillut kirjoitteluanne melko aktiivisesti, mutta jotenkin en vaan saa aikaiseksi itse kirjoittaa. Rakenneultrassa oli kaikki hienosti ja tyttöä meille povattiin. (Voi merkitä listaan mama-L) Olen kärsinyt rytmihäiriöistä, jonka vuoksi multa otettiin...
  11. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~

    Pikapikaa vain kiittelen uudesta pinosta mama-L! Huomenna rakenneultraan. Toivottavasti kaikki on kunnossa ja saataisiin sukupuolestakin jotain selvää. Kirjoittelen sitten sen jälkeen paremmin (jos ehdin...). Esikoisen kanssa osakestoiltiin ja ajattelin mennä samalla tyylillä tän...
  12. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** toukokuussa <3~

    Voi itku Minttu-Maaria! Kovasti voimia!!
  13. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** toukokuussa <3~

    Pari päivää poissa ja voi mitä kaikkea ihanaa täällä on tapahtunutkaan! Onnea miljoonasti kaikista poika- ja tyttölupauksista ja upeista ultrakuulumisista!! Ihana ultrakuva mama-L!! Mulla ultra parin viikon päästä ja odotan (kanssa) jo malttamattomana. Toivottavasti tämä meidän tirppaliini...
  14. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** toukokuussa <3~

    Heippa taas! Mulla menee niin kauan teidän juttujen houlelliseen lukemiseen, etten sitten enää oikein ehdi itse kirjoitella. Mä en oo tuntenu potkuja pariin päivään ja oon tosi huolissani. Kuplinta on vaihtunut heiveröisiin potkuihin ja ne on jotenkin vaikeampi tuntea. Ja kun töissäkin (ja...
  15. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** huhtikuussa <3~

    Heips piiitkästä aikaa taas! Tervetuloa uudet saduli ja hohto! Keukeulle onnea hyvistä uutisista! Mulla tuntuu liikkeet jo tosi voimakkaasti ja vatsa näkyy jo (toisin sanoen läskit on pullahtaneet esiin). Eihän tuosta esikoisesta näin aikaisin näkynyt saatikka liikkeet tuntuneet. Pidin...
  16. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** huhtikuussa <3~

    Heippa! Tulin vain nopeasti lukemaan juttujanne ja ilmoittamaan tyttö-olosta. Mulla oli esikoisesta tosi vahva poika-olo ja ajattelin kokoajan, että poika meille tulee (en mitenkään erityisesti toivonut edes poikaa..) Olin synnärillä ihan puulla päähän lyöty, kun tulikin tyttö :laugh: Nyt ehkä...
  17. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** huhtikuussa <3~

    Heippa pitkästä aikaa!! Tsemppiä kaikille veriseulasta kiinni jääneille. Nettihän on pullollaan tarinoita melko pelottavan kuuloisista riskiluvuista huolimatta terveet vauvat synnyttäneistä. Uskon kyllä, että odottelu on ihan hirveetä. Voimia!! Oltiin viime viikko lomalla Saariselällä ja...
  18. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** huhtikuussa <3~

    Ai niin, kiitos uudesta pinosta! Hituli ja minttu 11+4
  19. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** huhtikuussa <3~

    Voih, Onnea Kätsy!! =)
  20. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** maaliskuussa <3~

    Voi itku peppioliina! Jaksamisia :hug: Mun piti tulla hehkuttamaan ultrakäyntiä, mut vetää kyllä taas synkäksi... Siellä pieni sydän löi vinhaa vauhtia, vaikka pikkuinen taisi nukkua koko ultrauksen ajan. Syke oli 171 ja oli hiukan isompi mitä menkoista laskettuna, mut pidetään se neuvolan...

Yhteistyössä